waarom MOET je je volwassen gedragen?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:40

Coentjuh schreef:
Film Spirit :+:

ha dat vind ik ook een superfilm!!
gelukkig is dat de lievelingsfilm van mijn dochter dus zie m minimaal 3 x per week voorbij komen :D

Sweetselina

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:42

ben gek op tekenfilms/animatiefilms en heb bijna alle disneydvd's in huis. Kan bij Bambi nog lekker janken als zijn moeder wordt doodgeschoten en Spirit heeft ook stukken waarbij ik een traantje wegpink (in de trein). Ben ook gek op winnie the pooh en ook op ijsjes met spikkels (vorig weekend nog 2 gehad) en ik ben 24 jaar.

Dreamybol

Re: waarom MOET je je volwassen gedragen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:00

Doe die meeting als ik ook kan, alsjeblieft! Ben trouwens 29 en wil ook altijd geschminkt worden. :j

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:06

wij halen dagelijks ijsjes met spikkels :D
Maargoed ik kan mensen nog laten geloven dat ik net 13 geworden ben, dan zal het daar wel mee te maken hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:11

Dat zal mij niet lukken :D

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:11

Ben 31 moeder van een zoon van 8 en volgens de hele buurt zijn wij knettergek en heel kinderlijk.
Toen het warm was hebben wij waterpistolen gekocht en samen met onze zoon en vriendjes een watergevecht gehouden.
Wij staat buiten te voetballen, zonder kinderen.
Ik heb bepaalde verantwoordelijkheden maar ben nog steeds kind.
Ik werk ook, heb ook een koophuis enz.
Heb voor mijn verjaardag een carebear gehad.
Doordat ik nog steeds heel veel onvolwassen dingen doe ben ik in mijn ogen( ook die van andere) een betere ouder.

Lang leven de onvolwassentijd.

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:24

*\o/* ja, meeting, met schmink, ballenbak, clows balonnen en suikerspinnen met patat :+ Joehoe! Haha, wat zouden de werknemers bij zo'n partycentrum raar opkijken als er ipv een kinderfeestje allemaat wauwse volwassenen komen _O- Te mooi!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:29

Oh zo herkenbaar. :D :D

Wat is het heeerlijk om af en toe lekker gek te doen en het dan te blamen aan 'het gedeelte van mij dat nog niet volwassen is geworden'. :')

Disneyfilms :+:, schommelen, op de wip, een ijsje met discodip, huppelen over straat, als het warm is gooien met water, elkaar achterna rennen, stoeien, om het minste helemaal dubbel liggen, bestel gerust een kindermenu als we eens eten bestellen..

Verder heb ik nog wel wat gekke dingen, maar ik denk dat dat meer te doen heeft met het feit dat ik niet spoor dan met niet-volwassen gedragen. :D
(al heb ik heuuus wel mijn volwassen buien hoor, maar soms.. NU FF NIET.)

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:34

Ik lijk hoe ouder ik word, hoe 'kinderachtiger' te worden. Tegenwoordig kijk ik weer heel graag naar tekenfilms, heb ik alles roze en ja, op mijn bed liggen ook knuffels :D En ik ben bijna 21.

Maar voor de rest ben ik heel serieus hoor, af en toe zelfs té :Y)

Rebel_Jits

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:59

Heeerlijk, eindelijk een topic om m'n gal te spuwen! :D

Ben met m'n 19 jaar ook al ''volwassen'', maar o, wat wil ik soms nog graag kind zijn! Ik mis het touwtjespringen, verstoppertje en tikkertje spelen, met de barbie's (en bijbehorende paarden) te klieren, legaal Disney te mogen kijken, huppelen, in bomen klimmen, Fristi bestellen..
Als ik de kans heb om weer kind te zijn, doe ik dat hoor. Ik heb een hele verzameling Disney-films aangelegd, die ik nog regelmatig kijk. En een potje tikkertje of verstoppertje sla ik ook niet over ;)

Heb trouwens al jaren een lief, roze teddybeertje in mijn bed die me beschermt tegen enge monsters en nachtmerrie's. Ook bij verdriet kan ik lekker uithuilen bij haar. :+: Haar zal ik nooit wegdoen, omdat anderen het raar vinden.

Nell_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:09

Ik vind het ook heerlijk om nog eens kind te zijn :D Zo ga ik lekker met de kinderen van mijn werk kinderspelletjes spelen! En ik doe gewoon mee :j

Vriendlief en ik houden ook allebei van kinderfilms :+ Vooral Bassie en Adriaan! En dat kijken we dan ook regelmatig samen. Tekenfilms vind ik ook leuk! Al kijk ik die maar weinig.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:15

Ik ben 20 en ik doe nog regelmatig kinderachtig. Dan gaan we naar de kinderboerderij en geitjes voeren of in het ballenbad. Op dat moment heb ik er schijt aan wat andere mensen denken en heb ik even zo'n periode. :+

Of Black Beauty in de DVDspeler doen en lekker meesnotteren. Heerlijk! :D

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:15

Babel schreef:
En soms, heel soms, als het lekker weer is, vogels fluiten en ik loop door het bos, doe ik een paar huppelsprongetjes, gewoon omdat ik dan zo blij ben :D

ja dat doe ik ook, of even een sprintje trekken omdat ik dat op dat moment gewoon even wil.

