Hoe ziet jullie kamer eruit?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WillemYntJee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 10:43

Onze slaapkamer heeft 3 creme muren (behang) en 1 donker bruine (ook behang), zwart 2 pers. spijlenbed, grote donker bruine kledingkast, zwarte stoel (waar k mn kleding op dump hihi) donker bruine rolgordijntjes en licht laminaat :) Ben er heel blij mee maar er moet nog wel wat bij komen: nachtkastjes, assecoires en een toilettafeltje :)

Leuke kamers allemaal hier! Sommige wel wat druk, maar dat is natuurlijk maar net waar je van houdt :)
Laatst bijgewerkt door WillemYntJee op 25-06-09 10:48, in het totaal 1 keer bewerkt

monica08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 10:44

Ik heb 3 wanden met lime en rode strepen en de ondergrond wit, en 1 want helemaal wit. Verder is het er best wel krap met 3 kasten en een bureau én bed :o

jumparound

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 16:51

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 16:53

wij hebben 1 muur heel druk zwart wit grijs behang en de rest wit,, geeft veel ruimte.
voorderest hebben we wat leuke brokante spullen er in staan,
wij hebben er ook een huis van gemaakt ( hebben dan wel genoeg ruimte dat we er een slaapkamer in hebben kunnen bouwen met een muur..

als ik tijd heb zal ik wel foto's maken :)

SRG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 17:24

Ik heb nu nog 2 kamers (woon op kamers en in het weekend bij mn ouders)
Kamer in Lopik:
1 auberginekleurige muur, rest heel licht grijs, naar wit neigend. Vloerbedekking is lichtblauw (lag er al in, was nog in perfecte staat dus laten liggen). Ik heb een 2persoons hoogslaper van de ikea (metaal), met dekbedovertrek en kussens in dezelfde kleur als de muur (die auberigekleur dus). Onder mn bed staat een bankje, daar ligt een lila sprei over heen, met paarse kussentjes.
Heb mijn eigen oude commode staan, mooi witgeschildert, met een kleine tv erop, een lampje en mn radio. Bij het raam staat een antaciet met heel veel gekleurde stippeltjes stoel. In de hoek staat mn koelkast, op de koelkast staat koffiezetapparaat, en blikken met bijv suiker, macaroni enz. Naast de koelkast staat een retrokastje, daarbovenop staat mn rattenkooi.
Naast mn kastje staat een tafel/bureua, van dat oude formica, grijs met een rode en een oranje stoel (wat een combi, maarja, student he.. ;( ) en daarnaast een kist met al mn servies.

Kamer bij mn ouders:
1 muur met superdruk retrobehang, in roze rood en wit. 1 knalroze muur en de rest grijs naar wit neigend. Alle plinten, balken en raamkozijnen zijn zwart. Als je binnenkomt sta je gelijk naast een kastje waar mn fotolijstjes, kaarsjes en zooi op staat. Daarnaast een laag kastje met mn rattenkooi en televisie. Tweepersoonsbed staat naast het raam. Tegen mn bed aan staat mn bureau, zwart met wit geschildert, verder heb ik een witte billyboekenkast, heeeeeeeel veel schoenenrekjes, en een barok-achtig kastje voor mn make-up enzo. Ohja ook nog zo'n barok staande spiegel... :D
Aan één muur heb ik allemaal roze en zwarte fotolijstjes met mij en mn vriendje erin.

Sunrise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 17:47

Afbeelding

Afbeelding

Ongeveer zo :Y) . Ik heb een twijfelaar (1,5 persoonsbed) met allemaal kussens erin, dan een nachtkastje met alles erop en precies daarnaast staat mijn bankje van de ikea. Op de muur heb ik hersftbos-behang, met daar tegenaan een kacheltje :+: en schuin in de hoek mijn kastje+tv+dvdspeler. Ook heb ik een zwartbruine
Ikea kast (al mijn meubels zijn zwartbruin) waar meestal verstrooit een paar boeken op liggen. In de winter branden er overal kaarsjes/waxinelichtjes en ligt er ook nog een vloerkleed :) .

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-09 17:50

Mijn kamer is nu zo'n anderhalf jaar klaar denk ik, sliep daarvoor samen met mijn broer op een kamer. :)

Ik wilde een rustieke kamer, beetje een Afrikaans thema, met accessoires om het op te leuken en grenen meubelen.
    De kamer zelf is nog steeds niet helemaal klaar, er moet nog een deur in en planken aan de muur etc, maargoed dat komt dus nog. :)

Een fotoimpressie dan maar, om het wat duidelijker te maken:
× Deurpost met daarboven mijn leeuwen fotoschilderij :+:
× Rolgordijn met bloemen erop, computer
× Computer, met op de achtergrond de slaapkamer van mijn ouders
× Bureaustoel en mijn klok, die hangt inmiddels aan de schuine wand
× Mijn bed met lichtjes en een stukje van m'n kastje met spulletjes
× Bureau en mijn kastje dus met oa een zoutlamp, inmiddels andere accessoires erop

Ik ben echt helemaal verliefd op mijn kamer, het is echt precies zo geworden als hoe ik het in mijn gedachten graag wilde hebben.
Er komen dus nog wel wat dingetjes bij, maargoed dat heeft iedereen wel zo haha! De muren zijn leliewit geverfd en de meubelen dus allemaal gebeitst grenen.

