Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Billy schreef:Oh ja, wat ik wel vreemd vind trouwens...biljetten van 100 euro worden weinig uitgegeven, ze komen niet uit een pinautomaat oid...
Persoonlijk heb ik er nog nooit een in handen gehad geloof ik....
breezy302 schreef:Nou dat bijna niemand een 100biljet heeft, ook als ik 500 pin dan krijg ik het in 50biljetten en de meeste benzine stations nemen ook geen 100 euro biljetten aan.
Billy schreef:Oh ja, wat ik wel vreemd vind trouwens...biljetten van 100 euro worden weinig uitgegeven, ze komen niet uit een pinautomaat oid...
Persoonlijk heb ik er nog nooit een in handen gehad geloof ik....

_Laura schreef:Somebody_ schreef:Wat ik nou wel afvraag, hoe kun je het nou niet voelen als iemand in een (jas) zak van je zit? Tuurlijk snap ik dat je een 'klopje' gevoeld hebt, dat heb ik gelezen, maar als er iemand 95 euro uit je zak haalt(kan niet 1 briefje zijn dus), neem ik toch aan dat daar meer contact voor moet zijn dan 1 klopje in je zij???
Tipje, kijk eens oplichters ontmaskerd (op veronica geloof ik), je staat er versteld van hoe makkelijk zo iets gaat. Je voelt en ziet er niks van

en dan ben je meteen alles kwijt, wat ook niet echt handig is. als ze zien dat je veel wegstopt en ze willen het hebben en ze zijn er handig in maakt het ze echt niet uit of het nou een briefje is of een portemonee.. als je inderdaad het programma oplichters ontmaskerd kijkt zul je versteld staan hoe makkelijk het is.... dat ze gewoon een kletspraatje houden en ondertussen je horloge van je pols verdwenen is zonder dat je het merkt.... echt ongelofelijk.
ChantalSmook schreef:Net of portemonee's niet gejat wordenen dan ben je meteen alles kwijt, wat ook niet echt handig is. als je inderdaad het programma oplichters ontmaskerd kijkt zul je versteld staan hoe makkelijk het is.... dat ze gewoon een kletspraatje houden en ondertussen je horloge van je pols verdwenen is zonder dat je het merkt.... echt ongelofelijk.
Ik ben benieuwd of er werk van wordt gemaakt.. lijktt mij wel aangezien je betrouwbaar personeel in je winkel wilt.. en als ze al van klanten jatten.. waarom niet van de baas eh. Ik vind het overigens wel raar als hij inderdaad je geld heeft gejat dat hij het risico loopt om zijn baan kwijt te raken..
Ben benieuwd wat hier nog uitkomt
sans6 schreef:wat ik persoonlijk jammer vind, is dat je er een vriend bij haalt om mee te gaan naar het benzinestation, die er "zo uitziet dat je, als je hem niet kent, er bang van bent", of hoe je dat zei.
Met dreigen bereik je helemaal niets, alleen misschien dat die man van het BS dadelijk tegen JULLIE aangifte doet
Lijkt me ook niet de bedoeling
) en hebben dit nog nooit meegemaakt hoor.