beveiligingsbusje probeert hazen aan te rijden.

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frank

Re: Wat securitas doet op het werk....

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:57

Nou, heb het nog eens doorgelezen, maar kan echt niet iets vinden wat Nikki fout doet hoor :n

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:57

Ik begrijp jullie reactie's, maar ik bespreek hier verder geen inhoudelijke zaken, ik vermeld geen namen, geen informatie die vertrouwelijk tussen mij en mijn werkgever is besproken, dus in dit geval is dit geen probleem. Bedankt dat jullie mij hierop aanspreken, maar ik weet waar ik mee bezig ben.

En zal dan ook echt mijn baan niet op het spel zetten, maar nogmaals bedankt ;)

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:00

Wat een idioot zeg,
Ik ben benieuwd wat hieruit gaat komen, of te achterhalen is wie die achterlijke is.

Helaas kan zoiemand niet meteen ontslagen worden, hopelijk komen er meer klachten binnen ...

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:02

crossmonster schreef:
Wat een idioot zeg,
Ik ben benieuwd wat hieruit gaat komen, of te achterhalen is wie die achterlijke is.

Helaas kan zoiemand niet meteen ontslagen worden, hopelijk komen er meer klachten binnen ...

Hoi Crossmonster,

Securitas heeft hier al op gereageerd, en hier wordt zeker wat meegedaan, ze zijn hier erg van geschrokken.

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 16:29

Ik ben degene die alles hierop heeft gezet hoor niet nikki ;)

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:33

Nee klopt meis! Maar ze spraken mij erop aan dat ik geheimhouding heb. Vandaar dat Frank schreef dat die alles nog eens gelezen heeft en dat ik niks fout hebt gedaan.

Omdat ik geen informatie bekend heb gemaakt wat eigenlijk tussen mijn werkgever en mij had moeten blijven.

Dus ik heb mij netjes aan de geheimhouding gehouden. :o

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:50

Caesar schreef:
Nou, volgens mij loopt er bij Securitas en andere organisaties zat rond wat wel iets op z'n kerfstok heeft, wat nog geregistreerd is ;)

Boefjes moet je met boefjes bestrijden zeggen ze altijd :D

Nou dat weet ik niet. Ik deed de opleiding Beveiliging (heb mijn diploma nu) en als ik geen verklaring van goed gedrag had mocht ik niet eens stage lopen, laat staan werken.

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:54

Klopt ik moest ook verklaring omtrend gedrag hebben, anders mocht ik ook niet eens als receptioniste aan de gang!

Esmeralda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:54

Nikki_L schreef:
Nee klopt meis! Maar ze spraken mij erop aan dat ik geheimhouding heb. Vandaar dat Frank schreef dat die alles nog eens gelezen heeft en dat ik niks fout hebt gedaan.

Omdat ik geen informatie bekend heb gemaakt wat eigenlijk tussen mijn werkgever en mij had moeten blijven.

Dus ik heb mij netjes aan de geheimhouding gehouden. :o

Je heb niks verkeert gedaan
Niemand genoemt of wat dan ook
En ik neem aan, wanneer je antwoord krijgt op alle vragen dat je dat met de TS bespreekt
en die zal op haar beurt hier geen namen noemen of wat dan ook.
Alleen of het opgelost is :D

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:03

Pfff dat is echt triest zeg!! Zielig voor de haas zeg. Goed van je dat je er achteraan gaat...
Ik denk dat ik zo ongeveer ook wel had gereageerd.. zou der ook echt niet tegen kunnen :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:43

Nikki_L schreef:
Klopt ik moest ook verklaring omtrend gedrag hebben, anders mocht ik ook niet eens als receptioniste aan de gang!

Naast dat jij vertrouwlijke zaken bespreekt (Sorrie blijf van mening dat dit tussen de muren van je bedrijf had moeten blijven) Heeft je werkgever dr ook geen enkele moeite mee dat jij zit te bokken tijdens je werk als receptionste, of is dat toegestaan in jou functie? Is daar gewoon tijd voor?

Sorrie heb dr geen idee van hoor wat jou werkzaamheden zijn maar lijkt mij dat als je in de beveiliging je andere werkzaamheden heb dan dingen die op het werk gebeuren op internet te bespreken, laat staan in de baas zijn tijd gaan zitten bokken.
Kan er naast zitten natuurlijk, dan hoor ik dat graag maar in mijn tijd bij de politie was dit echt niet toegestaan!
Of kan ik dit niet zo vergelijken?

Goed dat je het opneemt voor TS en het gedrag van die beveiligingsbeamte van gisteravond gaat bespreken, maar snap jij dat ik hier een beetej moeite mee heb, of hebben jullie gewoon geen beroepsgeheim??

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 17:47

Chiqa schreef:
Naast dat jij vertrouwlijke zaken bespreekt (Sorrie blijf van mening dat dit tussen de muren van je bedrijf had moeten blijven) Heeft je werkgever dr ook geen enkele moeite mee dat jij zit te bokken tijdens je werk als receptionste, of is dat toegestaan in jou functie? Is daar gewoon tijd voor?

Sorrie heb dr geen idee van hoor wat jou werkzaamheden zijn maar lijkt mij dat als je in de beveiliging je andere werkzaamheden heb dan dingen die op het werk gebeuren op internet te bespreken, laat staan in de baas zijn tijd gaan zitten bokken.
Kan er naast zitten natuurlijk, dan hoor ik dat graag maar in mijn tijd bij de politie was dit echt niet toegestaan!

Goed dat je het opneemt voor TS en het gedrag van die beveiligingsbeamte van gisteravond gaat bespreken, maar snap jij dat ik hier een beetej moeite mee heb, of hebben jullie gewoon geen beroepsgeheim??

Ik weet niet hoe het bij de receptie zit. Maar op mijn stage mocht ik gewoon computeren en films kijken om de tijd door te komen aangezien je,je dus echt verveelt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 18:24

Wat erg zeg dat hij achter een haas aanracete, waar haal je het vandaan.. Over de discussie of Nikki teveel informatie geeft; dat vind ik niet, ze zegt alleen dat ze het heeft besproken met haar leidinggevende en dat eraan gewerkt wordt. Nou prima toch, niks aan de hand. Chiqa; misschien kun je eens gaan luisteren naar je eigen onderschrift :)

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:42

Chiqa schreef:
Nikki_L schreef:

Goed dat je het opneemt voor TS en het gedrag van die beveiligingsbeamte van gisteravond gaat bespreken, maar snap jij dat ik hier
een beetej moeite mee heb, of hebben jullie gewoon geen beroepsgeheim??

Ik begrijp je reactie heel goed hoor! Maar als het bij ons even rustig is mogen wij best even internetten, ik doe dit dan ook niet de hele dag alleen als wij hier tijd voor hebben, ik ben zelf namelijk ook van mening dat de klanten voor gaan :D.

Ik ben zelf van mening (en mijn collega ook en die heeft ook heel wat jaren bij de beveiliging gezeten en ook hoofdbeveiligster is geweest) dat ik geen informatie hier op bokt neer zet, die tussen mijn werkgever en mij hadden moeten blijven, ik noem geen namen, geen informatie die tussen mijn werkgever en mij besproken zijn, of afspraken die wij hierover gemaakt hebben.
Wij hebben zeer zeker een beroepsgeheim, en in mijn ogen houd ik mij hier gewoon aan.

Ik zou graag van jou willen weten, wat voor een informatie ik hier openbaar heb gemaakt die eigenlijk in jouw ogen beroepsgeheim zou moeten zijn/blijven. Misschien als ik het uit een ander oogpunt hoor of zie, dat ik dan wel denk dat ik het misschien beter anders had kunnen doen.
Maar heb alles nog eens doorgelezen, maar ik kan uit geen reactie die ik hier geplaatst heb informatie uithalen, die beroepsgeheim zou moeten zijn.

