Waar erger jij je ontzettend aan?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:38

Oh en die irritante reclames van Jamba en Ringtoneking zijn vré-se-lijk irritant!! :( :(

Die moeten ze eigenlijk afschaffen net als die belspelletjes..

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:39

Ik erger me er ook aan als mensen smakken! Vind dat echt niet smakelijk.
Ook kan ik er erg slecht tegen als mensen slecht naar je verhaal luisteren, en totaal niet enthousiast kunnen reageren.
Of liegen! Dat vind ik ook super irritant!
Mensen die geen richting aangeven kan ik ook wel schieten :+

EvaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:41

Heel eerlijk; Ik erger mij aan ouders (vaak moeders) met auto's met kinderzitjes die hun kind achter in de auto in het zitje stoppen en met hun dikke (sorry niet lief) billen -beng, beng, beng- hun portier in de deur jouw auto knallen omdat ze niet genoeg ruimte hebben om te manouvreren. Ik heb het een keer zien gebeuren en parkeer nu heel selectief, liever 100 meter verder een ruime plek dan kans op lakschade.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:41

Brando090309 schreef:
_Lynn schreef:
Aan mensen die sloom voor mijn voeten lopen. Die zou ik zo aan de kant willen schoppen }>

Hahaah, ja die ken ik ook :) ik heb ook vaak de drang om dan zo'n harde schop te geven dat ze met 1 smak tegen de grond gaan :+

Oja herkenbaar!!!! Dan sta je in de winkel, wil je even heel snel wat boodschappen doen, wordt je belemmerd door allemaal karretjes die hele paden blokkeren, mensen die zomaar uit het niest in de ankers gaan of presíes uitgebreid staan voor een vak waar jij ook nét moet zijn, verschrikkelijk!!!

Stybba

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:43

Een wekker die met een 'tuut-tuut-tuut-tuut' toon afgaat. Ik heb altijd de radio op staan. Ding gaat bijna op maximaal volume af, ik schrik wakker, wekker meteen uit en ik sta op. Als ik bij mijn vriend ben en hij moet eerder op dan moet ik eest 3x die tuut wekker aanhoren voordat meneer opstaat. Elke keer word ik weer wakker als die na 9min weer afgaat, ben net weer in slaap aan het komen en dan gaat die weer. Daar kan ik nou echt chagerlijnig van worden. Hoe moet dat gaan als we samenwonen :=

Sissavi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:44

Ginootje schreef:
Hey!

Waar erger jij je nou ontzettend aan?

Ik erger me aan als ik mensen hoor eten _O- Of als ze smekken :P

Daar word ik dan ook echt serieus chagrijnig door _O-

En jullie?

-xx-

Hahaha! Daar heb ik het net met mijn vriend over. Ik heb dit ook heel erg en hij zit nu chips naast me te eten _-:( Heb mezelf met de laptop naar de slaapkamer verhuist...
Laatst bijgewerkt door Sissavi op 10-06-09 22:45, in het totaal 1 keer bewerkt

Brando090309

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:44

Ik erger me ook aan irritante kinderen die heel de tijd lopen te zeuren en te zeiken... pff, dan weet ik dat ik de komende 10 jaar geen kinderen wil... maar dat is wellicht ook wel een deel opvoeding

kaatje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:45

Stybba schreef:
Een wekker die met een 'tuut-tuut-tuut-tuut' toon afgaat. Ik heb altijd de radio op staan. Ding gaat bijna op maximaal volume af, ik schrik wakker, wekker meteen uit en ik sta op. Als ik bij mijn vriend ben en hij moet eerder op dan moet ik eest 3x die tuut wekker aanhoren voordat meneer opstaat. Elke keer word ik weer wakker als die na 9min weer afgaat, ben net weer in slaap aan het komen en dan gaat die weer. Daar kan ik nou echt chagerlijnig van worden. Hoe moet dat gaan als we samenwonen :=

Als je gaat samenwonen, geef je hem gewoon een mooie wekker :P Die niet zo'n rot geluid maakt :P Maar wel zoveel geluid dat ie gelijk van zn bed springt ;)

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:46

Blèrende kinderen die huilen om een koekje aan de kassa is ook echt een enorme ergernis :(

Juangi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:46

Oja, vervelende kinderen....

dejavu

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:48

_Nancy schreef:
Oh en die irritante reclames van Jamba en Ringtoneking zijn vré-se-lijk irritant!! :( :(

Die moeten ze eigenlijk afschaffen net als die belspelletjes..

