Sentido schreef:StillAngel schreef:ik vind het altijd wel leuk hoor, lekker cadeau's krijgen en de gezelligheid. Ik snap juist niet waarom mensen boos worden als ik niet op de verjaardag kom; ik zie dat als ieders eigen keuze. daarmee had ik wel de enige ruzie met mijn beste vriendin in 3 jaar dus aankomende tijd kom ik wel gewoon op verjaardagen als ze dat zo graag willenSnap het niet zo goed, bv. mijn vriendin is zelfs gekwetst als ik niet kom toen ik het een keer was vergeten (heel stom natuurlijk maar ik vind het geen ruzie waard)
Tuurlijk is het ieders eigen keuze, maar het lijkt me vrij logisch dat iemand zich gekwetst voelt dat jij niet op haar verjaardag komt terwijl zij wel braaf bij jou op de bank zat (met cadeau).
Ik heb inmiddels vaak genoeg bij mensen op de bank gezeten zonder dat ze ook maar iets laten horen bij mij. Dus ik doe het niet meer..
Vier mijn eigen niet maar ga ook niet meer naar die van anderen. Maak er geen drama van en ik zeg ook niet op het laatste moment af; ik ben gewoon vanaf het eerste moment duidelijk: ik doe niet aan verjaardagen
Wie zegt dat ze op mijn verjaardag moet komen? Dat bedoel ik dus, ik 'dwing' niemand ertoe, als je geen zin hebt mij best dan ga ik toch met andere lol maken?
Snap het niet zo goed, bv. mijn vriendin is zelfs gekwetst als ik niet kom toen ik het een keer was vergeten (heel stom natuurlijk maar ik vind het geen ruzie waard)

.

!) 
. Gister wat gedronken met ene paar vriendinnen en daarna wezen stappen. Is voor mij genoeg