Liefdesproblemen.. Ik weet het écht niet meer!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Liefdesproblemen.. Ik weet het écht niet meer!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:29

Das wel een goede idd jesito. Ga het een beetje als een spelletje zien, en ga niet aan haar hangen. Mannen moet je toch ook altijd achter jóú aan laten lopen, dus waarom zij niet. ;)

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:30

Omdat ik denk dat ze diep van binnen weet dat mevrouw niet achter haar aan gaat lopen. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-09 10:32

Nou, dan weet ze toch genoeg? :) Maar ze moet iig niet zelf achter haar aan blijven huppelen, daar schiet niemand wat mee op.

Lovebokt_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-09 00:33

Nou dinsdag avond belde ze me op hoor! En ja hoor het is weer goed :o .. Ik kan gewoon écht niet zonder haar.. Dinsdag blijf ik waarschijnlijk bij haar slapen dus dan zie ik wel :)

Ier

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 08:30

Ik vind het echt gigantisch stom waar je mee bezig bent. :n Snap echt niet dat je achter zo'n wijf aan blijft lopen.... Je zit hier nu al bijna een maand mee en ervoor speelde het waarschijnlijk ook al, vind je het zelf (met je verstand) ook niet is tijd om met je koppie te kiezen en ermee te kappen in plaats van je gevoel achterna te gaan?

Wij kunnen je hier ook niet helpen, dus ik kap met reageren. Succes ermee though.

Saskiaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-09 12:04

Couldn't agree more. Je werd/wordt onwijs aan 't lijntje gehouden. Meer kan ik er ook niet van maken. :n