Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Bienotje schreef:...Maar mijn grote vermoeden is echt fake.. Een oogschaduw los in de winkel is per stuk boven de 10 euro. Te mooie aanbieding, nergens staat het merk of iets dergelijks op en eerlijk gezegd heb ik nog nooit gezien dat MAC zulk soort pallettes ooit heeft uitgebracht.
Verkoper is ook erg nieuw toch (heel weinig feedback)..?
.Citaat:Niet kopen als je denkt echte MAC te kopen. Op zich niet erg om nep te kopen, maar bij nepproducten heb je geen enkele controle op de ingrediënten die zijn gebruikt.. EN de kwaliteit is er ook niet naar. Enige voordeel is dat je de nepverkoper motiveert om verder te gaan met oplichten bij wijze van spreke aangezien het succesvol lijkt te zijn..
geen probleem om nep te kopen (de kleuren op de foto zijn echt "mijn kleuren"
), maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat je iemand motiveert om verder te gaan met oplichten.
gekregen en vond het ding niet mooi.
aan z´n kont omdat het spul nep was
. Is uiteindelijk wel opgelost (was aangeklaagd doo het bedrijf van Christian Audiger, de eigenaar van het merk Ed Hardy), maar het maakte wel duidelijk dat dit soort pratijken wel degelijk in de gaten wordt gehouden.
Maar voorlopig is dat nog niet onder controle via e-bay en is de handel in nepitems nog altijd aanwezig.

) Anoniem schreef:is het eigenlijk ook geschikt voor de redelijk gevoelige huid?

.