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 21:47

Wat een l*l zeg!
Was die toevallig net weg bij t joris ofzo??
Sorry hoor maar ik kan daar echt heel kwaad&Boos op reageren!
wat een idioot zeg ! :S

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-09 22:00

Chiqa schreef:
Nikki_L schreef:

Ten eerste Chiqa: op de receptie heb je vaak niks te doen, heb zelf ook op de recptie gewerkt van een bedrijf en mocht daar gewoon op internet, als ik er maar was.

ten tweede: IK heb dit er op gezegd wat "op haar werk" is gebeurd, zij heeft alleen gezegd dat ze het zou melden.
IK heb toen het antwoord omschreven wat IK op de mail die IK heb gestuurd, terugkreeg.

Typisch weer een geval van ik ga niet met de meute mee, en typisch geval van muggenziften. Ze heeft verder niks besproken, en dat je dan ook nog er over gaat beginnen of zij mag inernetten op het werk........wat heb jij daar in godsnaam mee te maken??

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 22:05

Thanx Thaliaatjuh, het klopt inderdaad wat jij zegt!
Echter bij dit pand is het heel druk achter de receptie, maar er was even een uurtje weinig te doen.! Hihi, maar ik ben het met je eens dat er ook wel eens bedrijven zijn waar je niks te doen heb :D

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 14:07

Chiqa schreef:
Nikki_L schreef:

Ik weet niet wat jij vertrouwelijke zaken vindt maar volgens mij sla je door :?
Er is niets te lezen wat hier niet gezegd mag worden, ik vind het alleen netjes dat Niki_L zich aangesproken voelt om dit door te spelen naar de leidinggevende.
Internetten op het werk doe ik ook, ik denk dat iedereen daar zelf zijn verantwoordelijkheid voor heeft.

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 14:14

Pfoeh, Chiqa, sorry maar ik vind dit nou echt compleet irrelevant voor het topic en ook totaal jouw plaats niet om iemand hier op aan te spreken. Als de werkgever van Nikki vindt dat dit niet kan, is hij vast mans genoeg om dat zelf met haar op te nemen.

Ik vind het top dat de TS geprobeerd heeft hier wat aan te doen (door te toeteren en er vlak achter te rijden) en top van Nikki dat zij het intern aanpakt. +:)+ Als werkgever zou ik het zelf ook graag weten als mijn personeel in betaalde tijd met door mij beschikbaar gestelde materialen (busje) waar ook nog eens míjn naam op staat dit soort achterlijke dingen ging uithalen. Ik zou het initiatief van zowel de melder als het personeelslid dat dit oppakt juist erg waarderen.

Fury08

Re: beveiligingsbusje probeert hazen aan te rijden.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 14:18

Klopt, de hoofdbeveiliger was er erg blij mee dat ik het melde! En vind het erg fijn dat er meteen wat aan gedaan wordt :D

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 14:20

Zou ik ook vinden, als leidinggevende. :j En dat je het hier dan op Bokt gezien hebt, tsja, als je je werk netjes af krijgt maakt dat toch niet uit? Moeten ze je maar zoveel werk geven dat je geen tijd meer hebt om te internetten, als ze daar niet tegen kunnen. ;)

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 14:38

Nimue schreef:
Pfoeh, Chiqa, sorry maar ik vind dit nou echt compleet irrelevant voor het topic en ook totaal jouw plaats niet om iemand hier op aan te spreken. Als de werkgever van Nikki vindt dat dit niet kan, is hij vast mans genoeg om dat zelf met haar op te nemen.

Ik vind het top dat de TS geprobeerd heeft hier wat aan te doen (door te toeteren en er vlak achter te rijden) en top van Nikki dat zij het intern aanpakt. +:)+ Als werkgever zou ik het zelf ook graag weten als mijn personeel in betaalde tijd met door mij beschikbaar gestelde materialen (busje) waar ook nog eens míjn naam op staat dit soort achterlijke dingen ging uithalen. Ik zou het initiatief van zowel de melder als het personeelslid dat dit oppakt juist erg waarderen.

