Laurabyoux schreef:Lifaya, wat jij dus hebt zoiets heb ik dus ook, maar dan anders
Wel apart ik dacht echt dat mensen dat beetje zouden verbergen voor andere, wat ik dus deed, bang voor van die rare reacties..
Hahaha mijn vriendinnen lachen zich dan altijd dood als we het net over iemand hadden en diegene dan toevallig langsloopt
niet altijd even prettig als je iets onaardigs zij of iets prive's
Maar helaas werkt dit alleen op bekende
Anders had ik Robert Pattinson al wel ontmoet ofzo 
Ik vind het niet egt extreem allemaal om te verbergen, tis juist wel leuk en handig
maar of ik dan helderziend ben weet ik niet
Zaterdag ook, d8 ik al; kom zeker nu die ex van me tegen (had em in die maand niet gezien, of eigenlijk helemaal niet sinds hij terug is) en ja hoor ik zag hem. Ook zijn neef daar d8 ik aan; hmmm wanneer zal ik hem weer eens tegenkomen, zat ik diezelfde dag met hem in de bus (had hem ook al onwijs lang niet gezien). En ook een ex-collega, daar d8 ik aan van ; hey heeft hij nou zijn rijbewijs gehaald? (had em al een half jaar niet gezien) kom ik hem tegen op het station en ja hoor hij heeft zijn rijbewijs gehaald

) mijn ratje ) 
, die andere ging in haar bijten zachtjes, voor vlooien, die eten ze op snapje
? Altijd als ik een smsje verwacht grijp ik al naar me mobiel en dan na een seconde of 5 krijg ik een smsje.