Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Mayflower_ schreef:Ik had het ook gemeld, het is gewoon pure diefstal als je hem houdt. Persoonlijk zou ik het niet over mijn hart kunnen verkrijgen. Maar er zijn altijd mensen die het wel doen en dat ding dan op Marktplaats o.i.d zetten.
Komen ze hem nu halen? Of breng je hem zelf?
Chiqa schreef:Ik zou geen seconde twijfelen, zoiets komt toch wel boven water als de pakbonnen worden gecontroleerd dan schaam je je ogen toch uit je hoofd?.....Ze waren er toch wel achter gekomen
Billy schreef:Als je goed gelezen had was dat pb-tje niet nodig geweest
was immers een vergissing, een hele groffe zelfs.Isabonny schreef:Nou dat weet ik zo net nog niet. Het was een zaterdag. Het was druk. Er liepen heeeel veel mensen overal rond. De spullen mogen dan wel op 2 pallets afgeleverd zijn bij de Boerenbond, maar dat wil nog niet zeggen dat de barcodes bij het uitgaan van de Boerenbond gescand zijn.
Of het geheugen van van de chauffeur moet gecrashed zijn
. Chiqa schreef:Sily schreef:de bezorgers zullen best weten wat er op welke pallet staat
Als dat zo was zou dit pakket niet verkeerd bezord zijn![]()
Maar goed maakt niet uit zoiets achetroverdrukken heeft totaal geen zin.
maar ja ik ben ook niet doorsnee persoon
Chiqa schreef:Sily schreef:de bezorgers zullen best weten wat er op welke pallet staat
Als dat zo was zou dit pakket niet verkeerd bezord zijn![]()
Maar goed maakt niet uit zoiets achetroverdrukken heeft totaal geen zin.
voor de Boerenbond.
Theorie en praktijk zijn 2 dingen die naast elkaar staan.. maar zoooo verschillend zijn
en vaak niet samen kunnen werken 
)

klaar

ipv problemen met zn baas
dit is andere situatie. Als portomonee/ sieraden what ever vind. Dan meld ik dat netjes bij politie en kunnen de mensen het bij MIJ ophalen.
en dan profiteer ik daar van ... Caye schreef:Maar dat zijn dingen die ik OOK terug brengdit is andere situatie. Als portomonee/ sieraden what ever vind. Dan meld ik dat netjes bij politie en kunnen de mensen het bij MIJ ophalen.