Het is over :(

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 22:57

Ja de blauwe lamp :')

Heel erg bedankt meiden, voor alle steun en harten onder mijn riem. Ook de pbtjes vind ik echt zo fijn. Werd er helemaal een beetje emo van :')

Marleen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 23:41

Haha gelukkig maar dat het helpt!!
Mij viel je ook wel op in topics, weet nog wel dat je binnen 2 weken al ging samenwonen, zal wel erg wennen zijn om nu weer bij je ouders te moeten wonen na zo'n lange tijd op jezelf..
Maar alles went, en voordat je het weet zit je in engeland haha!!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-09 23:54

Ja het ging ontzettend vlot. Toch heb ik er geen spijt van, theun en ik zijn allebei een beetje anders dan anders, we hebben alles op onze eigen manier gedaan :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-06-09 12:39

Moeilijke nacht gehad. Vol met verwarrende dromen waarin hij opeens veel liever is dan hij de afgelopen 3 jaar is geweest.

WhiteRose

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 16:25

Naar.. :(:) Vanavond hopen dat je beter slaapt - zo'n fijn verdovend coma-gevoel :)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 15:45

Ik heb heerlijk geslapen. Wel pas om 6 uur, maar geen nare dromen. Kwam alleen met boodschappen doen z'n tante tegen, dat was niet zo tof. Ik heb maar gewoon vriendelijk gedag gezegd en meer ook niet. Ik weet niet of ze het weet maar ik wil het ook niet vertellen

oester

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 17:38

Mijn gevoel zegt (als ik dit zo lees) dat je over een niet al te lange tijd een nieuw topic opent met dat het supergoed met je gaat, je lekker in je vel zit en je je nog nooit zo goed hebt gevoeld als nu. *D

Natuurlijk is het nu rot en vervelend, vind het wel echt sneu dat je van niemand iets hoort. Ondertussen al wel? Het is altijd fijn om mensen om je heen te hebben op zo'n moment. Gelukkig kan je het hier iig kwijt! :)
Sterkte de komende tijd en ik wens je nog veel leuke ego strelende smsjes toe hahah. :))

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-09 18:27

Nee, niks meer gehoord. Zelfs niet nadat ik een vriendin van ons smste gister dat ik vandaag niet kwam helpen met de straatspeeldag omdat ik gewoon geen zin heb om vrolijk te zijn bij die kinderen. Gelukkig wel steeds meer van meiden van stal en uit mijn oude HK topic, (arethe hier :+: ) een superlievig smsje.

En bij het au pair bureau hebben ze nu al 3 gezinnen voor me *\o/*

Zitaswoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 19:32

Het is waarschijnlijk even wennen, terug alleen, weer thuis (en dan nog 'vrienden' die je laten vallen :( ), maar kop op, je weet dat het de beste beslissing was hé!
Als iemand je wil veranderen, dan betekent dat gewoon dat jullie niet voor elkaar gemaakt zijn, jammer, maar helaas, ander en beter!

Heel veel sterkte, ga maar eens een keertje meer naar je paardje! ;)

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-09 19:56

Ongelooflijk dat het nu een week geleden is. Ik heb nog steeds niet alle spullen uitgepakt, maar nu is het meer gemakzucht. Ik ben nog steeds wel een beetje melancholisch, maar niet verdrietig om hoe het nu is. Ik probeer mijn leven op te pakken en ik voel me zo sterk zonder hem

Als ik terugkijk op de relatie die ik had met Theun, ben ik vooral heel dankbaar voor het feit dat ik er zoveel van geleerd heb. Het is echt geen verkeerde jongen, maar wel voor mij. Ik weet nu precies wat ik zoek in een jongen, en wat niet. En ook wat mijn sterke punten en zwakke punten zijn. Ik voel me ontzettend gegroeid en ik voel geen wrok of boosheid.

Ik heb vanmiddag een au pair gezin afgewezen, maar meer gezinnen stromen nu langzaam binnen. Ik kijk ontzettend uit naar een nieuw begin en avontuur.

Iedereen heel erg bedankt voor alle lieve berichtjes en PBtjes. Het heeft geholpen. Heel erg.

Voor de meiden die in dezelfde situatie zitten, wens ik het allerbeste. En sterkte.

Corelli

Re: Het is over :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-09 20:07

Jeetje heftig meid! Wel super fijn dat je binnenkort inderdaad lekker met een schone lei kunt beginnen in Londen :) Niemand kent je daar, je kunt doen en laten wat je wilt en je kunt je vooral even lekker op jezelf concentreren, want volgens mij heb je dat wel verdiend!
De moeilijke momenten zullen ook blijven komen, dus daar wens ik je veel kracht voor..Wees blij en trots op jezelf en probeer te relativeren als je gedachten hem mooier maken dan dat ie was :)
:(:)