Coentjuh schreef:Film Spirit
ha dat vind ik ook een superfilm!!
gelukkig is dat de lievelingsfilm van mijn dochter dus zie m minimaal 3 x per week voorbij komen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

, schommelen, op de wip, een ijsje met discodip, huppelen over straat, als het warm is gooien met water, elkaar achterna rennen, stoeien, om het minste helemaal dubbel liggen, bestel gerust een kindermenu als we eens eten bestellen..

Haar zal ik nooit wegdoen, omdat anderen het raar vinden.
Zo ga ik lekker met de kinderen van mijn werk kinderspelletjes spelen! En ik doe gewoon mee 
Vooral Bassie en Adriaan! En dat kijken we dan ook regelmatig samen. Tekenfilms vind ik ook leuk! Al kijk ik die maar weinig. 
Babel schreef:En soms, heel soms, als het lekker weer is, vogels fluiten en ik loop door het bos, doe ik een paar huppelsprongetjes, gewoon omdat ik dan zo blij ben

Brainless schreef:Als je eenmaal kinderen hebt is dat een goede reden om weer eens lekker(met kids) van de glijbaan af te gaan, naar een voorstelling van Ernst&Bobbie gaan, lekker spelen in het zand.
Ik ben 30 en leef me uit

Echt geweldig!

incl. cake versieren, koek happen en spijkerpoepen!

Welshcobfan schreef:Wij houden met de scouting kids elk jaar ons kinderfeestjeincl. cake versieren, koek happen en spijkerpoepen!
Heb ik toen ik klein was ook nooit gedaan met kinderfeestjes
Maar het moet wel iets leuks worden, aangezien ik daarna wrs voor een tijdje wegga
Of robin hood spelen met echte pijl en boog
(georganiseerdd dan he
)Njen schreef:Kunnen we idd geen meeting houdenAls ik zoiets zeg in mijn omgeving verklaren ze me allemaal voor gek, ik ben 18, maar ik vind van die kinderdingen nog steeds leuk. Belletje trekken, waterpistolen, verstoppertje of tikkertje spelen. Jammergenoeg niemand die zin heeft om mee te doen
Kan je nagaan hoe dat eruit ziet bij de mensen waar we aanbellen