Wie heeft ervaring met het make-up merk M.A.C?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bienotje

Re: Wie heeft ervaring met het make-up merk M.A.C?

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 21:34

De handel in nep-MAC is groot hoor. Té mooie aanbiedingen moet je wel éxtra voorzichtig zijn..

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:06

Sterre schreef:
Op ebay.de staan een aantal dozen oogschaduw (12 kleurtjes in een doos) te koop :) .
Eentje staat nu bij 17,45 :$ ; ik denk dat ik maar eens ga bieden :+ !

link? :P

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:10

Wacht even, moet ik eerst even uitloggen :P ! (lukt niet :? ...)

Als je bij "kategorie" Beauty & Gesundheit aanklikt en links in het "zoek" vakje MAC eyeshadow tikt, kom je er vanzelf :) .
(Dit staat er boven: MAC Eyeshadow CREAM 12er Palette 001 12 Lidschatten NEU )

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 22:22

Volgens mij heb ik al gezien welke je bedoelt ;)

Maar mijn grote vermoeden is echt fake.. Een oogschaduw los in de winkel is per stuk boven de 10 euro. Te mooie aanbieding, nergens staat het merk of iets dergelijks op en eerlijk gezegd heb ik nog nooit gezien dat MAC zulk soort pallettes ooit heeft uitgebracht.
Verkoper is ook erg nieuw toch (heel weinig feedback)..?

Niet kopen als je denkt echte MAC te kopen. Op zich niet erg om nep te kopen, maar bij nepproducten heb je geen enkele controle op de ingrediënten die zijn gebruikt.. EN de kwaliteit is er ook niet naar. Enige voordeel is dat je de nepverkoper motiveert om verder te gaan met oplichten bij wijze van spreke aangezien het succesvol lijkt te zijn..

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-09 23:18

Bienotje schreef:
...Maar mijn grote vermoeden is echt fake.. Een oogschaduw los in de winkel is per stuk boven de 10 euro. Te mooie aanbieding, nergens staat het merk of iets dergelijks op en eerlijk gezegd heb ik nog nooit gezien dat MAC zulk soort pallettes ooit heeft uitgebracht.
Verkoper is ook erg nieuw toch (heel weinig feedback)..?

Tja, dat bepaalde dozen hier in de winkel niet te verkrijgen is, betekend niet meteen dat het überhaupt niet te koop is ;) .
In Amerika hebben ze bijv. vaak andere verpakkingen/produkten van een bepaald merk dan bij ons.
Afbeelding
Op de foto is het MAC-logo iig wel duidelijk te zien!

Citaat:
Niet kopen als je denkt echte MAC te kopen. Op zich niet erg om nep te kopen, maar bij nepproducten heb je geen enkele controle op de ingrediënten die zijn gebruikt.. EN de kwaliteit is er ook niet naar. Enige voordeel is dat je de nepverkoper motiveert om verder te gaan met oplichten bij wijze van spreke aangezien het succesvol lijkt te zijn..

Op zich vind ik het voor 18 :$ geen probleem om nep te kopen (de kleuren op de foto zijn echt "mijn kleuren" ;) ), maar je hebt natuurlijk wel gelijk dat je iemand motiveert om verder te gaan met oplichten.
Aan de andere kant zijn ze er hier in Dld heel erg fix op om de verkoop van "neppers" op E-bay aan banden te leggen.
Er was hier op de tv laatst een programma over een 12 jarig jochie, wat z´n Ed Hardy cappy op ebay te koop aan had geboden. Jochie had het cappy van een oom uit Azie :') gekregen en vond het ding niet mooi.
Prompt had ´ie een boete van 400 € 8)7 aan z´n kont omdat het spul nep was := . Is uiteindelijk wel opgelost (was aangeklaagd doo het bedrijf van Christian Audiger, de eigenaar van het merk Ed Hardy), maar het maakte wel duidelijk dat dit soort pratijken wel degelijk in de gaten wordt gehouden.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 12:09

Dat ze er mee bezig zijn om nepartikelen te weren is prima. :) Maar voorlopig is dat nog niet onder controle via e-bay en is de handel in nepitems nog altijd aanwezig.
Het zou alleen zo jammer zijn als iemand naar aanleiding van jouw linkje MAC denkt te kopen en zonder pardon een nepitem gaat ontvangen. Een gewaarschuwd mens telt voor twee bedoel ik maar, dat is alles ;)

Er zijn ook zeker wel betrouwbare e-bayers met MAC producten in hun winkel dus echt niet alles is nep :)

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 12:24

I LOVE M.A.C

Ik ben er echt helemaal weg van. Ik gebruik de oogschaduw en lipgloss.
Ik vind het jammer dat het in mijn omgeving nergens te krijgen is. Ik ga meestal naar duitsland of antwerpen daar zitten M.A.C winkels. Ik vind de prijs wel mee vallen want de kwalitiet is echt super goed. Ik gebruikte eerst dior make-up maar kan je zeggen dat dit veel beter is. Een goedkoper.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 12:35

is het eigenlijk ook geschikt voor de redelijk gevoelige huid?

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 12:49

Ik heb geen gevoelige huid, dus dat durf ik niet te zeggen eigenlijk ;)

Wat zijn echt jullie favorieten trouwens?

Vende, in de bijenkorf en de nieuwe douglas in Rotterdam is MAC te koop. Dat is wel in jouw buurt (kun je ook een ´visagist´ ter plaatse even aan de arm trekken en vragen of die eens foundation wil aanbrengen bij je :) )

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 13:24

Ik heb een heel gevoelige huid en MAC trek ik erg goed. Is toch een kwestie van proberen.

Sannnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 13:28

Anoniem schreef:
is het eigenlijk ook geschikt voor de redelijk gevoelige huid?

M'n zusje heeft hele gevoelige huid en kon vele andere make up merken niet hebben. Mac gaat bij haar heel goed.. :)

Ik zelf heb geen gevoelige huid maar ben wel 3 keer aan mijn ogen geopereerd en kon hierdoor ook slecht make up hebben. Met mac gaat dit echt goed, ben er dan ook echt blij mee dat ik wel make up op kan!

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 13:30

ninja2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 13:35

whaaa dat filmpje echt te grappig hoor. En dat laaste meisje ...ik maak je kapot nou zeg die kan ook niet tegen een grapje schijnbaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-09 13:51

MAC is echt super, ik heb er oogschaduw van en lipstick. De lipstick ruikt heel lekker trouwens :).