ik ben gewoon bestolen!!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 13:49

Heb je je broek wel al uitgedaan en uitgeschud?? Ik heb het bij mijn spijkerbroek wel eens dat het geld in een hoekje zit waardoor het lijkt alsof het weg is..

shaviera

Re: ik ben gewoon bestolen!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-09 15:17

het was mijn vest waar het geld in zat.
en ik heb letterlijk al mijn kleding al uitgedaan om te kijken of ik niet toch verward was vanochtend.
maar nee het is er gewoon echt niet meer.
de politie heeft net wel al terug gebeld.
met de mededeling dat hij vandaag niemand met een hond gehad heeft:s
hij kon het zich in geen geval herrineren:S:S
nou sorry maar dan vind ik het verhaal helemaal vaag worden!!!!!!!
ben benieuwd hoe dit afloopt.
maantje lief is onderweg naar huis en dan gaan we zo samen nog even verhaal halen bij die vent!!

Cossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 15:18

oei ben benieuwd, succes

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 15:19

Nou, inderdaad wel gek. Pas je op dat jullie niets waardoor hij jullie weer kan aanklagen :o

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 15:32

Oh jeetje wat een verhaal zeg, heb je niet toevallig het bonnetje meegenomen? Dat zou wel handig zijn zodat je kunt aantonen dat je er daadwerkelijk geweest ben. Zeer vreemd dat die man zich niet kan herinneren dat er iemand met een hond is binnen gestapt, een hond loopt niet vaak door een benzinestation.. tenminste hier niet :)

Poeh hopelijk krijg je snel duidelijkheid!

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 15:34

Oh ja, wat ik wel vreemd vind trouwens...biljetten van 100 euro worden weinig uitgegeven, ze komen niet uit een pinautomaat oid...
Persoonlijk heb ik er nog nooit een in handen gehad geloof ik....

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 15:40

En de man die de politie gesproken heeft is wel dezelfde man die jou 'geholpen' heeft ?

Cossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 15:40

Billy schreef:
Oh ja, wat ik wel vreemd vind trouwens...biljetten van 100 euro worden weinig uitgegeven, ze komen niet uit een pinautomaat oid...

Wat heeft dat er mee te maken?

Dreeetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 15:43

Dat meneer van de BP het op zou moeten merken ?? Denk ik dan .. heb zelf ook inderdaad nog nooit een briefje van 100 in handen gehad .. je krijgt meestal 2 briefjes van 50 als je 100 euro pint..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 15:44

Nou dat bijna niemand een 100biljet heeft, ook als ik 500 pin dan krijg ik het in 50biljetten en de meeste benzine stations nemen ook geen 100 euro biljetten aan.

Cossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 15:46

Ja het zou hem in ieder geval bij moeten staan dat iemand hem daarmee betaald heeft.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 15:46

Billy schreef:

En wat heeft dat in dit geval voor toegevoegde waarde??

Ik vind het voorbarig om meteen die man de schuld te geven.
Ik denk eerder dat je het onderweg gewoon verloren bent. Geld los in je zak doen is vragen om problemen, je pakt ff een kauwgom of portomonee en je geld kan er zo uit vallen.
Dat het nergens meer ligt als je later terugkomt dat is niet vreemd.. als ik geld op straat zie liggen pak ik het ook op ;)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 15:47

breezy302 schreef:
Nou dat bijna niemand een 100biljet heeft, ook als ik 500 pin dan krijg ik het in 50biljetten en de meeste benzine stations nemen ook geen 100 euro biljetten aan.

Dat is ook niet waar.
Ik heb vaak genoeg briefjes van 100 in mijn handen (gehad) en kan daarmee overal gewoon betalen, geen probleem.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 15:47

Psies, dat zou opgevallen moeten zijn. Het verhoogt de geloofwaardigheid van het verhaal niet naar mijn idee ;)

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 15:48

Heb je idd geen bonnetje dat je kunt laten zien dat je er geweest bent?

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 16:58

Billy schreef:

Hier wel hoor, laatst nog eentje gehad, gewoon bij de automaat. Heb ook wel eens bij een bank geld moeten halen dat ik een 500 euro biljet kreeg, dus zo vreemd is het niet

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 17:21

Ik heb ook wel eens een 100 euro biljet uit de pin automaat gekregen hoor... Dus zo vreemd is het niet.

