Naja ik vind mijn haar dus minder .. Ik zou het liefste dus donker en stijl haar willen

Maargoed, het staat weer wel bij me. Dus ik vind het niet erg
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

[gast1122] schreef:Maargoed, mensen willen zich graag meten aan beroemdheden
Ze zien er goed uit.
Maar vergis je niet, tegenwoordig kan men al zoveel met make-up/photoshop dat niet altijd alles is wat het lijkt
!

Twiggy2008 schreef:Ik zal je vertellen; er zijn helemaal geen 'natuurlijke' foto's meer. ALLES wordt gephotoshopped en bewerkt.![]()
We worden belazerd, waar we bijstaan.![]()
Beroemdheden zien er meestal helemaal niet uit, zoals op die foto's. Neem dat maar aan van iemand die al heel wat beroemdheden in het echt heeft gezien (ik heb in de showbizz gewerkt).
[gast1122] schreef:Twiggy2008 schreef:Ik zal je vertellen; er zijn helemaal geen 'natuurlijke' foto's meer. ALLES wordt gephotoshopped en bewerkt.![]()
We worden belazerd, waar we bijstaan.![]()
Beroemdheden zien er meestal helemaal niet uit, zoals op die foto's. Neem dat maar aan van iemand die al heel wat beroemdheden in het echt heeft gezien (ik heb in de showbizz gewerkt).
Klopt, als je zoiets alleen al intypt op google/youtube weet je gewoon niet wat je ziet ...
maar ondanks dat ik alles heb ben ik blij met mezelf, echt blij, ik ben fit en voel me lekker, ik ben gek op sport en heb leuke kleertjes.
Ik heb niet zo heel veel te zeuren.

Kaka schreef:Ik ben te lang, te dun, te klein boezem, neus is te groot, vingers en tenen te knokig, benen en armen te lang, te wit, haar is te krullig en heeft teveel verschillende kleuren, ik bloos te snel, nagels blijven nooit schoon, ik ben rete onhandig, niemand snapt mijn humor, mijn rug is te hol, mijn buik is non existent, ik heb op mijn hoofd teveel sproeten en op de rest van mijn lijf te weinig (is ook kleur), mijn tanden zijn niet helemaal recht, mijn ogen staan te dicht bij elkaar, mijn wenkbrauwen zijn niet symmetrisch, mijn bovenlip is dikker dan mijn onderlip, mijn ogen hebben een onbestemde groen/blauwige kleur die variërend blauw tot bruin kunnen lijken (leuk als iemand vraagt wat voor kleur ogen je nu eigenlijk hebt) en ik sta zonder uitzondering achterlijk op foto's... Maar uiteindelijk ben ik best tevreden met wat ik in de spiegel zie en met wie ik ben.![]()
Ik heb niet zo heel veel te zeuren.

annemiek1989 schreef:Ik hoor vooral dat mensen willen afvallen en dat er dan wordt gezegd van maarja een man wil ook wat vast kunnen pakken. En dan voel ik me weer zo stom..ik wil juist aankomen en meer figuur krijgen. Ik wil graag meer borsten en kont, meer vrouw worden. Krijg ook wel vaak te horen dat ik wel errruug dun ben. De ene keer voel k me verschrikkelijk, andere keer denk ik van het valt wel n beetje mee mja ik zou toch graag dikker willen worden.. mja dat gaat niet zo makkelijk in mijn geval!