jongens/mannen aanspreken met uitgaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:37

Romyv schreef:
owwww ik had altijd de perfecte openingszin!!! Ik word (heel stom) altijd lastig gevallen met stappen.. (waarschijnlijk omdat ik heel extravert ben en veel mensen ken, dat geeft mensen het idee dat je het wel leuk vind als ze tegen je aan blijven banketstaaf, aan je gaan zitten enz.) Dan liep ik altijd naar die gozer die ik leuk vond toe en die al de hele tijd zat te kijken en zei ik, ik kom even bij jou staan want word helemaaaaal gek van die gast!!! eigenlijk altijd vonden ze het een soort van eer dat ze mij mochten 'beschermen', want dat is wat mannen graag doen..

Oppassen daarmee :D ! Heb ik ook eens gedaan... Jammer genoeg was de vervelende jongen écht heel vervelend en wilde hij er helemaal voor gaan. Ik zag hem bij een slow al afkomen en heb dan maar eventjes gebruik gemaakt van de jongen waar ik 'bescherming' bij gaan zoeken was om hem vast te pakken om te dansen (zodat ik toch maar niet met die vervelende gozer moest dansen). Maar de vervelende kon daar niet zo mee lachen, heeft mijn 'bescherming' twee keer onsubtiel met zijn elleboog in zijn rug geduwd, waarop mijn 'bescherming' zich omdraait en een serieuze slag in zijn gezicht krijgt :+ . Gevolg daarvan is dat de vrienden van mijn 'bescherming' zich komen mengen, waarop er buiten een gevecht ontstaat, waarbij de broer van mijn 'bescherming' het ziekenhuis ingeslagen wordt :Y)
De vervelende is aangeklaagd bij politie, ik heb mijn verhaaltje bij de politie moeten gaan doen, vervelende heeft behoorlijk veel centen mogen betalen....

Moet wel zeggen dat ik daarna nog contact heb gehad met mijn 'bescherming', dat we daarna nog iets gehad hebben en dat we waarschijnlijk altijd elkaar 'flirt' zullen zijn (ken je dat... Je hebt niets met elkaar, wilt niets met elkaars, maar elke keer als je elkaar ziet merk je die wederzijdse idiote onverklaarbare kriebels)

Janiniie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:40

tantjeuh schreef:
Romyv schreef:
owwww ik had altijd de perfecte openingszin!!! Ik word (heel stom) altijd lastig gevallen met stappen.. (waarschijnlijk omdat ik heel extravert ben en veel mensen ken, dat geeft mensen het idee dat je het wel leuk vind als ze tegen je aan blijven banketstaaf, aan je gaan zitten enz.) Dan liep ik altijd naar die gozer die ik leuk vond toe en die al de hele tijd zat te kijken en zei ik, ik kom even bij jou staan want word helemaaaaal gek van die gast!!! eigenlijk altijd vonden ze het een soort van eer dat ze mij mochten 'beschermen', want dat is wat mannen graag doen..

Oppassen daarmee :D ! Heb ik ook eens gedaan... Jammer genoeg was de vervelende jongen écht heel vervelend en wilde hij er helemaal voor gaan. Ik zag hem bij een slow al afkomen en heb dan maar eventjes gebruik gemaakt van de jongen waar ik 'bescherming' bij gaan zoeken was om hem vast te pakken om te dansen (zodat ik toch maar niet met die vervelende gozer moest dansen). Maar de vervelende kon daar niet zo mee lachen, heeft mijn 'bescherming' twee keer onsubtiel met zijn elleboog in zijn rug geduwd, waarop mijn 'bescherming' zich omdraait en een serieuze slag in zijn gezicht krijgt :+ . Gevolg daarvan is dat de vrienden van mijn 'bescherming' zich komen mengen, waarop er buiten een gevecht ontstaat, waarbij de broer van mijn 'bescherming' het ziekenhuis ingeslagen wordt :Y)
De vervelende is aangeklaagd bij politie, ik heb mijn verhaaltje bij de politie moeten gaan doen, vervelende heeft behoorlijk veel centen mogen betalen....