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 18:22

wat ik persoonlijk jammer vind, is dat je er een vriend bij haalt om mee te gaan naar het benzinestation, die er "zo uitziet dat je, als je hem niet kent, er bang van bent", of hoe je dat zei.

Met dreigen bereik je helemaal niets, alleen misschien dat die man van het BS dadelijk tegen JULLIE aangifte doet ;)

Lijkt me ook niet de bedoeling :n

Dominique_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 20:15

_Laura schreef:
Somebody_ schreef:
Wat ik nou wel afvraag, hoe kun je het nou niet voelen als iemand in een (jas) zak van je zit? Tuurlijk snap ik dat je een 'klopje' gevoeld hebt, dat heb ik gelezen, maar als er iemand 95 euro uit je zak haalt(kan niet 1 briefje zijn dus), neem ik toch aan dat daar meer contact voor moet zijn dan 1 klopje in je zij???

Tipje, kijk eens oplichters ontmaskerd (op veronica geloof ik), je staat er versteld van hoe makkelijk zo iets gaat. Je voelt en ziet er niks van ;)

idd, verslavend programma, maar je blijft wel behoed voor die oplichtingpraktijken. :)

ecyoj

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 07:54

en wat is de uitkomst van het terug gaan met je man???

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 08:17

Waarom hebben ze een portemonnee uitgevonden denk je?

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 08:25

Net of portemonee's niet gejat worden ;) en dan ben je meteen alles kwijt, wat ook niet echt handig is. als ze zien dat je veel wegstopt en ze willen het hebben en ze zijn er handig in maakt het ze echt niet uit of het nou een briefje is of een portemonee.. als je inderdaad het programma oplichters ontmaskerd kijkt zul je versteld staan hoe makkelijk het is.... dat ze gewoon een kletspraatje houden en ondertussen je horloge van je pols verdwenen is zonder dat je het merkt.... echt ongelofelijk.
Ik ben benieuwd of er werk van wordt gemaakt.. lijktt mij wel aangezien je betrouwbaar personeel in je winkel wilt.. en als ze al van klanten jatten.. waarom niet van de baas eh. Ik vind het overigens wel raar als hij inderdaad je geld heeft gejat dat hij het risico loopt om zijn baan kwijt te raken..
Ben benieuwd wat hier nog uitkomt :)

Kattenbak

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 08:27

ChantalSmook schreef:
Net of portemonee's niet gejat worden ;) en dan ben je meteen alles kwijt, wat ook niet echt handig is. als je inderdaad het programma oplichters ontmaskerd kijkt zul je versteld staan hoe makkelijk het is.... dat ze gewoon een kletspraatje houden en ondertussen je horloge van je pols verdwenen is zonder dat je het merkt.... echt ongelofelijk.
Ik ben benieuwd of er werk van wordt gemaakt.. lijktt mij wel aangezien je betrouwbaar personeel in je winkel wilt.. en als ze al van klanten jatten.. waarom niet van de baas eh. Ik vind het overigens wel raar als hij inderdaad je geld heeft gejat dat hij het risico loopt om zijn baan kwijt te raken..
Ben benieuwd wat hier nog uitkomt :)

Minder snel, want ze zegt dat ze bestolen is. Maar als je briefgeld los in je vestje stopt en het waaide gister behoorlijk hard...

Maar goed, mijn mening hoor

Cossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 20:08

Ben benieuwd hoe dit is afgelopen

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 20:39

sans6 schreef:
wat ik persoonlijk jammer vind, is dat je er een vriend bij haalt om mee te gaan naar het benzinestation, die er "zo uitziet dat je, als je hem niet kent, er bang van bent", of hoe je dat zei.

Met dreigen bereik je helemaal niets, alleen misschien dat die man van het BS dadelijk tegen JULLIE aangifte doet ;)

Lijkt me ook niet de bedoeling :n

Met die vriend *ja die enge* ging ze naar het politiebureau, met haar eigen vriend ging ze even terug naar de pomp.

Ik ben ook benieuwd wat er gebeurd is maar ja...harde wind....waait uit je vest....en dan blijft het met die wind echt niet liggen waar het lag.
Aan de andere kant als jij het geld in elkaar opvouwt en er steekt een stukje uit ja dan is het zo uit je vest gehaald.

Om net als litter te beginnen van goh waar denk je dat porto's voor uitgevonden zijn vind ik onzin, mijn familie werkt nooit met porto's ( op ik na want ik vin het een mode ding :D ) en hebben dit nog nooit meegemaakt hoor.