Ze rijd er niet eens op alleen ik af en toe en mijn vader.
Ben 1 keer staande gehouden toen ik er net op reed, agent zei er niks van
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dees_daan schreef:op naam van je ouders zetten kan niet als jij er ook op rijd, hebben wij ook geprobeerdmaar dat kan dus niet.. ze zijn daar ook niet gen natuurlijk
) haha maar goed ik heb geen idee wat het nu zou kosten heb een Gilera brommer staan maar rij er nooit op.xDramaQueen schreef:vind het ideaal, alleen in de winter ben ik heel ziek geweest door de wind op me borst ik bleef maar hoesten, en bij hagel moet ik stoppen anders heb ik blauwe plekkenvoor de rest is het geweldig, heerlijk al die auto's voorbij als t weer eens vaststaat in Utrecht
dees_daan schreef:op naam van je ouders zetten kan niet als jij er ook op rijd, hebben wij ook geprobeerdmaar dat kan dus niet.. ze zijn daar ook niet gen natuurlijk
Celiien schreef:jawel, ze gaan vanaf oktobeR(of november) zorgen dat men praktijk lessen erbij gaan nemen en het totaal plaatje wordt duurder
wel hoef je dat je autotheorie niet meer te doen..
in maart zijn de examenvragen veranderd en nieuwe soorten vragen, inzichtvragen, erbij gekomen

SecretLIN schreef:xDramaQueen schreef:vind het ideaal, alleen in de winter ben ik heel ziek geweest door de wind op me borst ik bleef maar hoesten, en bij hagel moet ik stoppen anders heb ik blauwe plekkenvoor de rest is het geweldig, heerlijk al die auto's voorbij als t weer eens vaststaat in Utrecht
Daarin tegen zitten de mensen lekker droog en warm in de auto met misschien een muziekje aan haha![]()
Nee, ik zou toch graag een rijbewijs willen hebben hoor denk dat ik er binnenkort mee ga beginnen