Margreet schreef:Regel 1 van SMS'en naar mannen: ALTIJD een vraag stellen! Anders snappen ze niet dat je antwoord wilt.
Het is wel gewoon zo... Goed gezegt
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

cp112 schreef:Margreet schreef:Regel 1 van SMS'en naar mannen: ALTIJD een vraag stellen! Anders snappen ze niet dat je antwoord wilt.
Helemaal waar!
Heeft iemand dan ook en verklaring waarom mannen altijd zo naar elkaar meoten schreeuwen aan de telefoon?
ik doe vaak van -ssshtt- en dan praat hij weer normaal verder (gelukkig).
de TV moet helemaal uit en dan praten of die andere doof is.
Zwitsal schreef:Margreet schreef:Regel 1 van SMS'en naar mannen: ALTIJD een vraag stellen! Anders snappen ze niet dat je antwoord wilt.
Regel 2: NOOIT meer dan 1 vraag stellen!
dan kun je namelijk met 99.9% zekerheid zeggen dat ze niet op beide vragen antwoorden en natuurlijk antwoorden ze dan wel op de minst belangrijkste vraag ^^

Zwitsal schreef:mijn vriend had trouwens een paar weken terug even een 'hype' dat hij me regelmatig verraste met lieve smsjes..
als ik m dan weer zag zat ie vreselijk te klieren..hele tijd kietelen enz..
zijn redenatie : lieve smsjes sturen is credits krijgen om te klieren..
haha lilian inderdaad.. eigenlijk moet je gewoon puur en alleen kort en krachtig die vraag erin zetten. ^^
alleen ik vind het dan altijd zo 'kil' overkomen haha
PeePaardje schreef:Margreet schreef:Regel 1 van SMS'en naar mannen: ALTIJD een vraag stellen! Anders snappen ze niet dat je antwoord wilt.
Het is wel gewoon zo... Goed gezegt