Romyv schreef:owwww ik had altijd de perfecte openingszin!!! Ik word (heel stom) altijd lastig gevallen met stappen.. (waarschijnlijk omdat ik heel extravert ben en veel mensen ken, dat geeft mensen het idee dat je het wel leuk vind als ze tegen je aan blijven banketstaaf, aan je gaan zitten enz.) Dan liep ik altijd naar die gozer die ik leuk vond toe en die al de hele tijd zat te kijken en zei ik, ik kom even bij jou staan want word helemaaaaal gek van die gast!!! eigenlijk altijd vonden ze het een soort van eer dat ze mij mochten 'beschermen', want dat is wat mannen graag doen..
Oppassen daarmee
! Heb ik ook eens gedaan... Jammer genoeg was de vervelende jongen écht heel vervelend en wilde hij er helemaal voor gaan. Ik zag hem bij een slow al afkomen en heb dan maar eventjes gebruik gemaakt van de jongen waar ik 'bescherming' bij gaan zoeken was om hem vast te pakken om te dansen (zodat ik toch maar niet met die vervelende gozer moest dansen). Maar de vervelende kon daar niet zo mee lachen, heeft mijn 'bescherming' twee keer onsubtiel met zijn elleboog in zijn rug geduwd, waarop mijn 'bescherming' zich omdraait en een serieuze slag in zijn gezicht krijgt
. Gevolg daarvan is dat de vrienden van mijn 'bescherming' zich komen mengen, waarop er buiten een gevecht ontstaat, waarbij de broer van mijn 'bescherming' het ziekenhuis ingeslagen wordt
De vervelende is aangeklaagd bij politie, ik heb mijn verhaaltje bij de politie moeten gaan doen, vervelende heeft behoorlijk veel centen mogen betalen....
Moet wel zeggen dat ik daarna nog contact heb gehad met mijn 'bescherming', dat we daarna nog iets gehad hebben en dat we waarschijnlijk altijd elkaar 'flirt' zullen zijn (ken je dat... Je hebt niets met elkaar, wilt niets met elkaars, maar elke keer als je elkaar ziet merk je die wederzijdse idiote onverklaarbare kriebels)
Wil jij me amuseren?'
) het is me toch gelukt
Als ik ze dan leuk vind krijg ik ze meestal wel zover dat ze verder contact zoeken nog na die avond
.