ik weet niet wat te doen (liefde)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mloes

Re: ik weet niet wat te doen (liefde)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 13:17

Ben nu wel benieuwd of je een date hebt gehad?

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-09 16:38

Ik ook.. en wat je nou gaat doen..

poetser

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-09 18:16

tussen mijn vriend en mij is het gedaan. we hebben en gesprek gehad en dor alle spanningen lijkt het ons beter te kappen. dit komt niet door de ander maar privé problemen thuis. zoran is echt een schat, maar ik heb besloten om toch nog te wachten. eerst hem beter leren kennen en dan zien we wel verder.

diesel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 18:23

ik reageer alleen even over het stukje van je kids: nogal logisch dat ze je vriend niet 100% accepteren, het is tenslotte hun vader niet. Dat heeft tijd nodig. En de buschauffeur komt niet dichtbij voor hun en is daarom wel leuk. Ik durf er goud op te zetten dat als jij een relatie begint met de buschauffeur dat je kids hem ook alleen nog maar leuk vinden voor een paar uurtjes.

goeroe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 18:42

Christi schreef:
tussen mijn vriend en mij is het gedaan. we hebben en gesprek gehad en dor alle spanningen lijkt het ons beter te kappen. dit komt niet door de ander maar privé problemen thuis. zoran is echt een schat, maar ik heb besloten om toch nog te wachten. eerst hem beter leren kennen en dan zien we wel verder.

Respect voor je dat je hier nog reageert en dat je hebt besloten om het rustig aan te doen. +:)+ Ik hoop dat je het volhoudt en dat er betere tijden voor je aanbreken. Denk aan je kinderen als je het moeilijk hebt. Sterkte en veel succes! :(:)

TiaraBungy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:42

Goed zo meid! Je hebt voor jezelf en de kinderen gekozen, super!
Geniet van de tijd met de kinderen en haal lekker je hoofd leeg..
Succes!

pinuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 22:15

ik verbaas me altijd weer hoe mensen hun Echte priveleven zo op t internet gooien met een profiel erbij. "ja ik heb een vriend, en kids maar dat klikt niet zo en ik ben verliefd op een buschauffeur, klik hier om te zien wie ik ben" ( dit zeg ik voor je eigen bescherming ) Moet zeggen dat het voor jou, en voor je kids wel lekker is om even niets. Het klikte niet met je vriend, ok, dan is dat over.. maar deze nieuwe vlam ken je niet. Kan nog wel eens heel anders lopen dan je hoopt.