En dan vooral die ene reclame dat je je geboortedatum moet sms-en en dan krijg je een sms met je sterfdatum. :x :x :x

_Nancy schreef:
Blèrende kinderen die huilen om een koekje aan de kassa is ook echt een enorme ergernis :(

En dan de stomme moeders ernaast die er een koekje instoppen óf nog erger hun kind niet corrigeren terwijl mijn trommelvlies bijna kapot is. :(

Al met al erger ik me nog het meest aan mensen die hun dieren/kinderen niet opvoeden en ze zo 'lekker eigenwijs' vinden. :r

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:51

dejavu schreef:
En dan vooral die ene reclame dat je je geboortedatum moet sms-en en dan krijg je een sms met je sterfdatum. :x :x :x

Of die 'spotter', dat je door die kleren heen kan kijken xD :Z
Of de wallpapers die met de tijd meegaan.. :z

dejavu schreef:
En dan de stomme moeders ernaast die er een koekje instoppen óf nog erger hun kind niet corrigeren terwijl mijn trommelvlies bijna kapot is. :(

Al met al erger ik me nog het meest aan mensen die hun dieren/kinderen niet opvoeden en ze zo 'lekker eigenwijs' vinden. :r

Of kinderen die gaan vragen aan de kassa; Wat heb jíj voor míj?

nou.... niks! :+

take_one

Re: Waar erger jij je ontzettend aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:52

Reclames zijn sowiezo irritant.. behalve die van de Ah haha. :D

Purky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:53

- Als mensen smakken.
- Als mensen met hun mond open eten.
- Als mensen belachelijk dom doen.
- Als mensen aandacht proberen te trekken.
- Als mensen racistische opmerkingen maken.

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:54

Ja AH reclames zijn altijd leuk :D
Of die reclame over de landmacht met die banaan 'TAKATAKATAK!!' _O-

L_iek

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:55

Ik werk bij AH en irriteer me kapot aan kinderen die 6 x komen schooien om een worstje.

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 22:59

Mensen die als ze schrijven -eau vervangen door -o , daar kan ik niet tegen als ik ineens "nivo" zie staan, dat vind ik zo stom staan :+

Verder erger ik me heel erg van mensen die vragen stellen waarvan ze het antwoord al weten, bijvoorbeeld als je zeiknat thuiskomt en dan vragen "goh, regent het?" ".... nee, ik vond het wel even lekker om in de sloot te gaan liggen, nou goed?"

Mensen die in openbare ruimtes ( trein, scholen e.d. ) keihard de muziek op hun telefoon op speakers zetten zodat iedereen binnen een straal van 20 meter mee kan genieten, dat vind ik erg asociaal.

Tsja, ik erger me nogal snel :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 23:03

ja maar dat was ooit een nieuwe oude spelling hoor!

ik moest toen op school opeens van cadeau kado maken en toen werd het weer cadeau 8)7 net als bureau buro werd en toen weer bureau :+

daar ergerde ik me toen best aan :+
sowieso aan spellingsregels..
jaar terug had ik opfriscursus.. waar de meest rare regels en uitzonderingen bij voor kwamen.. Boedha met hoofdletter maar jezus met een kleintje.. en degene die de cursus gaf kon er zelf ook weinig van maken waarom iets zo was..
'ja dat is nu gewoon eenmaal nu zo'
'ja dat is dan net zo'n uitzondering op die regel' :j

*aaarghh* :D

Purky

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 23:06

Ik irriteer me ook vreselijk aan mensen die sirieus typen. ^)

silfie35

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 23:07

Ook aan mensen die aan de kassa komen en even vertellen dat ze homo zijn! leuk voor je, ik zal maar niks meer tegen je zeggen, want dan ben ik al heel gauw onrespectloos.... dan discrimineer ik een homo!

Keedie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 23:10

Oja die sex dingen, bel nu 0900** en ik doe alles waar je zin in hebt :')
Laatst bijgewerkt door iefke op 11-06-09 11:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Telefoonnummer aangepast

AdnerB

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 23:12

heb je even? :+

-als mensen veel door je heen praten
-als mensen zich als kudde dieren gedragen(je hebt ruzie met 1 iemand en iedereen hobbelt achter diegene aan)
-als mensen harde muziek luisteren en andere het duidelijk kunnen horen
-als mensen die zinloos geweld uitoevenen op mens of dier
-als mensen achter je rug om praten
-als mensen hun troep laten liggen met de gedachte dat iemand anders het wel even voor hun gaat opruimen
-als mensen blijven zeuren/vragen terwijl iemand even met iets anders bezig is
-als mensen handtastelijk zijn of worden
-als er op TV om de zoveel minuten reclame komt tijdens een serie of film
-als mensen alles beter willen weten of zich zeer kakkerig opstellen

zo dat was het voor nu wel even..
is vast nog wel meer,dat zal ik maar voor me houden :D

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 23:14

als mensen zich als kudde dieren gedragen(je hebt ruzie met 1 iemand en iedereen hobbelt achter diegene aan)

Oooh dat vind ik ook echt altijd zooo sneu he!
Zijn meestal de mensen die altijd aardig tegen je deden.. en dan opeens rennen ze achter zo'n andere trien aan hahaha. :))
Dan ben je echt zielig.. beetje achter iemand aanrennen en zelf geen mening hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 23:15

o dat is ook irritant idd, en mensen die opmerkingen maken over mensen met dingen waar ze niets aan kunnen doen (een lichamelijke beperking bijv.) dan kunnen ze van mij een uitbrander terug krijgen, vind dat erg laag om te doen :j

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 23:16

Zo ken ik een meisje.. ging ik altijd mee om tijdens uitgaan..
Maar ze reed altijd daarheen met een ander meisje.. wat mij niet mocht omdat de jongen waar ze verliefd op was meer met mij praatte dan met haar...
Dus dat andere meisje is maar achter haar aan gaan huppelen.. anders had ze geen vervoer meer hahaha. :roll: