Die moeten ze eigenlijk afschaffen net als die belspelletjes..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Brando090309 schreef:_Lynn schreef:Aan mensen die sloom voor mijn voeten lopen. Die zou ik zo aan de kant willen schoppen
Hahaah, ja die ken ik ookik heb ook vaak de drang om dan zo'n harde schop te geven dat ze met 1 smak tegen de grond gaan
Ginootje schreef:Hey!
Waar erger jij je nou ontzettend aan?
Ik erger me aan als ik mensen hoor etenOf als ze smekken
Daar word ik dan ook echt serieus chagrijnig door
En jullie?
-xx-
Stybba schreef:Een wekker die met een 'tuut-tuut-tuut-tuut' toon afgaat. Ik heb altijd de radio op staan. Ding gaat bijna op maximaal volume af, ik schrik wakker, wekker meteen uit en ik sta op. Als ik bij mijn vriend ben en hij moet eerder op dan moet ik eest 3x die tuut wekker aanhoren voordat meneer opstaat. Elke keer word ik weer wakker als die na 9min weer afgaat, ben net weer in slaap aan het komen en dan gaat die weer. Daar kan ik nou echt chagerlijnig van worden. Hoe moet dat gaan als we samenwonen
_Nancy schreef:Oh en die irritante reclames van Jamba en Ringtoneking zijn vré-se-lijk irritant!! :(
Die moeten ze eigenlijk afschaffen net als die belspelletjes..
_Nancy schreef:Blèrende kinderen die huilen om een koekje aan de kassa is ook echt een enorme ergernis
dejavu schreef:En dan vooral die ene reclame dat je je geboortedatum moet sms-en en dan krijg je een sms met je sterfdatum.![]()
![]()
dejavu schreef:En dan de stomme moeders ernaast die er een koekje instoppen óf nog erger hun kind niet corrigeren terwijl mijn trommelvlies bijna kapot is.![]()
Al met al erger ik me nog het meest aan mensen die hun dieren/kinderen niet opvoeden en ze zo 'lekker eigenwijs' vinden.