En dat deed hij ook zeker :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 17:28

Nimue schreef:
Als de werkgever van Nikki vindt dat dit niet kan, is hij vast mans genoeg om dat zelf met haar op te nemen.

Ik heb begrepen dat de werkgever Securitas deze info niet bepaald kan waarderen.
Nikki_l ik heb zo mn connectie's in die branche (Heb er zelf gewerkt) en zij wisten mij te vertellen dat dit niet echt de bedoeling is , hoe goed je het ook bedoeld.
Ik hoop voor je dat je er niet door in de problemen komt.

Ik heb altijd geleerd dat je werk en prive gescheiden dient te houden, activiteiten van collegas bespreken op het internet in een negatieve sfeer (En zelfs met gevolgen voor zijn of haar baan wat de meesten hier niet zien of willen zien) kun je beter per PB bespreken, je weet nooit weten wat de consequentie's zijn. Voor jou en laat staan voor je collega.

Wbt het internetten in de baas zijn tijd, ik heb ook jaren receptiewerk gedaan, zelfs tot voor kort,
maar heb blijkbaar een ander soort receptiewerk gedaan want hier was het echt niet rustig, en staat ook niet bepaald sjiek als er klanten of je collega's voorbij komen, ik zou mij persoonlijk niet op mijn gemak voelen.
Ik zit daar om te werken, niet om te bokken of weet ik veel wat dat doe ik in mijn eigen tijd :)
Maar goed het zal de leeftijd wel zijn want ben dit wel vaker tegen gekomen, laat ik zo zeggen ik vind het niet geslaagd ;)

Liezel1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 17:33

Chiqa, ik vind het een beetje laag om in jouw "connecties" te gaan pijlen wat de werkgever hiervan vindt...
Nikki heeft het gemeld, ze gaan er iets mee doen, en als de werkgever er problemen mee heeft dat dit openlijk besproken wordt op een forum (waar Nikki overigens niet mee is begonnen) dan vertellen ze haar dat zelf wel. Ik denk niet dat het jouw taak is om dat door te briefen/Nikki hiervoor op de vingers te tikken.
Nikki is hier degene die het topic voor haar werkgever een betere wending geeft, want inderdaad, dit topic zal via een zoekmachine te vinden zijn. Gelukkig voor de werkgever kunnen de lezers dan ook meteen zien dat er daadwerkelijk wat mee gedaan is.

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 18:17

Chiqa, voor ik vreselijk uit mijn slof schiet, wil ik eerst iets vragen. Ben jij hierover aangesproken door je connecties, of ben je dit zelf, n.a.v. het topic, met die connecties gaan bespreken?

Ik denk dat wel of niet internetten niet met leeftijd te maken heeft, maar met de bedrijfscultuur waar je werkt. Ik heb op meerdere plaatsen gewerkt, en op sommige plaatsen kwam het inderdaad voor dat als er niets te doen was ik iets voor mezelf mocht gaan doen. Ook internetten. Vanzelfsprekend diende ik daar wel mee te stoppen zodra er weer werk voorhanden kwam, maar als er geen werk was werd er geen probleem van gemaakt als ik mijn tijd op een andere manier vulde.

Net als Liezel blijf ik erbij dat het in deze situatie juist Nikki is die de naam van Securitas voor mij toch een positieve klank geeft. Als er iemand aangesproken moet worden op gedrag dat het bedrijf schade toebrengt, is het haar collega - en gelukkig gaat dat zo te lezen ook gebeuren. Nikki laat zien dat er ook mensen met een hart werken, die niet te beroerd zijn om actie te ondernemen als er dingen gebeuren die niet door de beugel kunnen. Dat ze het hier neerzet vind ik eerder positief voor het bedrijf dan negatief; als dat niet was gedaan, zouden wij gedacht hebben dat er niks mee gedaan was en dan zou ik best een beetje op Securitas gekotst hebben.
Laatst bijgewerkt door Nimue op 12-06-09 18:21, in het totaal 3 keer bewerkt