Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
anneliesdj schreef:joplin_1 schreef:Ja hartstikke maar hij zal een volgende keer voor een 2e keer nadenken voordat hij weer zo'n geintje bij een ander flikt. Nu lag z'n auto in de gracht maar een volgende keer loopt hij echt een verkeerde tegen het lijf. Dat krijg je ervan als je al te bijdehand wilt zijn.
Je denkt dat ie nu nog geluk heeft gehad?? Haha, sorry hoor maar volgens mij heeft ie de verkeerde al tegen het lijf gelopen
) En die man was redelijk schadeloos gesteld zodat hij enkele dagen later in een beter 2e-handje rondreed dan dat hij had dus hij is er zelf ook beter van geworden. 
joplin_1 schreef:Lekker buurtje dan waar je woont en dan heb ik het niet over die mensen met caravan maar het is best asociaal om gauw een auto ergens neer te prakken terwijl er al ingeparkeerd wordt. Dit vind ik dus geen verhaal, mijn vader had enkele jaren ook zoiets in het centrum van Amsterdam toen hij aan het inparkeren was kwam er zo'n overjarige hippie aan met een minicooper en parkeerde hem er snel in en hij zei lachend dat het wel handig was om een klein autootje te hebben. Deze meneer had alleen geen rekening met het karakter van m'n vader gehouden. Hij ging gewoon door met inparkeren en schoof het kleine autootje de gracht in en zei toen tegen de man dat het wel handig was om veel geld te hebben. Het had m'n vader wel wat geld gekost maar hij had het er voor over
Vjestagirl schreef:joplin_1 schreef:Lekker buurtje dan waar je woont en dan heb ik het niet over die mensen met caravan maar het is best asociaal om gauw een auto ergens neer te prakken terwijl er al ingeparkeerd wordt. Dit vind ik dus geen verhaal, mijn vader had enkele jaren ook zoiets in het centrum van Amsterdam toen hij aan het inparkeren was kwam er zo'n overjarige hippie aan met een minicooper en parkeerde hem er snel in en hij zei lachend dat het wel handig was om een klein autootje te hebben. Deze meneer had alleen geen rekening met het karakter van m'n vader gehouden. Hij ging gewoon door met inparkeren en schoof het kleine autootje de gracht in en zei toen tegen de man dat het wel handig was om veel geld te hebben. Het had m'n vader wel wat geld gekost maar hij had het er voor over
Die man zal zijn hond nog maar achterin hebben gehad. Al zijn familie albums. Zijn pasgeboren dochtertje. Al zijn zakelijke papieren. Een Stradivarius of een Rembrand. Ongeacht of deze man gigantisch asociaal was (en dat was hij) vind ik dat je vader echt alle perken te buiten is gegaan...
anneliesdj schreef:Lovely1 schreef:En ook netjes dat je vader het gewoon heeft vergoed maar die man zal zijn grote mond de volgende keer wel houden![]()
3 dagen parkeren met die sleurhut is lang genoeg, zelfs voor senioren.
Dacht je nou echt dat hij niet hóéft te betalen als ie dat niet wil? Kom nou, haar vader was gewoon hartstikke schuldig, ookal heeft die man het dan uitgelokt
Maar 3 dagen is idd lang zat, een normaal persoon maakt een caravan in een dag schoon, dan moeten 3 dagen zat zijn voor senioren.
Maar ik maakte uit het verhaal op (wat ook bevestigd wordt) dat de vader het gewoon betaalde zonder daar moeilijk over te doen.