Heb je daar niettoevallig een nulletje teveel? Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Chiqa schreef:....Een auto koop je toch niet zomaar? Daar komt toch heel wat bij kijken.
.
!)
; voor dat geld had ik het ook aangedurfd
.
) en nadat hij uitgebreid met de dealer had getelefoneerd, is hij 2 dagen later op de trein naar Zwitserland gestapt en kwam met auto weer thuis
. Het ding had wel heel erg verrot moeten zijn, voordat mijn man hem niet had gekocht.
). amondi schreef:PussInBoots schreef:Heb je daar niettoevallig een nulletje teveel?
bijna 3 miljoen zie je idd bijna alleen met grote Mercedes/ Toyota's diesels e.d. voorbij komen, ws gaat de Ford dat niet halen
HBVisser schreef:Ach, dont worry. Wij hebben een huis gekocht dat ik pas voor het eerst zag toen ik er ging wonen.
Op het moment dat vriendje zijn handtekeing zette zat ik nog in Singapore, ik had de foto's gezien en bij de foto van de hal wist ik het zeker!!! Ik moest en zou dat huis hebben. Nou, ik woon er nog steeds en met heel veel plezier.
karina1977 schreef:gefeliciteerd met je aankoop .
ik heb ook zon impulsieve aankooop gedaan .
Ik wilde echt een kia sportage .
nou in mijn prijsklasse was er niet veel keus maar ergens boven in het land was er een die goed in de smak viel .
nieuwe apk geen roest gewoon nette auto .
Mijn vriend die apk keurmeester is zei ga jij hem maar halen kan weinig mis mee zijn .
Ok ik dus auto gaan halen .
na een week had mijn vriend tijd om hem na te gaan kijken en hieronder het reslutaat .
tank lek
Uitlaat vol troep en ook zo lek als een zeef .Wat je door de troep dus niet hoorde .
catalysator lek .
Storing in de motor waardoor ie echt 2 liter olie in de 2 weken verbruikt .
En binnenkort moet er nieuwe koppeling in .
Met deze dingen had de auto nooit door keuring gemogen .
Verder idd geen roest of dergelijke .
Als je in de auto rijd merk je er niks van maar dit gaat me een hoop geld kosten .
En dan heb ik nog de geluk dat mijn vent zelf monteur is en het alleen de onderdelen kost .
Ik mag nu nooit geen auto meer kopen zonder mijn vriend erbij iig