Moet wel zeggen dat ik daarna nog contact heb gehad met mijn 'bescherming', dat we daarna nog iets gehad hebben en dat we waarschijnlijk altijd elkaar 'flirt' zullen zijn (ken je dat... Je hebt niets met elkaar, wilt niets met elkaars, maar elke keer als je elkaar ziet merk je die wederzijdse idiote onverklaarbare kriebels)

Dan voel je je ook heel erg schuldig! :-)

Anoniem

Re: jongens/mannen aanspreken met uitgaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:43

Waarom? Dat vervelende portret doet het toch zelf? Wat had ze dan moeten doen, hem zijn gang laten gaan?

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:43

hahahaha dat is niet heel prettig nee!!

Maar het is uiteindelijk wel goed gekomen toch, zie je dat het wel werkt :+

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 12:50

Maar de mensen die beweren dat mannen maar op de vrouwen af moeten stappen, gebeurt dat bij hen dan ook zo frequent? Ik zou wel willen dat mannen op me afstapten, maar ik heb het echt nog nooit meegemaakt. Wel eens dat (in mijn ogen) nogal onaantrekkelijke figuren tegen je aan beginnen te rijden, maar nooit eens een serieus geïntresseerde of iets dergelijks. Ben ik dan zo onaantrekkelijk? :P

Nee dat is natuurlijk flauw, maar hoe bouwen jullie dan aan dat sex-appeal? Want schijnbaar heb ik daar niet bepaald kaas van gegeten. Vind nou al een tijdje een jongen ontzettend leuk en dat weet hij, maar ik kan nou niet zeggen dat hij oprecht geïntresseerd lijkt. Zou het kunnen dat hij mij gewoon echt niet aantrekkelijk vindt?

Haha ik ben echt een sociaal leek, ik zou bij god niet weten hoe dat allemaal moest, dat flirten. Wel jammer want ik zou het geweldig vinden, aandacht.

Gosh, ik klink desperate.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:02

Ik heb nooit problemen met het aanspreken. :Y)
Komt omdat ik meestal vrij spontaan ben, wat ook niet altijd even makkelijk is.
Mijn ex heb ik indertijd versierd met de opmerking 'Mijn vriendin is aan de haal met twee 16jarigen. ^) Wil jij me amuseren?'
Verder was het een beetje afhankelijk van het moment en tijdstip van de avond.. :+
Niet bang zijn hoor meiden, gewoon erop af stappen. Als ie je afwijst.. Boeiend.. Die zie je toch nog zelden.. en hij weet het morgen vast niet meer :D

Oh en dat klassieke 'hebjeeenvuurtje?'verhaal.. Dat zal ik nooit meer vergeten. :D
Ik stond met een vriendin in de discotheek. Ze wilde een sigaret aansteken, maar niemand in de groep had vuur.
Ik pak die sigaret, kijk om me heen en zie een groep jongens staan, waarvan er een rookte.
Even een vuurtje gevraagd, loop weer terug en overhandig vriendin de sigaret.
Toen ik daarna achter me keek, was de verbazing groot dat ik alleen nog meneer-met-het-vuurtje met een big smile zag zitten..
De rest van de groep was namelijk enkele seconden daarvoor uit elkaar gestoven, om hem de kans te geven om te flirten.
Wilde ik eens een keer ALLEEN een vuurtje, denken ze dat je staat te sjansen. :')

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:04

ja, ik word eigelijk altijd wel aangesproken als ik ga stappen.. Waarom? tjah.. vanuit de wetenschap zijn er verschillende invalshoeken voor (zover ik het heb geleerd in mn studie dan :+)

biologische invalshoek stelt dat mannen willen jagen en vrouwen uitkiezen die een goede leider zou kunnen zijn over zijn kudde.. ofwel vrouwen die wel een man nodig hebben maar goed voor zichzelf opkome.. DE nieuwe generatie benadrukt het meer vanuit bepaalde hormonale stoffen die vrouwen uitscheiden (daarom ben je aantrekkelijker tijdens je ovulatie, dan scheidt je meer van die stoffen uit.. als je de pil slikt, daal je in aantrekkelijkheid omdat je dan helemaal niet ovuleerd!)..

Evolutionaire invalshoek stelt dat mannen kijken naar de lichaamsbouw.. Bepaalde rondingen geven de vruchtbaarheid van de vrouw aan (borsten, heupen), als ze deze heeft zal ze geschikt zijn om kinderen te kunnen baren..

