Slapen bij een ander tijdens een relatie?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Madelief28Jarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:25

Als het een echte vent was die om je geeft, begint hij er uberhaupt uit fatsoen niet al aan, om bij andere meiden te slapen..

Teminste dat zou bij mij niet in me kop opkomen!

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 14:26

Jullie hebben het nou over stringetjes, maar ik weet eigenlijk nieteens hoe de slaapkledij er van de dames uitzag.. :o

dicenbalt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:27

nee zeg, ik zie het al voor me als ik zeg schat ik ga vanavond stappen, maar het is zo ver, ik kijk even of ik bij een man daar kan blijven slapen. Maar geen zorgen, er zal niks gebeuren. Ik kom denk of de deur niet uit, of er niet meer in

Alexx

Re: Slapen bij een ander tijdens een relatie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:29

laat ik het zo zeggen; ik laat me niet tegenhouden om bij een andere jongen te slapen als het zo uitkomt/niet anders kan terwijl ik een relatie heb. Ik weet van mezelf verdomd goed dat er niks zou gebeuren en ik zou willen dat mijn vriend het zelfde zou weten. Anders is een relatie niet op vertrouwen gebouwd en dan zou ik geen relatie willen. (omdat je, als je iemand niet vertrouwd, de hele tijd zenuwachtig bent als hij uitgaat ofzo. Dat ga ik mezelf gewoon niet aan doen ;) )

Judith_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:30

Nou, ik ben absoluut niet jaloers aangelegd en vertrouw me vriend volkomen, maar zou toch even met me oren staan klapperen als blijkt dat hij bij vrouwelijke kennissen is blijven slapen.
Hij zegt zelf wel dat die het wil beloven omdat jij dat zo graag wilt.... dat vind ik een hele foute insteek dus... Dan zegt die Dat dus alleen maar om jou tevreden te houden en meent die het dus niet echt. Dus heb je grote kans dat als hij ( plotseling dus) nog een keertje bij die kennissen blijft slapen, jij hem helemaal niet meer vertrouwt omdat die volgens jou het belooft had om niet meer bij vrouwelijke kennissen te gaan slapen.
En zo komen de misverstanden in de wereld. wat mij betreft zou die het pas mogen beloven dat hij niet meer bij die vrouwelijke kennissen gaat slapen als die het echt meent en dus niet het zegt om er vanaf te zijn.
Ik zou er niet aan denken om bij andere heren te slapen als ik in een relatie zit met mijn vriend.
Ik vind dat geen kwestie van vertrouwen, maar van goed fatsoen. Ze krijg je alleen maar scheve gezichten omdat de een toch de ander niet vertrouwt ondanks dat ze tegen elkaar zeggen van wel.
Laatst bijgewerkt door Judith_H op 04-06-09 14:32, in het totaal 2 keer bewerkt

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:30

Vriendinnen...vage kennissen... 6 of one, half a dozen of the other :D . Mijn mening blijft iig hetzelfde, ik vind jouw gebrek aan vertrouwen echt verontrustender, dan het blijven slapen zelf. Ik sta echt versteld van sommige reacties in dit topic... Wat in hemelsnaam heeft fatsoen (of een gebrek daar aan???) per definitiete maken met blijven slapen bij iemand...? Ik zie het verband iig echt niet... We hebben het wel over SLAPEN toch...?

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:31

Ik zou de kant van haar vriend ook wel willen horen.
Als er nu hier in het topic stond dat de TS nooit ergens mocht blijven logeren van haar vriend? Ook niet als er een
vriendin van haar mee was, en ze verder geen andere plek had om te blijven slapen?
Of zijn alle mannen zulke bastards dat we ze thuis moeten kooien? :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:32

Zit toch even te denken: ik wil weer eerst even op de hoogte gesteld worden van de veranderende slaapsamenstelling. Gewoon om te weten waar hij is als er iets gebeurd bv :)

Mijn vriend mag bij elke vrouwelijke kennis slapen! Ik vertrouw hem volledig! Ik heb liever dat iemand anders kan genieten van de vieze kroeglucht dan ik :)

Als je je eigen vent al niet kunt vertrouwen, zit er wel iets mis in de basis van de relatie.

