Grrr, ik ben zo ****!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

heidiLOVER

Re: Grrr, ik ben zo ****!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 21:10

Ken jij dat meisje wel van persoonlijkheid dan? Je zegt zelf dat je vriend haar maar een paar keer heeft gezien, maar ken jij haar veel beter?

Maar goed, terug op de rest van het verhaal, vind ik ook dat je hem moet dumpen. Als er niet met hem te praten valt en hij doodleuk spelletjes gaat zitten spelen en wil zoenen met een ander meisje, dan komt het op mij over dat hij niet van je houd zoals hij zou moeten doen.

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-06-09 21:19

Vandaag beetje erover gehad morgen weer wouw de verjaardag van zijn zusje niet verpesten voormijzelf niet iig.
Was een redelijk gesprek.
@heidiLOVER..
Dit meisje huppelt achter zoveel jongens aan ze haar ding maar lekker maar niet achter mijn jongen ik ken haar verde rniet maar als ik de krabbels lees zegt mij genoeg, vriend heeft niet op haar gereageerd want heb hem wel eventjes duidelijk gemaakt wat ik er nu echt van vind en hij is er redelijk coel op in gegaan.

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 07:35

Als hij verder met zijn poten van andere meisjes af blijft dan is het goed. ;)
Alleen. Ik zou hem toch nog niet helemaal vertrouwen. Ik persoonlijk. Want als hij al zegt tegen een ander meisje dat hij met haar wilt zoenen?
Tja. Dan zit het nog niet helemaal geloven hoor. ;) Want als je echt gek bent op je vriendin. Dan wil je dat toch helemaal niet?!
Of ben ik dan gek. :=

Meid. :)
Er klopt iets niet helemaal. Zoals jij het vertelt. ;)
Dus hou het allemaal maar een klein beetje in de gaten.
En een echt goed gesprek is wel belangrijk....

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 07:36

lovelygirly schreef:
Als hij verder met zijn poten van andere meisjes af blijft dan is het goed. ;)
Alleen. Ik zou hem toch nog niet helemaal vertrouwen. Ik persoonlijk. Want als hij al zegt tegen een ander meisje dat hij met haar wilt zoenen?
Tja. Dan zit het nog niet helemaal geloven hoor. ;) Want als je echt gek bent op je vriendin. Dan wil je dat toch helemaal niet?!
Of ben ik dan gek. :=

Meid. :)
Er klopt iets niet helemaal. Zoals jij het vertelt. ;)
Dus hou het allemaal maar een klein beetje in de gaten.
En een echt goed gesprek is wel belangrijk....

Een echt goed gesprek komt vanavond :)
100% vertrouwen doe ik hem zobieso niet meer.

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 07:37

Heb je helemaal goed.
Dat las ik net ook al. :)

Ik snap dat je hem niet 100 procent meer vertrouwt. ;) Maar dat moet ooit natuurlijk wel weer een keer terug komen, lijkt mij. :)

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 07:44

Ik zou deze jongen eerlijk gezegd ook niet vertrouwen... ik zie in je profiel dat je 10 bent.. ( pff wij waren daar toen helemaal niet mee bezig, laat staan met 'vreemdgaan', denken aan andere, en naar andere jongens/meiden kijken, maargoed) laat deze jongen lekker gaan. Er zijn zoveel leuke jongens, nu voel je je misschien poedersuiker maar ga wat leuks doen met vriendinnen... hij verdient je niet. Ennem voor jongens heb je nog de rest van je leven tijd!

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 07:47

Huh staat er in mijn profiel dat ik tien ben? :p
Ik ben 17 :o

Steenbok12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 07:50

:o echt, nou dat scheelt nogal,
denk dat een goed gesprek dan wel echt op zijn plaats is. ik zou hem niets gaan verwijten, gewoon echt naar zijn verhaal luisteren. Hij heeft in dit geval nog niets met het meisje gedaan en misschien ziet hij haar wel gewoon als beginnend vriendin en niet als een scharrel ofzo :) als je laat doorschemeren dat je daar bang voor ebnt en dat je het erg zou vinden als je hem daar eventueel kwijt door zou raken dnek ik dat je voldoende gezegd hebt, anders verlies je hem eerder dan dat je hem bij je houdt. Stel dat hij inderdaad meer voor haar voelt, niet blijven aanmodderen!
succes met het gesprek :)

Eponastable

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:31

Hey TS,

Ik zou nog even afwachten voor je je kwaad maakt, schenk er nog niet te veel aandacht aan.
Hij kan dit gedrag verkeerd opnemen van je.

Succes alvast, probeer er gewoon rustig over te praten.

Shiloh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 09:35

sjemig meid, stel je niet zo aan...

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:19

Shiloh: Tegen ts?!

lovelygirly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:20

Laat het meisje. ;)
Ze zit hier mee....
Dan kun je wel even netjes blijven shiloh. ;)
Dat jij niet met zulke dingen zit, oke. Dat kan.
Maar als een ander er mee zit hoef je die niet ''af te kraken''.
En als je er ''niet tegen kan'' reageer dan ook niet. :)
Vind het een beetje een rare reactie. :=

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 10:30

Idd ik zit hier mee ja ;)

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:31

Shiloh schreef:

liefde is voor jongere anders als voor wat oudere

dus schei toch uit emt dit soort reacties...

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:36

TS, ga een gesprek met hem aan en laat hem duidelijk merken hoe jij je voelt.
Als hij hier bot op reageert, ga dan eens na denken of de relatie nog werkt.

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 10:39

_Chantal89 schreef:
TS, ga een gesprek met hem aan en laat hem duidelijk merken hoe jij je voelt.
Als hij hier bot op reageert, ga dan eens na denken of de relatie nog werkt.

