amazone77 schreef:ben erg trots op hem als partner en als vader.
Ik vind dit erg mooi gezegd
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Charlenexx schreef:Weet je wat ik bij iedereen mis in de antwoorden? Ik hoor heel veel knuffelen e.d. maar hoe zit het met de passie, de s ex etc etc d'at is toch ook mega belangrijk in een relatie, want als dat mist wat is er dan anders tussen die relatie en die met een gewone vriend of inderdaad een broer of zus?
Uiteindelijk komt het daar toch op neer, tuurlijk word de se x minder essentieel en frequent dan eerst, maar dat moet nog steeds een prioriteit zijn!
maar al is het niet zo - dan is er nog niks aan de hand, volgens mij.
):

Yv_ schreef:Amazone: Heb jij nou niet het gevoel dat je iets hebt gemist in je leven? Ik zou zelf bijv. nooit zo lang bij mijn eerste vriend hadden kunnen blijven, gewoon omdat ik vraag had naar wat er nog meer was...
Charlenexx schreef:Weet je wat ik bij iedereen mis in de antwoorden? Ik hoor heel veel knuffelen e.d. maar hoe zit het met de passie, de s ex etc etc d'at is toch ook mega belangrijk in een relatie, want als dat mist wat is er dan anders tussen die relatie en die met een gewone vriend of inderdaad een broer of zus?
Uiteindelijk komt het daar toch op neer, tuurlijk word de se x minder essentieel en frequent dan eerst, maar dat moet nog steeds een prioriteit zijn!
)
maar ik kan nu wel echt zeggen dat ik van hem hou, en elke dag een beetje meer.
maar ook 3 weken niet. Ik vind het niet iets waar je relatie om moet draaien. Als het in een relatie goed zit, je houdt van elkaar, je bent graag bij elkaar, dan komt het met dat seksleven vanzelf goed

_Tivoli_ schreef:Charlenexx schreef:Weet je wat ik bij iedereen mis in de antwoorden? Ik hoor heel veel knuffelen e.d. maar hoe zit het met de passie, de s ex etc etc d'at is toch ook mega belangrijk in een relatie, want als dat mist wat is er dan anders tussen die relatie en die met een gewone vriend of inderdaad een broer of zus?
Uhum.
Waarom ik dat er niet tussen heb gezet?
Omdat ik niet mijn gehele seksleven op bokt ga plaatsen (jullie zouden alleen maar jaloers worden)
Seks is iets intiems,iets fijns tussen ons,en dat ga ik bokt niet aan zijn neus hangen
_Tivoli_ schreef:Charlenexx schreef:Weet je wat ik bij iedereen mis in de antwoorden? Ik hoor heel veel knuffelen e.d. maar hoe zit het met de passie, de s ex etc etc d'at is toch ook mega belangrijk in een relatie, want als dat mist wat is er dan anders tussen die relatie en die met een gewone vriend of inderdaad een broer of zus?
Uhum.
Omdat ik niet mijn gehele seksleven op bokt ga plaatsen (jullie zouden alleen maar jaloers worden)
Seks is iets intiems,iets fijns tussen ons,en dat ga ik bokt niet aan zijn neus hangen
.
. Sorry daarvoor, maar bedacht me dat dit een mooi moment was om het te vragen, aangezien ik niet zulke relaties IRL ken..._Tivoli_ schreef:Charlenexx schreef:Weet je wat ik bij iedereen mis in de antwoorden? Ik hoor heel veel knuffelen e.d. maar hoe zit het met de passie, de s ex etc etc d'at is toch ook mega belangrijk in een relatie, want als dat mist wat is er dan anders tussen die relatie en die met een gewone vriend of inderdaad een broer of zus?
Uhum.