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 14:34

xNursiex schreef:
Als er nu hier in het topic stond dat de TS nooit ergens mocht blijven logeren van haar vriend? Ook niet als er een
vriendin van haar mee was, en ze verder geen andere plek had om te blijven slapen?

Ik denk er nieteens over om bij een andere jongen te blijven slapen.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:35

xNursiex schreef:

het lijkt me vooral dat een man niet over zijn vrouw beslist en vise versa. "Niet mogen" wat is dat in een relatie? Je mág toch alles, alleen moet je kijken of je partner daarmee akkoord gaat, en als hij dat niet doet is het einde verhaal relatie.
Ik zou geen zin hebben in een bezitterige vent die gaat vertellen wat ik wel en niet mag :evaw:

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:37

Alexx: dat heb ik ook inderdaad. Ik ben heeeeel erg voor overleggen, maar echt dingen verbieden? nee. Als de relatie goed is, is dat niet eens nodig. Dan weten beide partners dondersgoed wat wel en niet kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:38

Ik hoop voor een aantal Bokkers dat ze nooit een partner met een baan als de mijne zullen treffen. Want dat zou garant staan voor zeer regelmatig slapeloze nachten...

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 14:38

Ik verbied het hem ook niet, want dat is juist een van de dingen die ik niet wil, maar ik begrijp niet waarom hij het niet kan laten als hij weet dat hij mij er mee kwetst. Al heeft hij uiteindelijk gezegd dat hij het niet meer zou doen.

Alexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:38

@welshcobfan:
ja vind ik ook idd. Mijn (inmiddels ex)vriend sliep ook bij zijn vriendinnen, prima. (wel slecht voorbeeld trouwens want meneer is wel 4x vreemdgegaan (niet met deze vriendinnen waar hij bleef slapen overigens) maar dat terzijde)

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:39

Ten eerste wil ik even zeggen dat ik het voor jou vervelend vind dat je vertrouwen echt is beschadigd binnen een relatie. Ook zag ik ergens dat je hem niet dingen verbiedt. Ook naar mijn mening erg goed.
Mijn visie:
Dingen verbieden hoort naar mijn mening niet in een relatie. Je kunt best aangeven dat je het niet prettig vindt en vragen daar rekening mee te houden, maar inderdaad wel de ruimte geven om daar vervolgens wat mee te doen of niet.
Wat betreft het vertrouwen is het natuurlijk dubbel. Je hebt een verleden waardoor je vertrouwen wat wankelig is en je al snel gaat malen. Hij heeft gezegd het niet meer te doen, dus ik zou zeggen: waarom vertrouw je dat niet? Natuurlijk is het lastig, want je bent al eerder teleurgesteld, maar probeer niet meteen vanuit de negatieve kant de dingen te bekijken, want voor hetzelfde geld meent hij het wel en zegt hij het niet alleen om jou te plezieren.

Bij mijn eerste vriendje was de situatie zo dat er een meisje in de vriendengroep was waar dat vriendje goed mee kon. Ik zou op vakantie gaan en hij zei dat hij wat moest vertellen, maar dat wel deed als ik terug kwam. De hele vakantie heb ik me druk gemaakt en na de vakantie bleek het te gaan om een situatie waarbij hij naar een feest ofzo was geweest en om naar huis te moeten van de ene kant van Amsterdam naar de andere kant zou moeten fietsen, dus toen is hij bij haar blijven slapen. Hij voelde zich hier niet lekker bij, maar toen hij dat vertelde was ik echt opgelucht. Hij zei dat er niets was gebeurd en hij z'n t-shirt etc aan had gehouden, en waarom zou ik hem niet geloven? Kan gebeuren toch? Geef 'm groot gelijk, als de mogelijkheid daar is.... Had mij ook zo kunnen gebeuren. En als het me nu weer zou overkomen zou ik hetzelfde doen en zeggen. Later gebeurden er meer dingen (niet boeiend voor het verhaal), maar ik heb hem nooit wat verboden. Ik heb uitgesproken dat ik het fijn zou vinden als hij bepaalde dingen niet zou doen. Dat hij het dan vervolgens wel deed zei meer over hem en onze relatie dan over mij. Blijkbaar was ik en onze relatie het niet meer waard om daar aan te voldoen. Lagen zijn prioriteiten anders.... Helaas. (natuurlijk net toen het uit was keek ik er niet zo nuchter naar, maar nu zeker wel)
In die tijd heb ik ook gezegd, (zoals ik hier ook van iemand langs zag komen), dat ik hem wel vertrouwde, maar die meid niet. Als ik er nu over nadenk dan betekent dat eigenlijk hetzelfde. Op het moment dat ik zeg dat ik haar niet vertrouw ga ik er dus vanuit dat zij iets zal proberen en mijn partner dat dan dus niet zou kunnen weerstaan. Dan ligt net zo goed de fout bij hem.

