Wie legt mij de mannenlogica van bellen en smsen uit?? ;)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kallandso

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 17:57

Margreet schreef:
Regel 1 van SMS'en naar mannen: ALTIJD een vraag stellen! Anders snappen ze niet dat je antwoord wilt.

Het is wel gewoon zo... Goed gezegt ;)

Def

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:00

Jaaa heeeel herkenbaar :D

*ze kunnen niet 2 dingen tegelijkertijd. Dus werken en smsen gaat niet, daarom krijg je n sms als ie vrij is en zit je altijd megalang te w88 op iets terug.

*ze kunnen dus ook geen 3 vragen in 1 sms beantwoorden.. dus 1 vraag per sms graag....

*emo sms kunnen ze niets mee... dus dat moet je ze gewoon zeggen (en soms kunnen ze er dan nog nix mee..)

*ze vinden het niet leuk 3 smsen achter elkaar te krijgen, dat leidt ze af van wat ze aan het doen zijn en dan sturen ze helemaal nix meer terug (weer dat geen meerdere dingen tegelijk kunnen doen he haha)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:10

Anoeska schreef:
Het grote mysterie is dat ze vaak prima uit zichzelf smsjes sturen. Maar reactie geven op de smsjes van 'de vrouw' blijkt dan weer heel ingewikkeld.

Jaa pcies! Soms krijg ik ineens een heel lief smsje, maar reageren op de mijne doet ie vaak niet haha :P

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:13

en manne smsen vaak enkel terug wanneer het hun uitkomt
en ze smse enkel terug als het hun belangrijk lijkt!!
dat is dus eigenlijk bijna nooit...
of ze smsjes op de stomste domste tijden en dan ook om helemaal niks..
zo vriend laatst dus die in ene smst van schat neem een tongpiercing want dat schijnt lekker t weze met pijpen ...
dan denk ik ook van men heb je niks beters te doen op je werk ofzo??

of dan vraag je gewoon wat en dan komt er dus jaaaaaren later een keer een sms van ok..hvj of gewoon van die stomme andwoorde terwjil jij gewoon dik 3 smsjes vol getypt heb... :+

als iemand toch een handleiding zou hebbe zoude ze een stuk makkelijker te snappen zijn :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:16

Of je krijgt antwoord. JA staat er dan en dan denk je wat ja...dat vroeg ik niet ;)

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:16

cp112 schreef:
Margreet schreef:
Regel 1 van SMS'en naar mannen: ALTIJD een vraag stellen! Anders snappen ze niet dat je antwoord wilt.

Helemaal waar! :))

Heeft iemand dan ook en verklaring waarom mannen altijd zo naar elkaar meoten schreeuwen aan de telefoon? :?

Daar heb ik ook altijd last van. Toen ik nog thuis woonde ergerde ik me er gruwel aan dat mijn vader zo loei hard praat. Net of ze aan andere kant van de wereld zitten terwijl de persoon gewoon aan andere kant vd lijn zit en je gewoon kan horen.

Ook mijn lieve vriend praat aardig hard :P ik doe vaak van -ssshtt- en dan praat hij weer normaal verder (gelukkig).

En inderdaad, handleidingen voor mannen bestáán gewoon niet! Gelukkig dat vriendlief wel altijd terug smst :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:17

russel schreef:
Of je krijgt antwoord. JA staat er dan en dan denk je wat ja...dat vroeg ik niet ;)

Haha ook herkenbaar!! Inmiddels denk ik dan laat maar, bel vanavond wel :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:19

Ja, :D de TV moet helemaal uit en dan praten of die andere doof is.

Als je dan wat zegt omdat ze dan weer vergeten zijn iets te zeggen wat van te voren is afgesproken, dan wordt er woest gezwaaid dat je je mond moet dicht houden anders verstaan ze het niet. Want.... mannen kunnen geen 2 dingen te gelijk. Een telefoon gesprek voeren en ook nog even snel luisteren wat je zegt dat ZIJ zouden moeten zeggen, als dan ook nog op de achtergrond de tv zachtjes aan staat, worden ze gek. Dat is 3 dingen te gelijk! :+

Kev

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:21

Margreet schreef:

Sterker nog, altijd maar 1 vraag stellen, anders krijg je maar op de helft antwoord en weet je soms ook niet op welke van je vragen antwoord op wordt gegeven!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:22

mijn vriend heeft nu iets nieuws..hij heeft zn telefoon gesloopt en nu kan hij geen smsjes meer ontvangen.. wel sturen..

maar nu ik hem niet meer sms, krijg ik ook niets meer van hem..

hij heeft t trouwens niet per sms..
ik kan ook vragen naar hem mailen, krijg ik ook nooit antwoord op..
zijn reactie: "als t zo belangrijk is dat je t meteen wilt weten dan kun je toch ook even bellen?"
tja schat...dan vergeet je wel even dat jij nooit je telefoon op neemt dus bellen heeft sowieso al geen nut..

