The female body

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: The femal body

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:19

Dankje :)
Naja ik vind mijn haar dus minder .. Ik zou het liefste dus donker en stijl haar willen :)
Maargoed, het staat weer wel bij me. Dus ik vind het niet erg :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:25

Maargoed, mensen willen zich graag meten aan beroemdheden :j
Ze zien er goed uit.
Maar vergis je niet, tegenwoordig kan men al zoveel met make-up/photoshop dat niet altijd alles is wat het lijkt ;)

Faux

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:29

[gast1122] schreef:
Ze zien er goed uit.
Maar vergis je niet, tegenwoordig kan men al zoveel met make-up/photoshop dat niet altijd alles is wat het lijkt ;)

De foto die jij plaatste is ook 60/70% fake of gemanipuleerd, daar kun je van op aan. :)

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:31

[gast1122] schreef:
Ze zien er goed uit.

Ik zal je vertellen; er zijn helemaal geen 'natuurlijke' foto's meer. ALLES wordt gephotoshopped en bewerkt. ;)
We worden belazerd, waar we bijstaan. :j
Beroemdheden zien er meestal helemaal niet uit, zoals op die foto's. Neem dat maar aan van iemand die al heel wat beroemdheden in het echt heeft gezien (ik heb in de showbizz gewerkt). ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:33

Dat weet ik wel zeker :') !
Maargoed, ze is dan bekend van 'The Hills'.
Audrina heeft wel degelijk een gespierd/afgetraind lichaam :j

Enneh, ikzelf heb ook photoshop. Je wilt echt gewoon niet weten/zien wat je ermee kan. En dan bak ik er nog niet eens iets van ook :')

Daarbij nog iets, mijn vader geeft op z'n werk o.a. veel sportlessen. Van spinnen tot een hindernisbanen. Dus ik heb hier gewoon een personal coach :')
Die zegt ook 'de beste weegschaal is geen weegschaal, maar een spiegel'.
Dus klamp je niet zozeer vast aan getalletjes.

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:33

Ik ben wel tevreden, ik heb me er ook bij neergelegd, je wordt nooit zo mooi als de celebs, die foto's zijn idd 9 van de 10 keer gefotoshopt.

Ik ben 1,78, blond, 70D, maatje 36. Benen zijn wat langer dan mijn bovenlichaam, ik kan wel alles gaan bekriticeren. Maar je moet jezelf gewoon accepteren, alle mensen zijn mooi.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:34

Twiggy2008 schreef:
Ik zal je vertellen; er zijn helemaal geen 'natuurlijke' foto's meer. ALLES wordt gephotoshopped en bewerkt. ;)
Beroemdheden zien er meestal helemaal niet uit, zoals op die foto's. Neem dat maar aan van iemand die al heel wat beroemdheden in het echt heeft gezien (ik heb in de showbizz gewerkt). ;)

Klopt, als je zoiets alleen al intypt op google/youtube weet je gewoon niet wat je ziet ...

YankeeBoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:38

Ik ben best tevreden!
het kan hier en daar wat strakker en gespierder, maar daarvoor ga ik braaf naar de gym & probeer ik op mn eten te letten!

Twiggy2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:40

[gast1122] schreef:
Twiggy2008 schreef:

Klopt, als je zoiets alleen al intypt op google/youtube weet je gewoon niet wat je ziet ...

En dan moet je ze eens zien als ze niet opgepimpt zijn en gewoon langs komen op kantoor voor een afspraak. Je herkent ze amper. :D

xDramaQueen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:41

ik ben te dik, te klein, heb een te dikke kont en te grote borsten oh en ook nog een buikje, oh en ook nog dikke benen! :') maar ondanks dat ik alles heb ben ik blij met mezelf, echt blij, ik ben fit en voel me lekker, ik ben gek op sport en heb leuke kleertjes.
ik kan me er eigenlijk niet zo druk om maken, ik kan nog steeds mn hele voeten zien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:42

Als ze maar tevreden zijn met zichzelf hé :D :')
Maar wel altijd handig dat je iemand achter de hand hebt die je mooi maakt _O-

@ yankee ; hier hetzelfde :j

Paintlinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:47

Er is altijd wel iets.....maar over het algemeen ben ik best tevreden met mezelf :j

