Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
en als ik ertussen liep herkende ze me ook niet ze worden groot tegenwoordig, naja of ik ben zo klein
daar staan mensen dan erg verbaasd om te kijken. 

Als mijn vriend zegt (we werken samen) dat ik de baas ben van de winkel, begint 8 op de 10 mensen te lachen.
Tja en het is toch echt zo.... Op papier mijn moeder, maar ik ben de manager en doe alles.
Maar er komt nooit een klant naar me toe om wat te regelen, en regelmatig vragen er mensen aan mij waar de baas is.
ik ben nu 27 en wordt nog altijd iets van 20/22 geschat. Ben ook de manager van een winkel en neem alle beslissingen wat betreft klachten oid en dan moeten mensen ook altijd naar mij toe. Terwijl er ook oudere dames in mijn zaak staan. Dan zie je ze ook altijd kijken van... huh moet ik bij haar zijn? Dat vind ik altijd wel leuk
raket schreef:En met het jureren breng ik ruiters in verwarring, weten ze niet wie de jury is. Daarom ben ik tegenwoordig verkleed als mevrouw Janssen zoals een vriendin dat zo grappig roept.![]()
![]()
Ik heb meerdere keren gehad dat de voorlezer zich aan de bijrijderskant van m'n auto bij de schrijver ging melden.

Heb er verders geen problemen van hoor. Ik drink geen alcohol en rook niet dus heb de 16-jarige leeftijd niet echt nodig. Ik heb een bromfietscertificaat, en een brommer. En nog nooit aangehouden.
Als ze mij nu zien lopen, schatten ze me vaak een jaar of 12/13 terwijl ik toch écht zeventien wordt over 6 maand.
Ik word ook vaak jonger geschat dan dat ik ben. Ik ben nu 24 en over 3 maanden al 25, soms vind ik het erg vervelend. Vriendinnetjes van mij zijn 27 en 28 en zij worden ook vaak jonger geschat en samen lachen we er maar om als we uitgaan..
stom wijf.
. Ik was 25 toen ik beviel van mijn 1e kind. Ik hoorde mensen gewoon smoezen van: Daar heb je weer een tiener met een kind
. Maar op jouw leeftijd vond ik dat ook ECHT niet leuk hoor
.
Ik word héél af en toe ook jonger geschat nu ik 20 ben, maar toen ik 18 was werd ik juist altijd ouder geschat. Ik luister er niet echt naar en trek me er niks van aan
Dat is het beste wat je kan doen.