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:23

hahaha dus conclussie manne kunne gewoon geen meerdere dingen tegelijk doen
moete wij dan maar net zoals manne worde en gewoon niet meer smse?? :+ scheelt ons btg en hoop tijd :+ en paar zuchten minder

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:25

Zwitsal schreef:
Margreet schreef:

Regel 2: NOOIT meer dan 1 vraag stellen!
dan kun je namelijk met 99.9% zekerheid zeggen dat ze niet op beide vragen antwoorden en natuurlijk antwoorden ze dan wel op de minst belangrijkste vraag ^^

Haha zeer herkenbaar!
Maar ook bij je vraag geen gewone zinnen zetten, want blijkbaar vergeten ze dan dat er ook nog een vraag in stond. :+

NathalietjeB

Re: Wie legt mij de mannenlogica van bellen en smsen uit?? ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:26

hahha lilian echt he...hahaha ja dat is echt zo typisch man t lijkt wel alsof ze er dan overheen leze ofzo

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:27

mijn vriend had trouwens een paar weken terug even een 'hype' dat hij me regelmatig verraste met lieve smsjes..
als ik m dan weer zag zat ie vreselijk te klieren..hele tijd kietelen enz..
zijn redenatie : lieve smsjes sturen is credits krijgen om te klieren..

haha lilian inderdaad.. eigenlijk moet je gewoon puur en alleen kort en krachtig die vraag erin zetten. ^^
alleen ik vind het dan altijd zo 'kil' overkomen haha

901823

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:35

En dan wordt je gebeld, wat is er???
Want dan ben je weer niet lief genoeg ofzo.

Pfff. :+
Maar goed dat wij vrouwen zijn en er altijd wel een oplossing voor kunnen bedenken/weten. :+

JustJoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:40

Ook zo leuk als je afspreekt en vraagt of het nog doorgaat dat je niets hoort tot het moment dat je al bijna weg zou moeten en dan gewoon leuk smsje krijgt dat het wel doorgaat en je dan ineens nog van alles moet gaan doen.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 18:40

Zwitsal schreef:
mijn vriend had trouwens een paar weken terug even een 'hype' dat hij me regelmatig verraste met lieve smsjes..
als ik m dan weer zag zat ie vreselijk te klieren..hele tijd kietelen enz..
zijn redenatie : lieve smsjes sturen is credits krijgen om te klieren..

haha lilian inderdaad.. eigenlijk moet je gewoon puur en alleen kort en krachtig die vraag erin zetten. ^^
alleen ik vind het dan altijd zo 'kil' overkomen haha

haha en je weet zeker dat hij niks goed te maken had? :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 19:45

*eens even van de andere kant*
nou moet ik toch heel eerlijk zeggen dat ik hier toch wel erg in herken ^^
meestal heb ik wel tijd om terug te smsen (school = saai) maar 2 vragen per sms = nah :o

Ik_Kelly93

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 19:58

Heel herkenbaar ja :P

Def schreef:
*ze kunnen dus ook geen 3 vragen in 1 sms beantwoorden.. dus 1 vraag per sms graag....

Nee inderdaad, máár als zij een vraag/vragen stellen in een sms, dan kunnen het er wel weer drie zijn, maar 3 beantwoorden is wel teveel werk :Y)

kimmysan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 20:08

Dit is zooooo herkenbaar, :P

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 20:13

ook iets nieuws: hij zet z'n telefoon op stil als ie in vergadering zit en "vergeet" hem dan de rest van de dag weer aan te zetten...... en van de week ontdekte ik dat ie z'n vaste toestel op het werk niet inlogt, ding staat standaard doorgeschakeld als ie niet ingelogd is naar..... de gsm die dus op "stil" staat * DUH*.....

Geen wonder dat ik zoveel calls krijg... mensen proberen hem te bellen, krijgen de voicemail dat ie niet bereikbaar is en dat ze mij moeten bellen.....*grrmmbbll*

Vandaag had ik me omgekleed op stal en was even voer gaan halen, telefoon vergeten, lag op stal... ben een kwartier weggeweest en het was al paniek... dan kan ie ineens wel smssen..... maar komt weer niet op het idee om mijn privé nummer te bellen, die had ik wel bij :+

Guess001

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 21:17

Def schreef:
J
*emo sms kunnen ze niets mee... dus dat moet je ze gewoon zeggen (en soms kunnen ze er dan nog nix mee..)

Jaaaaaaa, herkenning! _O- _O- _O-

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 21:25

PeePaardje schreef:
Margreet schreef:

Het is wel gewoon zo... Goed gezegt ;)

En dan nog!
Als ze even geen tijd heb reageren ze niet.
En dan VERGETEN ze het gewoon!!!!!

Of een man hebben die zegt ik bel je nog wel even morgen,,,,vervolgens moet manlief tot snachts werken dus belt hij me niet meer omdat het zo laat is.
Ik zeg stuur dan op zun minst een smsje en dan doodleuk zeggen..
OWJAAA!! dat kan natuurlijk ook :Y)

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 21:37

o ja, ook zo'n leuke: ik ben je zo terug...... |o _-:(
als ie dat niet doet, scoort ie beslist geen punten bij mij........ :n

Maar we vorderen aardig: meneer heeft zo'n 900 ongelezen mails staan, maar de laatste tijd leest ie die van mij wel en héél soms reageert ie er zelfs op :+

HouVanUtopia

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 21:38

Oja heb ik ook welles gehad!!!

Ik bel je zo wel even terug ondertussen heb ik 1 week kunnen wachten tot hij me weer belde!!!!!!!