Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Want als je echt gek bent op je vriendin. Dan wil je dat toch helemaal niet?!

lovelygirly schreef:Als hij verder met zijn poten van andere meisjes af blijft dan is het goed.
Alleen. Ik zou hem toch nog niet helemaal vertrouwen. Ik persoonlijk. Want als hij al zegt tegen een ander meisje dat hij met haar wilt zoenen?
Tja. Dan zit het nog niet helemaal geloven hoor.Want als je echt gek bent op je vriendin. Dan wil je dat toch helemaal niet?!
Of ben ik dan gek.
Meid.
Er klopt iets niet helemaal. Zoals jij het vertelt.
Dus hou het allemaal maar een klein beetje in de gaten.
En een echt goed gesprek is wel belangrijk....

Maar dat moet ooit natuurlijk wel weer een keer terug komen, lijkt mij.
echt, nou dat scheelt nogal,
als je laat doorschemeren dat je daar bang voor ebnt en dat je het erg zou vinden als je hem daar eventueel kwijt door zou raken dnek ik dat je voldoende gezegd hebt, anders verlies je hem eerder dan dat je hem bij je houdt. Stel dat hij inderdaad meer voor haar voelt, niet blijven aanmodderen!
Thaliaatjuh schreef:Ik zou dit zeggen tegen hem:
Als jij een ander wijf wil dan ga je toch lekker naar haar?? Ik ben sowieso te goed voor jou, jij gedraagt je als een kind van 13 die zn gulp niet dicht kan houden. Ik zoek wel iemand die knapper en leuker en beter is dan jij hoor, daar lopen er zat van rond..daag!!
en tegen haar:
Zorg de komende tijd maar dat je nergens alleen bent en kijk goed achterom als je ergens bent, want jouw tijd komt nog wel!!![]()
en dan vooral lekker vrijgezel zijn en er op los feesten.... er zijn veeeeeeeeeeeeeeeel leukere lievere jongens op de wereld!!
edit: sowieso, als jij hem dumpt op een overwacht momemt komt ie wel jankend teurgkruipen ahahha
want hij speelt best wel me tmijn gevoelens. 
Jolliegirl schreef:Shiloh schreef:sjemig meid, stel je niet zo aan...
liefde is voor jongere anders als voor wat oudere
dus schei toch uit emt dit soort reacties...
Caira schreef:Uh tsja meis en wat verwacht je van bokt? Ik denk dat je eens een goed gesprek met je vriend moet hebben ipv hier te gaan posten.
Hoewel een lesje nederlands ook niet verkeerd zou zijn, misschien je tekst even nalezen voordat je het post?
Thaliaatjuh schreef:equidea: is dat een reden om vreemd te willen gaan met een andere meid en je eigen meisje voor de gek te houden?? Wees dan gewoon eerlijk....
Marilla schreef:Moet iemand dan te vaak boos ofzo doen als je vriend je niet meer leuk vind?
Vooral op die jonge leeftijd kan liefde overgaan en kan je verliefd worden op een ander, denk ik.
Wilt toch niet gelijk zeggen dat jij iets fout doet?