Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Raiza schreef:Mijn man werkt zelf ook 40 uur en daarbij is er thuis altijd een hoop te doen. Paarden staan aan huis, en in de winter valt het mee, maar momenteel is hij 's avonds bezig met de weides in orde houden, dus kunstmest gooien, uitmaaien, onkruid spuiten, bak slepen, en de tuin bijhouden, heg snoeien (hele lang heg van zo'n 60 meter en 3 meter hoog, bovenop moeten alle toppen met de zaag gedaan worden vanaf een ladder, dus dat duurt dagen als het in de avonduren moet).
Verder is het iedere paar weken hooi, vlas etc halen wat ook allemaal in de avonduren moet.
En als er een keer een paar uurtjes zijn dat er niet gewerkt hoeft te worden is het ook wel eens fijn om samen iets leuks te doen![]()
Werken is prima, maar je moet af en toe ook even kunnen bijtanken en leuke dingen doen.

,want ik maak ook schoon bij anderen. Mijn werk was enkele jaren geleden gestopt bij DSB (ja die
) en ik ben in de zorg bij mensen huisjes gaan doen.

)
Welshcobfan schreef:Ik hoef nooit een poetsmiep in huis
Heb een kerel die heel snel en handig het huis schoonmaakt
(en ik ben van de was)
Maarre als ik vrijgezel was? Dan was ik absoluut op zoek gegaan naar een poetsmiep!

Wel bij ouderen, en mensen die revaliderend zijn.
hier gaat ook poets adressen en pony voor.
Het moet gewoon klikken in het kennis makings gesprek, zou het niet klikken van mijn kant af ga ik er ook niet werken, ik ben alleen in hun huis en ik moet het leuk vinden om voor die mensen het huis bij te houden.