Ik ga vanavond ook zekker vragen of die ook nog echt wel wat voor me voelt.

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:41

Ik zou dit zeggen tegen hem:

Als jij een ander wijf wil dan ga je toch lekker naar haar?? Ik ben sowieso te goed voor jou, jij gedraagt je als een kind van 13 die zn gulp niet dicht kan houden. Ik zoek wel iemand die knapper en leuker en beter is dan jij hoor, daar lopen er zat van rond..daag!!

en tegen haar:

Zorg de komende tijd maar dat je nergens alleen bent en kijk goed achterom als je ergens bent, want jouw tijd komt nog wel!!

:Y)

en dan vooral lekker vrijgezel zijn en er op los feesten.... er zijn veeeeeeeeeeeeeeeel leukere lievere jongens op de wereld!!

edit: sowieso, als jij hem dumpt op een overwacht momemt komt ie wel jankend teurgkruipen ahahha

love_nadesh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 10:45

Thaliaatjuh schreef:
Ik zou dit zeggen tegen hem:

Als jij een ander wijf wil dan ga je toch lekker naar haar?? Ik ben sowieso te goed voor jou, jij gedraagt je als een kind van 13 die zn gulp niet dicht kan houden. Ik zoek wel iemand die knapper en leuker en beter is dan jij hoor, daar lopen er zat van rond..daag!!

en tegen haar:

Zorg de komende tijd maar dat je nergens alleen bent en kijk goed achterom als je ergens bent, want jouw tijd komt nog wel!!

:Y)

en dan vooral lekker vrijgezel zijn en er op los feesten.... er zijn veeeeeeeeeeeeeeeel leukere lievere jongens op de wereld!!

edit: sowieso, als jij hem dumpt op een overwacht momemt komt ie wel jankend teurgkruipen ahahha

Die is wel erg goed :oo

Aahah als die jankend en kruipent terug zou komen zou ik hem eerst eventjes hard uitlachen }> want hij speelt best wel me tmijn gevoelens.

Musetta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:48

Als jouw vriend niet serieus wil praten over het feit dat dit jou stoort, lijkt het mij dat die vriend gewoon niet genoeg voor jou over heeft. Hij komt zelfs op voor dat meisje i.p.v. te overleggen met jou wat kan en wat niet kan... Iedereen heeft z'n eigen grens en dit is blijkbaar de jouwe. Ofwel kun je het uitpraten met als resultaat dat jij je grens een beetje verlegt of dat hij jou wat serieuzer gaat nemen. Verschilt per koppel maar toon hem maar wat jij voelt, dat is het beste. :j

Jolliegirl schreef:
Shiloh schreef:

liefde is voor jongere anders als voor wat oudere

dus schei toch uit emt dit soort reacties...

Ik denk niet dat het met jong of oud heeft te maken. Iedereen heeft eigen grenzen, een eigen gevoeligheid en een eigen verleden dat je heeft gevormd tot de persoon die je nu bent. Dus idd, het is niet dat jij je er niet aan zou storen, dat de rest van de meiden dat ook niet doet.

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 10:50

Caira schreef:
Uh tsja meis en wat verwacht je van bokt? Ik denk dat je eens een goed gesprek met je vriend moet hebben ipv hier te gaan posten.

Hoewel een lesje nederlands ook niet verkeerd zou zijn, misschien je tekst even nalezen voordat je het post?

Waar slaat dit nou weer op? Alsof zij hier der verhaal niet kwijt zou mogen..!? Dat doen er toch veel meer, die ergens meezitten.
En ook van der Nederlands, ze geeft zelf al aan dat der Nederlands niet goed is. En ik vind het reuze meevallen..
Ik heb verder niks met je reactie te maken, is je eigen keuze maar ik vind je reactie echt werkelijk nergens opslaan!

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:02

Tja, ik zou zo ook weggejaagd worden als vriend.
Misschien slim om de fout eerst eens bij jezelf te leggen en je af te vragen waarom je vriend je schijnbaar niet zo heel leuk meer vind...
Te bazig of te vaak boos oid?

Thaliaatjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:05

equidea: is dat een reden om vreemd te willen gaan met een andere meid en je eigen meisje voor de gek te houden?? Wees dan gewoon eerlijk.... :+

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:06

Moet iemand dan te vaak boos ofzo doen als je vriend je niet meer leuk vind?
Vooral op die jonge leeftijd kan liefde overgaan en kan je verliefd worden op een ander, denk ik.
Wilt toch niet gelijk zeggen dat jij iets fout doet?

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:10

Thaliaatjuh schreef:
equidea: is dat een reden om vreemd te willen gaan met een andere meid en je eigen meisje voor de gek te houden?? Wees dan gewoon eerlijk.... :+

Ik heb geen idee hoe oud ze zijn en hoe hun realtie in elkaar zit.
Ook ken ik die jongen niet, dus ik heb geen idee hoe de jongen in kwestie het 'normaal' vind om ditsoort zaken op te lossen.

Love_nadesh, hoe oud zijn jij en je vriend? Hoelang zijn jullie samen en hoe sirieus is je relatie (samen wonend? oid)?

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 11:12

Marilla schreef:
Moet iemand dan te vaak boos ofzo doen als je vriend je niet meer leuk vind?
Vooral op die jonge leeftijd kan liefde overgaan en kan je verliefd worden op een ander, denk ik.
Wilt toch niet gelijk zeggen dat jij iets fout doet?

Ik heb alleen z'n vermoeden, tuurlijk kan dat fout zijn ;)
Maar ik heb dit ook in mijn jeugd vaak genoeg gezien, meestal is er iets wat botst en dan weten jongelui vaak nog niet hoe je dat volwassen moet oplossen.