Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Miranda06 schreef:Ik snap je helemaal want ik maak (ongeveer) hetzelfde mee.
Ik ga nu anderhalf jaar met mijn vriend en ben ook meteen bij
hem ingetrokken (ook koophuis) en nu zit ik sinds november al
zonder werk en had een aardige spaarrekening waar nu bijna niks meer
van over is hij moet nu alles betalen mijn ziekenfonds paardenstalling enalles.
IK krijg al vanaf november geen uitkering meer omdat mijn vriend paar tientjes te veel verdient.
We zitten nu aardig krap bij kas en ik moet nu echt snel werk vinden anders weet
ik niet hoe we het redden moeten.
Moelie schreef:Miranda06 schreef:Ik snap je helemaal want ik maak (ongeveer) hetzelfde mee.
Ik ga nu anderhalf jaar met mijn vriend en ben ook meteen bij
hem ingetrokken (ook koophuis) en nu zit ik sinds november al
zonder werk en had een aardige spaarrekening waar nu bijna niks meer
van over is hij moet nu alles betalen mijn ziekenfonds paardenstalling enalles.
IK krijg al vanaf november geen uitkering meer omdat mijn vriend paar tientjes te veel verdient.
We zitten nu aardig krap bij kas en ik moet nu echt snel werk vinden anders weet
ik niet hoe we het redden moeten.
Hele lastige situatie ja, ik had mijn paard in oktober verkocht omdat ik het financiel ook niet meer redde, en toen woonde ik nog niet eens bij me vriend. Misschien dat je ook bij de thuiszorg kan gaan werken? Daar zoeken ze nu sowieso wel mensen vanwege de vakantie en het verdiend ook nog eens goed! Ik ben 20, en verdien daar 7,50 per uur dus dat is niet verkeerd!
Wat een kwats zeg, dat je geen uitkering krijgt omdat je vriend veel verdiend.. Ze gaan er dus maar vanuit dat hij alles betaald zoals die nu doet, alsof dat altijd kan!
Nou, iig succes met het zoeken naar werk en ik zou als ik jou was echt gaan solliciteren bij de thuiszorg!