Nieuwe vriend en mijn kind.. *zucht*

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lor1_1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 02:12

Wietsje92 schreef:
Ik heb wel s gehoord dat mannen een kind van een ander moeilijker kunnen verdragen dan hun eigen kind maar of dit ook waar is?

Ik heb dat idd aan den lijve ondervonden met de vader van m'n halfzusje. -O-
M'n eigen vader echter droeg z'n stiefdochters op handen, al was ik altijd een beetje belangrijker voor hem, maar dat liet hij niet continue merken ofzo. :n

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 10:02

Moelie schreef:
Nou, meteen eruit gooien vind ik nogal overdreven zoals iemand zei.

Dat was ik. Ik zei dat omdat ik zelf het slachtoffer geweest ben van een moeder met zo'n vriend. Mijn moeder koos dus (uit zwakte) voor hem, en stelde ons op de tweede plaats. Dit heeft bij mij heel veel kapot gemaakt, zelfs toen die relatie na 2 jaar op de klippen liep. Toen mijn moeder daarna haar huidige man leerde kennen (en ik 16 was) ben ik dan ook direct uit huis gegaan uit angst om dit weer mee te maken. Het is een schat van een man en het was dus ook niet nodig geweest, maar ik wilde me niet nog meer de vernieling in laten helpen.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 16:18

Wietsje92 schreef:
Ik heb wel s gehoord dat mannen een kind van een ander moeilijker kunnen verdragen dan hun eigen kind maar of dit ook waar is?

Niet alleen mannen, maar ook vrouwen hoor. Ik heb het geprobeerd een relatie met een man en kind, maar dat was gwoon niet te doen. het was dan ook heel snel uit. Veel frustratie en ellende. Vreselijk...

Maargoed dat mag geen reden zijn dat je vriend je kleine afsnauwd. Ik zou hier echter wel een keer en heel goed gesprek over aangaan met je vriend, want dit kan zo niet dit is niet goed voor de kleine, maar daardoor ook niet voor jou en voor hem, want ik neem aan dat hij zich ook niet gelukkig voelt in deze situatie....

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 16:48

_Nadia_ schreef:
Sorry, maar die was er bij mij al lang uitgevlogen. Niemand hoeft het in zijn hoofd te halen mijn kind te negeren of af te snauwen. Nu ben ik gewoon nog samen met mijn man en hoop dat ook te blijven, maar stel ik zou een nieuwe vriend krijgen en die doet net zoals jouw vriend dan weet hij waar het gat van de deur is.

:j
Hier ook. Graag of helemaal niet.