Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mer1980 schreef:Imago01 schreef:Vrienden van me beginnen het flink zat te worden en er komt een moment dat ik die niet meer kan tegenhouden en dingen uit de hand gaan lopen…
Heel eerlijk: laat het maar uit de hand lopen. Mijn ex had dit niet moeten flikken die had minstens een maand uit een rietje mogen eten(als ik heel bokt over mij heen krijg: sorry maar on-topic blijven graag aanvallen mogen ook via PB)

Imago01 schreef:Woningruil zal ik gaan proberen, hoewel ik mezelf weinig kans geef omdat ik maar een klein huisje te bieden heb en eigenlijk 'meer' zoek. (2 slaapkamers, wat grotere woonkamer en een keuken die je ook echt als zodanig kunt omschrijven..).
Maar, wie niet waagt, die niet wint...
) en zal ik ook nog via een kennis (politieagente) mezelf goed laten informeren. Ik weet inmiddels ook wel tot hoever die grens ligt voor de wet dus tja, ik kan ook in geval van nood, mijn voordeel ermee gaan doen! Ik moet wel, hij dwingt me wel in die positie.
ivm drug buurt enzo
Dacht al dat je daar woonde, heb ooit eens op jouw advertentie gereageerd voor een bijrijder
Maar zoals ik al zei: bij ons in het dorp (Spanbroek, hooguit 20 min van hhw) staan wel wat huizen.