Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dus dat is jammer, af en toe tussendoor wat opruimen enzo, volgende week verhuizing... ik heb eigenlijk wel genoeg te doen, niets leuks alleen. 
,
) maar blijkbaar wel.. mams wou dat ik dat ding weg ging hangen, en vond dat beetje raar waarom hij nu aan de garagedeur op moest hangen en niet gewoon daar,, naja het kwam erop neer,, ze had er geen reden voor maar moest er wel weg,, dus ik doen,, kreeg ik over alles de schuld van,, ( was laarzen + chaps aan poetsen ),, jaa en kun je voortaan niet gewoon in de garage dit doen? ik zo: ja kan wel.. maar is geen tafel/plek dit te doen, mam: dan pak je toch die plaatding,, ik zo,, ja kan wel.. maar moter/fietsen/andere dingen staan en hangen ervoor,, en als ik ook maar 1 vinger aan de motor raak is het al schreeuwengeblaas dus heb ik de eettafel bedankt met 30 lagen krant en daarop gedaan, ( zoals ik eerder ook altijd deed ) maarja,,
dikke drama dus hier,,, hoop dat ze snel op versite gaan,, weg die lui,,,
,
Foto's uit zoeken die ik net heb gemaakt
, idd lekker met de vakantie die er aan komt..
,

Daarna gegeten, spullen gepakt en naar stal gegaan. Daar even gereden en getut. Vervolgens weer naar huis en gedouched. Nu nog visite en misschien vanavond nog wat drinken in de stad. Genoeg te doen
xSiep schreef:Regen echt?? Hier is het pokkewarm!!
Zat om half 9 al op het paard, toen was het tenminste nog een beetje te doen.. Nu ben ik aan het leren (lees bokken) met raam open zodat ik niet smelt

)