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 14:56

Ik ben te lang, te dun, te klein boezem, neus is te groot, vingers en tenen te knokig, benen en armen te lang, te wit, haar is te krullig en heeft teveel verschillende kleuren, ik bloos te snel, nagels blijven nooit schoon, ik ben rete onhandig, niemand snapt mijn humor, mijn rug is te hol, mijn buik is non existent, ik heb op mijn hoofd teveel sproeten en op de rest van mijn lijf te weinig (is ook kleur), mijn tanden zijn niet helemaal recht, mijn ogen staan te dicht bij elkaar, mijn wenkbrauwen zijn niet symmetrisch, mijn bovenlip is dikker dan mijn onderlip, mijn ogen hebben een onbestemde groen/blauwige kleur die variërend blauw tot bruin kunnen lijken (leuk als iemand vraagt wat voor kleur ogen je nu eigenlijk hebt) en ik sta zonder uitzondering achterlijk op foto's... Maar uiteindelijk ben ik best tevreden met wat ik in de spiegel zie en met wie ik ben. ;) :D Ik heb niet zo heel veel te zeuren.

Met enige ironie te lezen, graag

Bon_Bon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:05

Sjah ik ken dat probleem :')

Ik ben te dik dikke armen dikke buik dikke billen dikke benen, kuiten zijn ook dik maar dan weer merendeel gespierd :s dus die kunnen er nog wel mee door.
Mn tieten vind ik daarentegen weer te klein, de kleur van mn ogen vind ik nog wel oke, mn bovenlip te dun mn onderlip te dik, mn tanden niet wit genoeg. te veel moedervlekjes.
Zucht :p maja dan voldoe ik maar niet aan t schoonheids ideaal :')

this is me
Afbeelding

Verre van perfect maar ach die meoten er ook zijn toch :P

Hvelreki

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:15

Ik ben eigenlijk ook wel best tevreden met mezelf :j
Natuurlijk zijn er verschillende dingen die ik liever anders had gezien maar met zeuren los je niets op. Stilletjes begint dat toch tot mij door te dringen :+

_Zsazsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 15:17

Ik vind dat je als vrouw zijnde zeker geen waarde moet hechten aan de media en modellen van t.v.
Want die Pro Anna meisjes, maken mij echt ziek. Wandelende skelletjes die op een appel per dag teren.
Maar ook de dikke boven de 100 kilo vrouwen word ik niet vrolijk van. Met name omdat dat gewoon mega ongezond is! Maar alles daar tussen in heeft niet echt te klagen, ongeacht je lengte natuurlijk..
En ja de een heeft liever grote borsen, de ander niet. Dik dun te klein te groot, geen mooi gezicht. korte beentjes en gaaaaaaaaaaaaaaaa maar door.

Ik durf best te zeggen dat ik heel blij ben met mijn lijf, ja het is niet perfect maar ach welk lichaam wel. Aangezien alle mannen op iets anders vallen bestaat perfect al niet.
Iedereen heeft wel is een Offday dat je denkt gatver wat ben ik toch lelijk.
En het gras is altijd groener aan de overkant ;)

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 21:41

Kaka schreef:
Ik ben te lang, te dun, te klein boezem, neus is te groot, vingers en tenen te knokig, benen en armen te lang, te wit, haar is te krullig en heeft teveel verschillende kleuren, ik bloos te snel, nagels blijven nooit schoon, ik ben rete onhandig, niemand snapt mijn humor, mijn rug is te hol, mijn buik is non existent, ik heb op mijn hoofd teveel sproeten en op de rest van mijn lijf te weinig (is ook kleur), mijn tanden zijn niet helemaal recht, mijn ogen staan te dicht bij elkaar, mijn wenkbrauwen zijn niet symmetrisch, mijn bovenlip is dikker dan mijn onderlip, mijn ogen hebben een onbestemde groen/blauwige kleur die variërend blauw tot bruin kunnen lijken (leuk als iemand vraagt wat voor kleur ogen je nu eigenlijk hebt) en ik sta zonder uitzondering achterlijk op foto's... Maar uiteindelijk ben ik best tevreden met wat ik in de spiegel zie en met wie ik ben. ;) :D Ik heb niet zo heel veel te zeuren.

Wat grappig, dit zijn bijvoorbeeld dingen die ik juist uitgesproken mooi vind bij een vrouw :P

Nakisha

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 23:07

Valt toch weer mee, toch nog tevreden vrouwen. :)

Ik ben 1.72, zandlopermodel, slank. 75B cup dus niet zulke grote borsten, maar zelf vind ik dat prima en erg prettig. Ook kleine tepeltjes trouwens. :Y)
Ik heb brede schouders.... en ook brede heupen en daardoor ook brede billen. Tja, mooi of niet mooi... het is wel best, wat mij betreft.

Gebit is prima. Een voortand staat wel ietsje naar achteren... maar vooruit. Ook een vrij grote neus, geerft van pappie en opa... tja, wat doe je eraan.... Of dan dat dunne slappe haar...

