) Maar ik vind het echt om te smullen! Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
) Maar ik vind het echt om te smullen!
Niezzz schreef:Jullie mogen allemaal wel even een keertje bij ons langs komen. Hier rijden er mensen over het erf zijn dan 10 minuten op het erf aan het rondspoken en rijden dan weer terug en dat zonder ook maar enige begroeting als ik voor het raam sta of in huis zit als hun langsrijden.
Mindim schreef:Even een vraagje hoor, snoeide ze jouw heg of snoeide ze haar eigen heg aan jouw kant? Daar vind ik best een verschil in zitten. Bij de ene buurman vraag ik altijd of ik de haag aan hun kant kan scheren, want ik moet dwars door hun tuin, En bij de andere buren stap ik even op hun oprit om onze haag aan hun kant te snoeien. Nu geeft dat hier geen probleem, want als ik het niet doe, krijg ik gezeik dat ik mijn haag aan hun kant laat verwilderen.
Hun afval mogen ze zelf opruimen, aso dat ze dat op jullie land gooien. Maar als ze haar eigen haag aan het snoeien is en daarvoor met een voet in jouw weiland staat en de boel weer netjes op zou ruimen, zou ik daar geen moeite mee hebben.
Sannnn schreef:Nou bij ons is het ook vaak raak.. Vandaag weer.
Die mannen van de keuken zeiden tegen ons dat er iemand op het erf liep en nou de stal in liep.. Dus ik gauw erheen. M'n paard stond gelukkig wel buiten, maar toch. Kom ik de stal in heeft dat mens gewoon mijn deken beet. Mijn halsters lagen op de grond en me kist waar borstels/ peesbeschermers inzitten stond nu ineens open en borstel lag eruit. Nou zijn het maar gewoon spullen, maar toch. Het is van mij, horen hun van af te blijven. Je gaat toch niet aan andermans spullen zitten.. Helemaal niet als je opweg bent naar een sauna en beland in een stal? Toch belachelijk!
Dus ik vragen wat ze hier moest. Stond ze daar met haar badtas arrogant tegen mij te zeggen: "Ik zoek de sauna" Nou als je in de stront hier wil liggen ben je goed, mooi gezichtsmaskertje, had er graag een duw gegeven.
Je kan toch zien dat dit een STAL is en geen Sauna..
Caira schreef:Mindim schreef:Even een vraagje hoor, snoeide ze jouw heg of snoeide ze haar eigen heg aan jouw kant? Daar vind ik best een verschil in zitten. Bij de ene buurman vraag ik altijd of ik de haag aan hun kant kan scheren, want ik moet dwars door hun tuin, En bij de andere buren stap ik even op hun oprit om onze haag aan hun kant te snoeien. Nu geeft dat hier geen probleem, want als ik het niet doe, krijg ik gezeik dat ik mijn haag aan hun kant laat verwilderen.
Hun afval mogen ze zelf opruimen, aso dat ze dat op jullie land gooien. Maar als ze haar eigen haag aan het snoeien is en daarvoor met een voet in jouw weiland staat en de boel weer netjes op zou ruimen, zou ik daar geen moeite mee hebben.
Wat denk je zelf? dat ik stennis zou gaan schoppen als ze haar eigen heg aan het snoeien was?

. Mikkie schreef:Het mooiste vind ik dan die kindjes die gras gaan plukken op het gazon, andere kant v/d oprit, de vijver ontdekken en daar gaan drentelen. Dat die kindjes het principe prive-eigendom niet snappen, kan ik inkomen, maar de ouders moeten hun kinderen gewoon bij zich houden. Ik wil er niet aan denken wat er gebeurt als er zo'n kind in de vijver dondert.
, ik kom bijna elke dag op iemand zijn terrein en laat ook nog mijn paard grazen
.Caira schreef:Uh die omheining is er hoor! Staan netjes stroomdraadjes! Maar daar is ze gewoon tussendoor gegaan.
en als het kan de bovenste nog een cm of 5 verhogen
Vroeger ook wel eens iemand betrapt,was wel op de manege maar toch.Had mijn tas met borstels even in de zadelkamer gezet(was laat en er was bijna niemand meer).Kom ik terug...zie ik dat er iemand in staat te graven
Vraag of ze het normaal vind om zomaar in iemand zijn tas te gaan zitten wroeten,krijg ik als antwoord:"Ik heb een borstel nodig"
Die enorme mand met borstels bij de deur waar je bijna je nek overbrak had ze wel gezien maar ze wilde een schone borstel hebben
dus dan maar even kijken wat er in de tas zit.Ik heb haar de manege uitgesmeten
(ja dat mocht ik als personeel zijnde
).Oprotten met zo'n persoon.
Ik zou helemaal uit mn dak gaan 
Sannnn schreef:Nou bij ons is het ook vaak raak.. Vandaag weer.
We hebben het hek open staan. Hebben we normaal nooit vanwege 1 reden. En het hek staat net een ochtendje open en het is weer raak..
Komen er weer mensen het terrein op die denken dat hier de Sauna is. De sauna is 500 meter verderop. Wij hebben een groot bord van ong. 1x2 bij de poort staan met Sauna niet hier. We hebben geen parkeerterrein.. Als je aan komt rijden de dam op zie je een trailer staan. Die is er bij een sauna lijkt mij toch niet? Daarbij komt nog dat er nu een container staat met allemaal delen van keuken/ vloer en alles erin. Verbouwing![]()
Die mannen van de keuken zeiden tegen ons dat er iemand op het erf liep en nou de stal in liep.. Dus ik gauw erheen. M'n paard stond gelukkig wel buiten, maar toch. Kom ik de stal in heeft dat mens gewoon mijn deken beet. Mijn halsters lagen op de grond en me kist waar borstels/ peesbeschermers inzitten stond nu ineens open en borstel lag eruit. Nou zijn het maar gewoon spullen, maar toch. Het is van mij, horen hun van af te blijven. Je gaat toch niet aan andermans spullen zitten.. Helemaal niet als je opweg bent naar een sauna en beland in een stal? Toch belachelijk!
Dus ik vragen wat ze hier moest. Stond ze daar met haar badtas arrogant tegen mij te zeggen: "Ik zoek de sauna" Nou als je in de stront hier wil liggen ben je goed, mooi gezichtsmaskertje, had er graag een duw gegeven.
Je kan toch zien dat dit een STAL is en geen Sauna..
Dit gebeurt echt elke keer als wij het hek open hebben.. Gemeente doet er NIETS aan. Daarbij komt nog dat ongeveer 3/4 van de sauna illegaal is.. Raad van State heeft gezegd dat dat illegale deel weg moet. Maar gemeente doet niets... Echt zoo belachelijk. Ligt nu weer een zaak bij de Raad van State. Want dit is echt belachelijk, wij krijgen volgens het rechtssysteem gelijk maar er gebeurd geen reet.
Nou daar wordt je wel even chagrijnig van, was ook blij dit te lezen. Zijn wij niet de enigste
Pardon?! Blijf van mijn spullen af! Hierdoor neem ik al niet meer mijn mobiel mee, want ik weet nu al dat ik die dan kwijt ben, t is toch belachelijk.