Mijn eigen visie is meer gericht op de sociale wetenschap, mannen vinden veelal vrouwen met zelfvertrouwen, aanzien en daadkracht aantrekkelijk.. dat zijn zaken die je direct uitstraalt als je van jezelf vind dat je het hebt!

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:16

Romyv schreef:
Evolutionaire invalshoek stelt dat mannen kijken naar de lichaamsbouw.. Bepaalde rondingen geven de vruchtbaarheid van de vrouw aan (borsten, heupen), als ze deze heeft zal ze geschikt zijn om kinderen te kunnen baren..

:D Geweldig.

WildChild schreef:
Maar de mensen die beweren dat mannen maar op de vrouwen af moeten stappen, gebeurt dat bij hen dan ook zo frequent? Ik zou wel willen dat mannen op me afstapten, maar ik heb het echt nog nooit meegemaakt. Wel eens dat (in mijn ogen) nogal onaantrekkelijke figuren tegen je aan beginnen te rijden, maar nooit eens een serieus geïntresseerde of iets dergelijks. Ben ik dan zo onaantrekkelijk? :P

Nee dat is natuurlijk flauw, maar hoe bouwen jullie dan aan dat sex-appeal? Want schijnbaar heb ik daar niet bepaald kaas van gegeten. Vind nou al een tijdje een jongen ontzettend leuk en dat weet hij, maar ik kan nou niet zeggen dat hij oprecht geïntresseerd lijkt. Zou het kunnen dat hij mij gewoon echt niet aantrekkelijk vindt?

Haha ik ben echt een sociaal leek, ik zou bij god niet weten hoe dat allemaal moest, dat flirten. Wel jammer want ik zou het geweldig vinden, aandacht.

Gosh, ik klink desperate.

99% kans dat het niet ligt aan je uiterlijk, wel aan je 'houding' (daarbij denk ik dan aan zelfzekerheid/een beetje ballen aan je lijf hebben/jezelf amuzeren/er gelukkig uitzien). Ik ben zelf ook zeker nooit het mooiste meisje dat er in de zaal rondloopt, maar het is echt niet zo moeilijk om jongens 'aan te trekken'. :D

Ik heb met een vriendin zo eens een experimentje gedaan. We waren met zn twee op stap en hebben eens uitgeprobeerd hoe moeilijk/makkelijk een vent te versieren is. Ik had voor haar een man uitgekozen die zij moest versieren, zij had er eentje voor mij uitgekozen. Punt was dat we er zelf niet op mochten afstappen, zij moesten eerste stap zetten.
Alletwee de mannen stonden binnen de 5 minuten naast ons... Hoe? Gewoon door oogcontact. Niet eventjes twee seconden oogcontact zoeken, maar durven: durf gerust eens te blijven kijken naar hem, lach eens, knipoog eens en draai je dan weg om je vervolgens verder te amuzeren met je vriendin. Zorg ervoor dat het gewoon niet meer subtiel is, mannen snappen 'subtiel' niet :+ (of durven bij 'subtiel' niet, om dezelfde reden dat meiden niet durven: schrik om afgewezen te worden)

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:21

Eigenlijk weet ik heel goed dat jullie gelijk hebben en dat het vooral aan uitstraling en zelfvertrouwen ligt. Maar dat is juist die cirkel: Als je onzeker bent straal je dat uit, waardoor jongens je niet aantrekkelijk vinden, waardoor je geen aandacht krijgt, waardoor je zelfvertrouwen nog meer krimpt.

Het 'durven' is inderdaad ook een grote factor. Nu is het wel zo dat mijn leeftijd ook niet hard meewerkt (nog geen 17) maar ik moet inderdaad eens meer gaan durven. En @tantjeuh: wat je zegt over 'subtiel' is helemaal waar, ik moet leren om af durven te stappen van dat subtiele gedoe, haha.

