Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
crossmonster schreef:Wat een idioot zeg,
Ik ben benieuwd wat hieruit gaat komen, of te achterhalen is wie die achterlijke is.
Helaas kan zoiemand niet meteen ontslagen worden, hopelijk komen er meer klachten binnen ...
Caesar schreef:Nou, volgens mij loopt er bij Securitas en andere organisaties zat rond wat wel iets op z'n kerfstok heeft, wat nog geregistreerd is![]()
Boefjes moet je met boefjes bestrijden zeggen ze altijd
Nikki_L schreef:Nee klopt meis! Maar ze spraken mij erop aan dat ik geheimhouding heb. Vandaar dat Frank schreef dat die alles nog eens gelezen heeft en dat ik niks fout hebt gedaan.
Omdat ik geen informatie bekend heb gemaakt wat eigenlijk tussen mijn werkgever en mij had moeten blijven.
Dus ik heb mij netjes aan de geheimhouding gehouden.
Nikki_L schreef:Klopt ik moest ook verklaring omtrend gedrag hebben, anders mocht ik ook niet eens als receptioniste aan de gang!
Chiqa schreef:Naast dat jij vertrouwlijke zaken bespreekt (Sorrie blijf van mening dat dit tussen de muren van je bedrijf had moeten blijven) Heeft je werkgever dr ook geen enkele moeite mee dat jij zit te bokken tijdens je werk als receptionste, of is dat toegestaan in jou functie? Is daar gewoon tijd voor?
Sorrie heb dr geen idee van hoor wat jou werkzaamheden zijn maar lijkt mij dat als je in de beveiliging je andere werkzaamheden heb dan dingen die op het werk gebeuren op internet te bespreken, laat staan in de baas zijn tijd gaan zitten bokken.
Kan er naast zitten natuurlijk, dan hoor ik dat graag maar in mijn tijd bij de politie was dit echt niet toegestaan!
Of kan ik dit niet zo vergelijken?
Goed dat je het opneemt voor TS en het gedrag van die beveiligingsbeamte van gisteravond gaat bespreken, maar snap jij dat ik hier een beetej moeite mee heb, of hebben jullie gewoon geen beroepsgeheim??
Chiqa schreef:Nikki_L schreef:Klopt ik moest ook verklaring omtrend gedrag hebben, anders mocht ik ook niet eens als receptioniste aan de gang!
Naast dat jij vertrouwlijke zaken bespreekt (Sorrie blijf van mening dat dit tussen de muren van je bedrijf had moeten blijven) Heeft je werkgever dr ook geen enkele moeite mee dat jij zit te bokken tijdens je werk als receptionste, of is dat toegestaan in jou functie? Is daar gewoon tijd voor?
Sorrie heb dr geen idee van hoor wat jou werkzaamheden zijn maar lijkt mij dat als je in de beveiliging je andere werkzaamheden heb dan dingen die op het werk gebeuren op internet te bespreken, laat staan in de baas zijn tijd gaan zitten bokken.
Kan er naast zitten natuurlijk, dan hoor ik dat graag maar in mijn tijd bij de politie was dit echt niet toegestaan!
Goed dat je het opneemt voor TS en het gedrag van die beveiligingsbeamte van gisteravond gaat bespreken, maar snap jij dat ik hier
een beetej moeite mee heb, of hebben jullie gewoon geen beroepsgeheim??
.Chiqa schreef:Nikki_L schreef:Klopt ik moest ook verklaring omtrend gedrag hebben, anders mocht ik ook niet eens als receptioniste aan de gang!
Naast dat jij vertrouwlijke zaken bespreekt (Sorrie blijf van mening dat dit tussen de muren van je bedrijf had moeten blijven) Heeft je werkgever dr ook geen enkele moeite mee dat jij zit te bokken tijdens je werk als receptionste, of is dat toegestaan in jou functie? Is daar gewoon tijd voor?
Goed dat je het opneemt voor TS en het gedrag van die beveiligingsbeamte van gisteravond gaat bespreken, maar snap jij dat ik hier een beetej moeite mee heb, of hebben jullie gewoon geen beroepsgeheim??
Chiqa schreef:Nikki_L schreef:Klopt ik moest ook verklaring omtrend gedrag hebben, anders mocht ik ook niet eens als receptioniste aan de gang!
En dat je het hier dan op Bokt gezien hebt, tsja, als je je werk netjes af krijgt maakt dat toch niet uit? Moeten ze je maar zoveel werk geven dat je geen tijd meer hebt om te internetten, als ze daar niet tegen kunnen.
Nimue schreef:Pfoeh, Chiqa, sorry maar ik vind dit nou echt compleet irrelevant voor het topic en ook totaal jouw plaats niet om iemand hier op aan te spreken. Als de werkgever van Nikki vindt dat dit niet kan, is hij vast mans genoeg om dat zelf met haar op te nemen.
Ik vind het top dat de TS geprobeerd heeft hier wat aan te doen (door te toeteren en er vlak achter te rijden) en top van Nikki dat zij het intern aanpakt.Als werkgever zou ik het zelf ook graag weten als mijn personeel in betaalde tijd met door mij beschikbaar gestelde materialen (busje) waar ook nog eens míjn naam op staat dit soort achterlijke dingen ging uithalen. Ik zou het initiatief van zowel de melder als het personeelslid dat dit oppakt juist erg waarderen.
Nimue schreef:Als de werkgever van Nikki vindt dat dit niet kan, is hij vast mans genoeg om dat zelf met haar op te nemen.