Vinden jullie dit ook zo smerig (en asociaal)?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mereltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:03

Snap niet dat de mensen die dat doen zich niet kapotschamen, straks komt er na jou iemand die wc in :r
Echt te smerig gewoon, ik zie het ook heel vaak.
Sowieso ook vrouwen die op de bril plassen (als iedereen zou blijven zitten op zo'n bril zou het nog wel meevallen, maar nu moet je er wel boven hangen en ik kan zo dus niet plassen := )

Of mensen die zonder handen te wassen de wc uitlopen en daarbij de deurkruk vastpakken die ik zo ook moet gebruiken om de wc uit te gaan, bleeeegh :r
Gelukkig heb ik nu altijd een desinfecterende handgel bij me :j

x_Charlie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:04

Getver! En dat je daarna dan nog moet eten...; ik zou geen hap
door me keel krijgen! :=. Ik vouw m'n maandverband altijd op met
een stuk wc-papier en de verpakking waar ik de nieuwe maand-
verband uithaal.

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:06

Ieuw, dat is echt te smerig voor woorden zeg! :n

Als ik zelf ongesteld ben verpak in mijn tampons altijd in een dikke rol wc papier en het liefst ook nog in zo'n speciaal zakje.
En inderdaad, die lucht die dan weleens uit de containers komt als je de deksel opendoet, ieuw! :\

Over geluidjes die het openen van tampons en maandverband met zich meebrengt maak ik me nooit druk overigens.
Elke vrouw heeft eens in de maand te maken met dit euvel, dus ik kan me daar geen druk om maken. :)

Dora88

Re: Vinden jullie dit ook zo smerig (en asociaal)?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:18

Aaaah bah... Dat is echt zoooo vies.
Gelukkig op stage/universiteit hebben ze van die omklapprullenbakken, dus dan zie je er niks van.

Ik heb het zelf alleen al als ik m'n prullenbak moet leeggooien als ik dr tampons in heb liggen. Wel netjes in wc papier. En idd, maandverband in de nieuwe verpakking.

Ach, mij maakt het idd niet zo veel uit als ze horen dat ik wat open maak. Mij gebeurt het vaker dat ik met tampons loop te strooien... Ach jaa.
Laten we blij zijn dat we elke maand er 1x mee te maken hebben, weet je ook dat alles goed functioneert (of je moet natuurlijk zwanger willen worden, dan is het niet zo fijn natuurlijk :+)

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:22

Nell_ schreef:
getsie, echt smerig!
Ik heb van die speciale maandverband zakjes, waar ik gewoon mijn tampons ingooi. Heb ik die niet bij me, dan verpak ik hem altijd erg dik in toiletpapier, zodat niemand het hoeft te zien!
Ik vind dat echt asociaal! Kleine moeite toch?

ik leef me ook altijd uit met toilet papier..
kom ook regelmatig zulke smerigheden tegen op de universiteit..
helaas hebben we ook een hele hoop prullenbakjes waarvan t dekseltje eraf is(kapot).
jakkes.. dan ga ik liever naar een andere wc hoor..wat een lucht..

ik zoek trouwens sowieso altijd de wc's op die een beetje afgelegen liggen en waar niet iedereen altijd langs loopt..

wat ik overigens ook goor vind (maar wat wel even offtopic is): de zeep die ze bij ons op de toiletten hebben staan..
die stinkt! en je krijgt die lucht gewoon 1.5 dag lang niet meer van je handen af:S (ook niet als je daarna nog tig keer wast met andere zeep). maarja, niet je handen wassen is ook weer zo wat.
Laatst bijgewerkt door Zwitsal op 11-06-09 19:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:25

ik leef me ook uit met toiletpapier.. vind eht wle zoo ranzig he.. dat mensen die moeite niet effe nemen. evenals handen wassen!
hier thuis heb ik er schijt aan, dan gaat het oude gewoon in het papiertje van het nieuwe (inlegkruisjes) en tampons in wcpapier...

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:26

Ik heb het een keer in het zwembad gehad. Liep een hokje in. Wilde de deur dicht doen toen ik in mijn ooghoek maanverband zag liggen. :r Ben toen een hokje verder gegaan.
Ow en ben een keer in een douche hokje op de camping een tampon tegen gekomen. Lag gewoon op een plankje.

Dan vind ik het vinden van maandverband en tampons op wc's toch wat normaler.

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:37

Ik ruim mijn maandverband en tampons ook altijd netjes op, in WC papier. Ik ben echt heel erg gesteld op hygeiene.
Mijn zusje had bvorige week bekend, dat ze altijd haar maanverband doorspoelt in de WC, ja moest dat in een prullenbak dan? :=

Vandaag op school deed ik trouwens de wc open, en toen dreef er een drol in het wc water....