Yv_ schreef:Amazone: Heb jij nou niet het gevoel dat je iets hebt gemist in je leven? Ik zou zelf bijv. nooit zo lang bij mijn eerste vriend hadden kunnen blijven, gewoon omdat ik vraag had naar wat er nog meer was...
Nikka schreef:Yv_ schreef:Amazone: Heb jij nou niet het gevoel dat je iets hebt gemist in je leven? Ik zou zelf bijv. nooit zo lang bij mijn eerste vriend hadden kunnen blijven, gewoon omdat ik vraag had naar wat er nog meer was...
Ik ben wel niet Amazone, maar ken mijn man al 22 jaar en hij is mijn eerste vriendje. In het begin ben je verliefd, maar na een tijd is de eerste spanning eraf en kom je in rustiger vaarwater met je relatie. Misschien dat sommige mensen elke keer voor die spanning gaan, maar ik ben in al die jaren nog nooit een man tegengekomen die ik leuker vond dan mijn man. En ook al was ik een man tegengekomen waar ik me tot aangetrokken zou voelen, zou ik er niets mee doen. Het gras is meestal niet groener aan de ander kant.

) Citaat:In het begin ben je verliefd, maar na een tijd is de eerste spanning eraf en kom je in rustiger vaarwater met je relatie. Misschien dat sommige mensen elke keer voor die spanning gaan, maar ik ben in al die jaren nog nooit een man tegengekomen die ik leuker vond dan mijn man. En ook al was ik een man tegengekomen waar ik me tot aangetrokken zou voelen, zou ik er niets mee doen. Het gras is meestal niet groener aan de ander kant.
daarbij voel ik mij 200% op mijn gemak bij mijn vriend, waar ik inmiddels alweer 6,5 jaar een relatie mee heb. We kunnen elkaar alles vertellen en vertrouwen elkaar ook 100%. Houden van elkaar zoals we zijn met onze plus en ´min´punten (voorzover er echt grote minpunten zijn, want sommige dingen horen nou eenmaal bij je partner
). sidneey schreef:Ik ben nou 10 maanden samen met mn vriendje. Die ergste vlinders zijn inderdaad weg. Maar ben gewoon intens gelukkig met hem. En nog als hij op een bepaalde manier naar me kijkt, of bij een zoen dan vladderen ze weer even. Maar houden van is zoveel fijner dat die verliefdheid. Houden van is zoon heerlijk vertrouwd en fijn gevoel. En seks in een relatie is voor mij wel belangrijk. Las net een pagina terug, dat al zou de seks slecht zijn diegene toch haar partner niet zou verlaten. Nou ik wel.. Daar zou ik me neit overheen kunnen zetten. Misschien stom maar het is wel zo. Zelfde geld voor zoenen, als dat gevoel er bij de eerste zoen er niet is, of hij bakt er niks van. Dan stopt het daar voor mij. Hard ? Misschien. Maar het zou dan toch nooit werken. Vinden jullie dat niet belangrijk dan ? (zonder in detaisl te treden)
) niet perfect, maar ik was op dat moment gewoon zo gelukkig. En ik zou me écht niet kunnen inbeelden dat ik op basis van zijn zoenkunsten niets meer zou willen. Dat zijn toch dingen die kunnen worden verbeterd?
Uiteindelijk hebben we dan ook een relatie gekregen. Na een korte tijd sloeg bij mij echter de twijfel toe, was hij wel meer dan gewoon mijn beste vriend? We hebben het toen uitgemaakt, maar na een paar maanden (en wat korte relaties) kwam bij mij toch het besef dat ik steeds weer naar hem terug verlangde.
_Tivoli_ schreef:Ik zie de seks dan eerder als voortvloeisel uit onze relatie,
dan dat onze realtie voortkomt uit de seks.
En nee,ik heb niks te klagen,en wat dat aangaat leren we alleen maar meer van elkaar.

Er is passie, hij maakt dat ik me op en top vrouw voel, maar ook dat ik mezelf mag zijn (en dus gewoon lekker in jogginbroek rond mag lopen
), er is ook een hechte vertrouwensband, hij is ook echt m'n maatje die gewoon alles van me weet en mag weten
We zijn allebei ontzettend op elkaar gesteld, vertellen dit dagelijks aan elkaar, knuffelen en kroelen nog heel veel, in alles merk je gewoon dat het voelt alsof het zo moet zijn en alsof het altijd zo zal blijven
Maar ik heb nooit een jongen ontmoet die ik leuker vind dan mijn vriendje.