Wel leuke tips die hier voorbij komen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:22

Idd zelfvertrouwen, weten dat je de moeite waard bent om energie in te steken, niet desperate zijn, en zelf ten allen tijde de touwtjes in handen houden.
Je bent geen speelgoed, je bent een volwassen vrouw, waar eer aan te behalen is, maar laat ze er wel wat voor doen..... hoe minder ze hoeven doen voor je, hoe minder ze het de moeite waard vinden.......
Speel hard to get, en wees hard to get.
WildChild schreef:
Het 'durven' is inderdaad ook een grote factor. Nu is het wel zo dat mijn leeftijd ook niet hard meewerkt (nog geen 17) maar ik moet inderdaad eens meer gaan durven. En @tantjeuh: wat je zegt over 'subtiel' is helemaal waar, ik moet leren om af durven te stappen van dat subtiele gedoe, haha.

Ik had ook pas dat lef op mijn 20ste. Daar groei je in. En idd niet te subtiel zijn, maar laat hém de eerste stap zetten, en geef je niet zomaar gewonnen. Eis beleefdheid, fatsoen, hoffelijkheid, elegantie. Als ie je netjes kan behandelen, beleefd, vriendelijk, grappig is, en humor blijkt te hebben, dan is het de moeite waard om hem een kans te geven, maar laat hem moeite voor je doen. Dezelfde avond met hem de koffer induiken is nooit een goed idee.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-06-09 13:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:25

hahaahhaha jaaa idd!! MAnnen snappen subtiel niet!! Zo waar! mn huidige vriend heb ik ook min of meer versierd, hij was net 1,5 week vrijgezel na een relatie van bijna 3 jaar en had echt geen zin in iets nieuws (lees: had geen zin om ook maar vrouwen te zien, te horen of te spreken :=) het is me toch gelukt :D

@wildChild, je moet gewoon een slachtoffer zoeken om op te oefenen.. een gast die jij neit ziet zitten maar hij jou wel, speel er gewoon een spelletje mee en kijk wat werkt en niet.. doen manenn ook vaakzat bij vrouwen toch!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:43

subtiel is niks voor die kerels.
gewoon duidelijk,daar houden ze van.
ik ben ook geen held in leuke openingszinnen hoor...maar lekker brutaal door blijven kijken,weer eens wegkijken...
of gewoon mn telefoonnummer en naam op een bierviltje schrijven,die aan hem geven(kwam er daarna achter dat ie helaas 9 jaar jonger was dan ik hahahahaha,maargoed).

Soms vind ik spelletjes spelen ook leuk. Goed voor je ego.

WildChild

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:52

Haha ja 9 jaar is wel echt teveel. Jullie zijn wel gemeen zeg, spelletjes, haha. Ik krijg helemaal zin om al die technieken uit te proberen, dat wordt op stap dit weekend! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 13:57

Ja gemeen he?
Nouja het klinkt gemener dan het is.
Beetje flirten,sjansen,en dan toch maar niet(tenzij hji echt leuk is,dan natuurlijk dus juist wél)

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:00

Romyv schreef:
Mijn eigen visie is meer gericht op de sociale wetenschap, mannen vinden veelal vrouwen met zelfvertrouwen, aanzien en daadkracht aantrekkelijk.. dat zijn zaken die je direct uitstraalt als je van jezelf vind dat je het hebt!

En dan gaat het dus gewoon weer voor meer dan 90% om uiterlijk, en niet om uitstraling :+

Almighty

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:03

Ik stap er gewoon op af. Of moet net toevallig even daar zijn om drankjes te halen/brengen of iets en zeg dan gewoon hoi mag ik er even bij of tussen door ofzo. Zo krijg je vanzelf de aanspraak als hij je leuk vind kletsen ze wel. Tja dat je dichtklapt kan. Ik was vroeger ook heel verlegen. Tot ik me begon te bedenken wat heb ik te verliezen??? Mijn gezicht? Nee hoor...helemaal niets...want als je aanspreekt weet je meteen of je hem wel echt leuk vind of niet...en tja zegt hij rot op...jammer zijn kans gemist. Voor mannen is het namelijk veel moeilijker om contact te leggen dan dames..want als een man op een vrouw afstapt denken we al gauw...ojee wat wil die nu weer van mij hebben. maar een man denkt..heel leuk...eens wat anders...