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:38

Aah bah, dat is echt smerig ja! Wij hebben een eethuis (soort restaurant) en daar zie je het ook regelmatig in de prullenbakken.
Echt smerig... of mensen die het nodig vinden om een flinke lucht achter te laten terwijl ze alleen maar even een bezoekje komen brengen aan de toilet zonder dat ze iets hebben gedronken o.i.d. en dan ook nog geen 50 cent betalen wat eigenlijk hoort zonder consumptie.
Sommige mensen zijn zo ontzettend asociaal! Laatst nog een turkse vrouw.. gingen even naar de wc. Duurde wel 10 minuten voordat ze eraf kwam.. wat een stank liet zij achter zeg!
Zo hebben we ook welles iemand gehad die gewoon stront op de wc bril had laten zitten! :r
Echt het toppunt van asociaalheid, ik snap niet dat mensen erbij komen zo asociaal te zijn!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:42

Gatver wat een verhalen!

Ik rol ook altijd alles in wc-papier. Heb het wel regelmatig dat ik ergens zit, tampon uithaal, om me heen kijk en denk; oliebol, geen prullenbak!! En dat is dan altijd bij iemand thuis, waar ik het dus niet in m'n hoofd haal dat ding door de plee te spoelen, voor hetzelfde geld raakt dat ding verstopt... :roll:

En dan helemaal moeilijk doen met wc papier (extra extra extra) zoeken in je tas naar iets van een plasticje om het daarin te doen of zo... :r

Tegenwoordig heb ik een spiraaltje en menstrueer ik nauwelijks meer. Kan het meestal opvangen met inlegkruisjes... Maar vroeger was ik heel heftig ongesteld en ik kon me dan ook doodschamen met het indoen van een tampon, en dan smerige handen eerst zover mogelijk af moeten vegen met wc-papier, en dan na het doortrekken een sprint naar de wastafels in de hoop dat niemand het zag :o

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:47

peelemeisje schreef:
Aaaah bah... Dat is echt zoooo vies.
Gelukkig op stage/universiteit hebben ze van die omklapprullenbakken, dus dan zie je er niks van.

Die omklapprullenbakken zijn geen garantie.... heb vaak genoeg gezien dat het maandverband is blijven plakken inde klep zelf :+

Ik snap het echt niet.... :n je kijkt toch even achterom of je alles netjes hebt achter gelaten :?

Het allergoorste vond ik het bloedspoor op de wc bril... gatver!

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:53

En dan vraag ik me soms af hoe het komt dat er bloedsporen tot hoog op de muren hangen :+

Nee ik ben echt een maniak daarin, inpakken en zorgen dat de volgende er niets van merkt.
Ik vind het ook zoooo vies ...
Vooral op school vroeger...
Of mensen die alles in het toilet stoppen en dan raakt de wc volledig vast.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:55

Of bloed op de deuren.... als je bloed op je hand hebt zitten, moet je niet met die hand even alles vast gaan pakken :(
Maak het dan ook even schoon.... jak.

Vraag mij af of die mensen thuis ook zo smerig zijn....

Mootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:58

Hè bah, maar het is inderdaad wel waar. Wc's waar het maandverband op de muren zijn geplakt, gebruikte tampons aan de deurkruk :r Ik gebruik alleen tampons, maar ik heb een heel inpak-ritueel met wc-papier. Ik vind het eigelijk niet meer dan normaal dat je je eigen spulletjes opruimt en inderdaad, ongelukjes gebeuren maar ruim het op....

@ Arans: Hoe oud is jouw zusje?

Loiz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 19:59

Hé BAH, ik ben het iig niet! ;)
Idd, de vraag of ze dat thuis ook doen komt ook bij mij op, en wat huisgenoten daar nou van vinden..?

Op school heb ik wel bepaalde toiletten waar ik liever niet mijn handen was, zeker niet als het papier op is (wat régelmatig gebeurt).
Onze wasbakken, en eigenlijk de hele toiletruimtes, zijn niet heel fris, daarom probeer ik daar ook zo min mogelijk aan te raken. :+
Maar als ik dan iets achterlaat ruim ik het wel op, en ik dump alles, gewikkeld in wcpapier, in t bakkie ;)

s6801881

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 20:01

zeg, dit is wel een ideaal topic voor dieetende mensen, ik krijg nu iig geen hap meer door mijn keel, getsie :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 20:19

Inderdaad echt te smerig voor woorden, ik snap dat niet, dat doe je thuis toch ook niet? Iig dat mag ik hopen van niet...
De dixie toiletten op festivals zijn naar verhouding zelfs schoner dan sommige toiletten op scholen etc :j
Serieus, zeker als je kijkt hoeveel mensen daar gebruik van maken,bij gewone toiletten verwacht je toch dat het een beetje schoon is en zeker dat bepaalde dingen normaal ingepakt de prul in verdwijnen! Nee ik snap dat echt niet hoor, dat wil je zelf toch ook niet aantreffen??

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 20:51

idinn schreef:
Inderdaad echt te smerig voor woorden, ik snap dat niet, dat doe je thuis toch ook niet? Iig dat mag ik hopen van niet...
De dixie toiletten op festivals zijn naar verhouding zelfs schoner dan sommige toiletten op scholen etc :j
Serieus, zeker als je kijkt hoeveel mensen daar gebruik van maken,bij gewone toiletten verwacht je toch dat het een beetje schoon is en zeker dat bepaalde dingen normaal ingepakt de prul in verdwijnen! Nee ik snap dat echt niet hoor, dat wil je zelf toch ook niet aantreffen??

Totdat je op de laatste er achterkomt dat de wc's niet werden leeggezogen en als je gaat zitten stront aan je kont hebt hangen (is bij een vriendin gebeurt, ik ben maar de bosjes ingegaan voor mij plasje :D)

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:02

Gatsie! Op school kom ik het ook maar vaak genoeg tegen. Pis op de bril, of toiletwater (slechte wc's waardoor het water op bril komt), bloed overal.

Bij mij in het prullenbakje ligt gewoon 1 rol aan wcpapiertjes... :).

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:16

Zo'n probleem heb ik er niet mee als ik een tampon in een prullenbak zie liggen... Ben volgens mij de enige hier maar goed :')
Tampons en maandverband aan deuren geplakt of achter de wc hoeft van mij dan weer niet. Net als bloedsporen van deurklink tot wc-bril :P
Zelf wikkel ik er wel altijd wat wc-papier omheen, behalve als het dus zo'n klapprullenbak is, dan ziet sowieso niemand 't.

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:22

nou... mannen kunnen er ook wat van hoor... bij ons in het bedrijf (jaja, mannenbedrijf) was de afgelopen 2 weken de poets met vakantie. Kon ik die pisbak en de gewone wc schoon gaan maken. GAAAAAAAAAAAATVERRR!!

Was ook gelijk de laatste keer. DAT doe ik dus niet meer. Doen de heren maar lekker zelf, kunnen ze hun eigen schaamhaar van de pispot vegen.

En tampons.... ik spoel ze eigenlijk ook altijd door.... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:28

Jaime_ schreef:
Ja ik ken het verschijnsel helaas, gadver.. Zouden op alle toiletten wel een briefje mogen hangen of dames hun troep netjes willen inwikkelen :+

@ duChambre, ik wil niet vervelend zijn, maar van tampons doorspoelen kan n wc behoorlijk verstopt raken, ook geen fijn klusje voor de gene die die wc moet ontstoppen :=

Ik moet toegeven dat ik ook wel eens een tampon doorspoel, hoor.. Als er bij openbare wc's geen prullenbak staat.. Dan maar er door heen.

Verder vind ik het ook énorm ranzig :r ik wikkel het altijd in wc papier (en thuis in een papiertje van maandverband, dat wat er omheen zit.) Net zoals handen wassen, moet ik ook altijd van mezelf. En echt, hoeveel mensen je ziet die het níet doen.. Bahbahbah..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:34

Waar kan je btw van die 'zakjes' kopen waar jullie het over hebben? :))

Mizora

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:35

Bekend verhaal. Ik doe het altijd braaf in het papiertje van het volgende maandverband Al lees ik hier ook wel over mensen die niet hun handen wassen, daar maak ik mezelf ook wel schuldig aan. Ik heb een bloedhekel aan handen wassen dus als het niet echt nodig is doe ik het niet. Zeker niet nadat er alleen nog maar blazers op school waren en je dus het ook nog eens ijskoud kreeg.

Nickytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:39

Gelukkig ben ik bestand tegen zoveel vieze dingen, want ik wil zo meteen nog genieten van mijn chipsjes bij de tv! :D

Soms lijkt het op de damestoiletten inderdaad wel erger als bij de mannen (als zou ik daar ook niet willen poetsen hoor, kom je vast
ook wel vanalles tegen). Ik vind het niet zo smakelijk om een gebruikt maandverband of tampon van iemand anders tegen te komen.
Maar het meest smerige vind ik toch inderdaad bloed of urine op de bril. Of zo'n drijvende drol die niet is doorgespoeld, smakelijk!

Thuis spoel ik mijn tampon gewoon door (geen riolering hierzo, dus kan ook niet verstropt raken, is een put dacht ik).
In openbare toiletten rol ik mijn tampon in een dik pak wc-papier en mik hem dan in de vuilbak, hopende dat ik onderweg geen andere dingen raak.
Of uiteraard in zo'n speciale zakjes als ze er hangen.
Maar als ik er zo over nadenk.. Ik kom sowieso al heel weinig in openbare toiletten en al helemaal niet als ik ongesteld ben :)