Ach, al met al... tevreden hoor. Het hoeft niet zoveel anders allemaal. Het kán altijd wel weer mooier, maar hebben we dát niet allemaal?

Hollando

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 23:09

Nakisha schreef:
Het hoeft niet zoveel anders allemaal. Het kán altijd wel weer mooier, maar hebben we dát niet allemaal?

Heel mooi gezegt!! :D

annemiek1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 23:54

Ik hoor vooral dat mensen willen afvallen en dat er dan wordt gezegd van maarja een man wil ook wat vast kunnen pakken. En dan voel ik me weer zo stom..ik wil juist aankomen en meer figuur krijgen. Ik wil graag meer borsten en kont, meer vrouw worden. Krijg ook wel vaak te horen dat ik wel errruug dun ben. De ene keer voel k me verschrikkelijk, andere keer denk ik van het valt wel n beetje mee mja ik zou toch graag dikker willen worden.. mja dat gaat niet zo makkelijk in mijn geval!

alissaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 00:06

ik kan wel iedere dag janken om mn figuur,
maar daar heb ik nu eenmaal niks aan:)
niemand zal ooit zijn eigen lichaam perfect vinden denk ik..

Animae

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 00:42

annemiek1989 schreef:
Ik hoor vooral dat mensen willen afvallen en dat er dan wordt gezegd van maarja een man wil ook wat vast kunnen pakken. En dan voel ik me weer zo stom..ik wil juist aankomen en meer figuur krijgen. Ik wil graag meer borsten en kont, meer vrouw worden. Krijg ook wel vaak te horen dat ik wel errruug dun ben. De ene keer voel k me verschrikkelijk, andere keer denk ik van het valt wel n beetje mee mja ik zou toch graag dikker willen worden.. mja dat gaat niet zo makkelijk in mijn geval!

Hier idem dito. Maar dat geeft ook weer aan dat het ook nooit goed is... De ene vrouw heeft in mijn ogen de perfecte rondingen terwijl ze zelf denkt dat ze moet afvallen omdat ze slank wil zijn. En de meisjes met een slank figuur kunnen alleen maar dromen van die rondingen. Hoeveel ze ook eten, hoeveel ze ook sporten, die rondingen zullen er nooit komen. Misschien kun je dus maar beter te dik dan te dun zijn, daar kun je tenminste nog íets aan doen. In ieder geval zal bijna elke vrouw wel ontevreden zijn over iets, het is net als mensen met krullen die stijl haar willen en andersom. :+

mick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 01:21

Ooit wou ik graag wat dikker worden. Maar had er daarbij niet op gerekend dat al mijn vet in mijn buik is gaan zitten waardoor ik al tijden permanent 7 maanden zwanger lijk en mijn buikomvang die van mijn tieten en kont royaal overschrijd. Heb dus een tonnetjesfiguur en schaam me er dood voor! Ik LIJK niet eens op een vrouw terwijl ik dat wel ben!

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 06:09

Hier meld zich iemand met een maatje meer. Ik ben niet meer zo slank als ik ooit was maar ik heb nog nooit zo goed in mijn vel gezeten. Ik heb mezelf geaccepteerd zoals ik ben. Met mijn kilo's maar ook met mijn uitstraling, ogen, karakter.
En dat is goed. Er zijn toch altijd mensen die kritiek zullen blijven houden op mij. Ik kan het niet iedereen naar de zin maken.

En dat geeft niks als ik mezelf het maar naar de zin maak.

Ik heb een geweldig leven, een lieve vriend, een fijn huis en alles wat mijn hartje begeerd. Als ik zo lelijk was als ik ooit eens dacht te zijn (met veelminder kilo's) had ik dit leven echt niet gehad.

Voor mensen met een laag zelfbeeld heb ik deze geweldige link:
http://www.dekristal.nl/pageID_7023523.html

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 09:23

Wat een goed topic zeg, veel vrouwen zullen inderdaad nooit tevreden zijn denk ik. Zelf heb ik een tijd niet zo lekker in mijn vel gezeten en was ik echt niet blij met mezelf.
Inmiddels gata het veel beter, ben lekker aan het sporten, een modellen lichaam zal ik nooit krijgen maar ik vind het wel oke.

Ik ben ik en niet perfect, maar so what: dat is niemand :)

Zelf vind ik vrouwen die wat voller zijn, maar wel in verhouding juist mooi zeker als ze een mooie uitstraling hebben. Zoals bijvoorbeeld Bon_Bon hier boven vind ik een hele mooie meid :j