Charlottte

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:05

kostolany , daar heb je een punt :j

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:36

Idd als een man op je afstapt hoor je gelijk dat stemmetje in je hoofd van wat moet die nou weer :P
Maar ik stap tijdens het stappen ook nooit op een man af hoor. Ik ben veel te bang dat ik dan afgewezen wordt... Maarja ben 16 jaar, dus ik groei er hopelijk nog in :P
Meestal leer ik jongens kennen via via, dus gewoon aan elkaar voorgesteld worden. Erg leuk en makkelijk :P :)) Als ik ze dan leuk vind krijg ik ze meestal wel zover dat ze verder contact zoeken nog na die avond :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:37

Da's het makkelijkst ja :j

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:41

SandraCara schreef:
Je moet je er gewoon een beetje overheen zetten..
En als je niet weet hoe je moet beginnen, zorg ik er meestal voor dat ik "per ongeluk" tegen degene aanbots die ik wel zie zitten..
Daarop volgt altijd wel een gesprek..
En als hij je een beetje ziet zitten merk je dat wel, zo niet, op naar de volgende :

Edit: toen je nog mocht roken was het idd een stuk makkelijker, met het afgezaagte, heb je een vuurtje?

Zo doe ik het ook altijd.

Vroeger durfde ik het ook niet hoor, liet ze altijd op mij af komen :P. Maar ik merk dat jongens het juist wel intressant vinden als je zelf op ze af stapt. Meestal doe ik het ook pas na een tijdje oogcontact gehad te hebben en een beetje tegen elkaar aangebotst te zijn enzo. Weet ook niet altijd hoe ik een gesprek begin, maar meestal ontstaat dat gewoon na een paar keer tegen elkaar op botsen :').
(Zo klinkt het trouwens wel een stuk lomper dan het is hoor!)

En verder, ja mijn eerste liefde heb ik leren kennen doordat ik lastig werd gevallen door een marokaanse jongen. :+ Ik had hem al de hele tijd weg zitten duwen, maar hij bleef maar terug komen. Toen wou ik me omdraaien om weg te lopen, stond mijn crush die ik al de hele avond had zien rond lopen er ineens. Ben dus letterlijk zijn armen in gevlucht. En hij heeft me de hele avond niet meer los gelaten :P. Dus soms zijn die vieze gozers best handig hoor, ze lokken de leuke gozers om je te redden _O-.

Ik rook trouwens niet, dus dat hele vuurtje vragen gaat voor mij niet in helaas :').

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:45

WhiteRose schreef:
Romyv schreef:

En dan gaat het dus gewoon weer voor meer dan 90% om uiterlijk, en niet om uitstraling :+

Nee, juist niet! Uitstraling is totaal iets anders dan uiterlijk..

bv:
Ik ken een meisje wat echt geweldig mooi is als je der ziet!! Tt je goed gaat kijken, dan heeft ze een grote neus, der ogen zijn een beetje scheef, de heeft hele grote porrieen en een spleetje tussen der tanden.. maar doordat ze een dijk van een uitstraling heeft, zie je dit allemaal niet..

Naomi_unique

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 15:50

Een knap meisje dat er onzeker bij staat is ook een stuk minder aantrekkelijk dan een minder knap meisje die heerlijk zich staat te amuseren en zichzelf staat te zijn! :D

Romyv

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:02

vind ik ook, al vind ik he took wel belangrijk hoe ze zich amuseren (ziet de slettybeelden van 'Dames in de Dop' voor zit := ghe ghe)

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:29

ow nee jullie begrijpen me verkeerd !
ik plant dan altijd heel subtiel mijn hakken op zijn voet !

Verboden terrein ! :j

Ik ga zaterdag op stap en ik ga dan jullie tips uitproberen :D Kijken of het werkt :=

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-09 16:32

Naomi_unique schreef:
Een knap meisje dat er onzeker bij staat is ook een stuk minder aantrekkelijk dan een minder knap meisje die heerlijk zich staat te amuseren en zichzelf staat te zijn! :D

Het is wel zo. :)

Als iemand een beetje chagerijnig/down/onzeker staat te doen.. heb je sneller zoiets van: "Oke, volgende!"
Als een jongen spontaan, vrolijk en zelfverzekerd overkomt is dat veel leuker! :j

Dus zal voor de mannen wel net zo zijn bij vrouwen.