Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

of deze

heb er dus gewoon schijt aan hahaha
Eleandra schreef:Ik heb een vriendin van 190 cm (of 189.5 cm zoals ze zelf altijd zegt), zit ook op bokt. Ik ga niet voor haar oordelen of het fijn is of niet, maar in de paarden is het natuurlijk altijd moeilijk. Er zal nauwelijks een paard zijn, behalve shires, waar ze niet te lang op uit ziet.
) Wel heb dus problemen met paarden. Ik rijd vaak op appies en die zijn nou ook niet bepaald groot. Ik trek me er tegenwoordig niet veel meer van aan.

Ariebombarie schreef:damn ik voel me bijna een kleintje hier met mn 1m82
al draag ik wel altijd hakken en kom ik dus ook snel aan de 1m88/1m90heb er dus gewoon schijt aan hahaha
![]()

Daar vraag ik toch niet om, als ik daarin had gepast had ik daar wel om gevraagd
trudel schreef:ik ben 1.88m
heb er nu wel vrede mee als je op stap bent vind iedereen me zo weer terug haha!!
broeken koop ik meestal van de merk only en dan lengte maat 36!
ik ben op mijn 14de geopereerd aan mijn knieen mijn groeischijven ofzo zijn toen gebroken aan beide benen en dan groei je niet meer...
meer meiden die dit hebben gehad??
Groetjes!!

trudel schreef:ik ben 1.88m
heb er nu wel vrede mee als je op stap bent vind iedereen me zo weer terug haha!!
broeken koop ik meestal van de merk only en dan lengte maat 36!
ik ben op mijn 14de geopereerd aan mijn knieen mijn groeischijven ofzo zijn toen gebroken aan beide benen en dan groei je niet meer...
meer meiden die dit hebben gehad??
Groetjes!!
auw Nikki__ schreef:Tfoe, ukkies!
1.94!
Geregeld op hakken, inmiddels al wat meer aan gewend (18 jaar) maar mannen blijft een ramp. Of dan zie je een lange vent, loopt er een klein iemand naast, niet eerlijk
Vroegah toen ik echt een plank was was het wel een ramp 

Caesar schreef:Valt mij ook wel op dat er steeds meer langere mensen rond lopen. Maar het verschil tussen groot en klein zal denk wel gaan toenemen. Anderzijds; hebben jullie niet zoiets dat als je een lange man hebt (2m ofzo) dat je kinderen dan ook lang worden? Houd je dat niet tegen?
, maar waarom zou dat je tegen moeten houden dan?
.
.