Schommelen heb ik donderdagavond even gedaan op mn werk, heerlijk (heb er zelfs een filmpje van geplaatst) steeds hoger en hoger en er dan vanaf springen. Dat gevoel :+:
Laatst nog dvd's gekocht van David de Kabouter, gewoon omdat het een supergoede serie was. Soms zit ik de begintunes van oude tekenfilms te beluisteren, echt heerlijk om weer in je kindetijd te kruipen. Ik wil dit soort dingen niet loslaten, maar altijd bij me houden.

Ben 26 jaar (en doe Woody Woodpecker na)

Blue_Eyes
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2025

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:16

Brainless schreef:
Als je eenmaal kinderen hebt is dat een goede reden om weer eens lekker(met kids) van de glijbaan af te gaan, naar een voorstelling van Ernst&Bobbie gaan, lekker spelen in het zand.

You spoke my mind :D

Lekker kinderen krijgen, dan mag je weer ongestraft gek doen ;) Ik ben 30 en leef me uit :D

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:12

jaaaaa
Totally Spice *\o/*
en hello kitty.. ben er gek op :P

als ik kinderachtig wil doen,. DOE IK KINDERACHTIG!
soms praat ik nog als een kind :P
leuk man

ben 25 :P

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:33

Kunnen we idd geen meeting houden :+ Als ik zoiets zeg in mijn omgeving verklaren ze me allemaal voor gek, ik ben 18, maar ik vind van die kinderdingen nog steeds leuk. Belletje trekken, waterpistolen, verstoppertje of tikkertje spelen. Jammergenoeg niemand die zin heeft om mee te doen :=

priscilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:37

Meld me dan ook maar! Ben 34 jaar en dol op softijs met spikkels en ook in speeltuinen vermaak ik me prima.. (vaak meer dan mijn kids haha)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:39

Ik zit bij de scouting en geef leiding aan de groep van 15-18 jaar... omdat wij met zo weinig kids zijn, doen wij als leiding gezellig mee met de spelletjes :D Echt geweldig!
Vooral als iemand van 34 niet goed tegen zijn verlies kan :=

Ik bestel ook rustig de happy meal nog :j

Ben verder wel volwassen, maar ik geniet wel van de kinderdingen hahahaha :D

Ben 24 :)

Als mijn zus met haar kids langskomt is het helemaal leuk: gaan wij naar zo'n overdekt speelding... met als gevolg dat mijn zus en ik helemaal opgaan in het buizenstelsen hahahaha :D
Laatst keek een kind mij heel verontwaardigd aan en zei: dit is voor kinderen hoor! niet voor volwassenen! :D
De rest van de ouders daar gaan gezellig een krant lezen oid, mijn zus en ik staan dan alweer op het springkussen :D

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:39

Ik heb vandeweek ook softijs met spikkels gehaald, ik kreeg daar ineens zo'n zin in. Heeft iemand geen leuk idee voor een verjaardagpartijtje? Ik ben dan wel in de winter jarig, maar ik wil eigenlijk zoiets "raars" gaan doen. Anders ga ik waarschijnlijk gewoon karten, maar dat heb ik laatste keer ook al gedaan.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:42

Wij houden met de scouting kids elk jaar ons kinderfeestje :D incl. cake versieren, koek happen en spijkerpoepen! :D

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:44

Welshcobfan schreef:
Wij houden met de scouting kids elk jaar ons kinderfeestje :D incl. cake versieren, koek happen en spijkerpoepen! :D

Hahah daar ben ik dan niet zo'n fan van :+ Heb ik toen ik klein was ook nooit gedaan met kinderfeestjes := Maar het moet wel iets leuks worden, aangezien ik daarna wrs voor een tijdje wegga :)

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:48

Totally Spies RULE! Op mijn werkmobiel heb ik het geluidje van de compounder als ik een sms'je krijg. :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:50

Klimfeestje had ik vroegah vaak :D Of robin hood spelen met echte pijl en boog :) (georganiseerdd dan he ;) )
Njen: solextocht is ook best leuk!

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:51

RiandeV schreef:
Totally Spies RULE! Op mijn werkmobiel heb ik het geluidje van de compounder als ik een sms'je krijg. :=

jaaaaaaaaaaa die heb ik ook hahahahahaha
en mijn oude baas van 36 ook :D

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 13:52

Njen schreef:
Kunnen we idd geen meeting houden :+ Als ik zoiets zeg in mijn omgeving verklaren ze me allemaal voor gek, ik ben 18, maar ik vind van die kinderdingen nog steeds leuk. Belletje trekken, waterpistolen, verstoppertje of tikkertje spelen. Jammergenoeg niemand die zin heeft om mee te doen :=

Ja en dan belletje trek gaan doen :+ Kan je nagaan hoe dat eruit ziet bij de mensen waar we aanbellen _O-