Muzefee

Re: Hoe ziet jullie kamer eruit?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-09 21:00

Blinnii, heb jij een klein kamertje?

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-09 08:24

Ja :') Mijn kamer is grofweg zo'n 3 bij 2. :Y)

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:22

Mijn huidige kamer is best saai, maar ik heb wellicht vanaf eind augustus mijn eigen plekje, en dat wordt echt mijn paleisje! *D

Ik ga midden augustus eens naar Ikea, dat vind ik echt een fijne winkel!
Voor elk budget en wens is er wel wat te vinden. :)

Ik heb al enkele gewéldige meubels gezien, en ik ben er helemaal verliefd op geworden!

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 12:24

@ Sunrise: Die wandposter is echt geweldig!
Waar heb je die gekocht als ik mag vragen? :)
Hadden ze die ook in andere thema's, en was hij duur?

Noeps

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 14:56

Afbeelding
Als je in de deuropening staat kijk je zo mijn kamer binnen.
Rechts van de deur, en tegen het witte tafeltje aan staat mijn witte boekenkast, deze heb ik niet op de foto.

Afbeelding
2 dressoirkasten / tv-kast.

http://s109.photobucket.com/albums/n79/ ... CF3082.jpg
Fotowand

Heb inmiddels een ander dekbed, wit met bloemetjes, en er komen nog meer foto's te hangen.
Boven mijn bed wil ik namelijk nog een grote foto op linnen hebben. :)

Manon_V

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 18:57

Ik ben op het moment ook bezig met mn kamer verbouwen!

Hij wordt hélemaal wit; de muren, deuren en zelfs de meubels.
Alle accesoires krijgen wel kleur :D , waarschijnlijk roze en/of licht blauw (beetje pip-achtig).
De meubels zijn allemaal met mooi houtsnijwerk. Mijn bed is een hele mooie franse twijfelaar die ik wit aan het schilderen ben. Vandaag heb ik een secretaire en een stoeltje gekocht en die ga ik ook nog wit verven.

Ik wilde mijn kamer sowieso helemaal wit maken, en voor de rest ben ik geinspireerd door pip-studio, door deze foto (die stond in mijn pip-agenda):
Afbeelding
Mijn bed lijkt ook wel een beetje op het bed van de foto :P
Het dekbed wat op de foto staat wil ik heel graag hebben en daarbij de accesoires aanpassen.

Als mijn kamer af is plaats ik wel een foto :D (al duurt dat nogwel even, we zijn volgende week ongeveer wel klaar met de deuren, plintjes enz, maar de muren moeten daarna nog en mijn secretaire en stoel zijn er pas een dinsdag en die moeten helemaal nog geschuurd en geverfd worden ;) )

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 19:26

Mijn kamer is rood met roze en hele kleine gouden accenten. Mijn meubeltjes zijn van donker hout en mijn bed van zwart gietijzer. Verder een hoop frutseltjes zoals fotolijstjes, schilderijtjes, kaarsjes en leuke lampjes :)

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 19:41

Mijn kamer is bruin/blauw, ben er echt gek mee... ik ga binnekort verhuizen en die kamer wordt zwart wit :j

HighFly_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:08

Afbeelding
dit is mijn kamer :D

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-09 20:49

Ik doe ook lekker even mee! Hier mijn hokkie!

Afbeelding
Mijn pride and joy: mijn xbox 360! (yay!)

Afbeelding
Compu + TV

Afbeelding
Mijn bed met dekbed van Toon van Driel!

Afbeelding
Richting de deur naar buiten

Afbeelding
Zooi aan de muur......

Gezellig toch???

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 18:47

Hahahah Horsedude, ik herkende je kamer meteen aan de dolfijnen en je eigen tekening, had je naam niet eens gezien! :)

LadyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 19:17

Blinnii

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 19:39

Door de links tussen [img]en[/img] te plaatsen. :)
Alleen jouw foto's zijn daar te groot voor. :)

LadyJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 20:18

Hahaha thanks, heb het op mijn profiel ook maar heeft iemand anders gedaan.

zal kijken als de kamer klaar is dat ik nog een paar foto's plaats.
Intussen blijf ik dit volgen voor nog meer ideeen haha voor de andere slaapkamer

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 20:23

Blinnii schreef:
Hahahah Horsedude, ik herkende je kamer meteen aan de dolfijnen en je eigen tekening, had je naam niet eens gezien! :)
Ja mooi he? hij was eerst van iemand anders geweest en die beweerde steeds dat zijn moeder steeds in de hoek stond elke nacht........ dus ik slaap eigenlijk in een spookkamer. Ikzelf heb 'haar' nog nooit gezien! (op de plek waar mijn peecee staat!)

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-07-09 20:27

Mijn kamer is zo'n 3 bij 4 meter, met een bordeauxrode muur en 3 crèmekleurige muren. Het plafond is wit en de originele kleur van de vloerbedekking is niet meer herkenbaar :P
Er staat een tweepersoons boxspring in, een groot rek en een klein rek (allebei van hout), een bureautje met bureaustoel en nog een losse stoel. Mijn kast is inbouw.
Ik heb helaas geen foto's.