Mijn ervaring is: als het je al zo opbreekt en je er zo mee bezig bent en je niet loslaat dan is er een vertrouwensissue. Praat er met hem over en kijk wat je er samen (!! Ook jij zal moeten investeren) aan kan doen om dit beter te maken. Als je dit niet kunt denk ik dat de basis ontbreekt. Probeer het los te laten, want zo raak je alleen maar verder van elkaar verwijderd en utieindelijk ben jij diegene die er last van heeft.

Al die vooroordelen over dronken vreemdgaande mannen snap ik trouwens ook niet. Of iedereen loopt de verkeerde kerels tegen het lijf aan hier _O- Al dat krampachtige gedoe...
Laatst bijgewerkt door Polivy op 04-06-09 14:40, in het totaal 1 keer bewerkt

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:40

Maar als het nu gewoon handig uitkomt: Stel, je vriend moet twee dagen gaan werken aan de andere kant van het land. Moet ie dan speciaal terugrijden naar huis, om vervolgens twee uurtjes bij jouw te slapen, en dan weer op weg terug, terwijl ie anders in de logeerkamer van een college kan slapen.

Van mij mag ie daarblijven, is veel handiger, en ik vertrouw hem toch...

Het is niet dat ie voor de leuk bij je buurmeisje blijft slapen ofzo...

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:41

Ik vind dat sommige meiden hier wel heel weinig vertrouwen in hun vriend (en dus relatie) hebben. Zou toch eens nagaan bij mezelf waarom dat zo is.

Ik zou er echt geen problemen mee hebben als mijn vriend uit praktische overwegingen (dus schoolfeest ver van huis etc.) bij een ander meisje zou blijven slapen, mits het idd in aparte bedden is. Een compleet slaapfestijn met nog meer mensen zou ik ook niet erg vinden, maar dat zou hij zelf niet willen, dan zou hij me ook uitnodigen :P

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:41

1 voordeel van mannen als ze té dronken zijn: dan gebeurt daaronder weinig :=

Barbabientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:42

Ik heb het ook wel eens gehad, mijn vriend was uitgeweest, en toen hoorde ik de dag daarna van dat meisje dat ie daar was blijven slapen..toen dacht ik eerst van nou zal wel niets gebeurd zijn, maar toen dacht ik eventjes logisch na en zij woont aan de andere kant vd stad (en nog verder weg ook) dan mijn vriend...toen ben ik wel eventjes geschrokken. Mijn vriend baalde toen dat ik het niet van hem had gehoord maar van dat meisje (goede vriendin van hem van het sporten) en heeft mij het hele verhaal uitgelegd.. En ik vertrouw hem echt volledig.. Nu blijft hij ook vaak bij vriendinnen slapen van school als ze een schoolfeest hebben (in Nijmegen en hij woont in Den Bosch) dan snap ik dit uiteraard...
Mijn zelfvertrouwen is ook niet heel groot dus als ik hem dan met andere meisjes zie mailen ed dan denk ik weleens van ja wat als...maar we zijn al 4 jaar samen dus denk niet dat hij het voor een of ander meisje uit gaan maken..

Hoop dat je vriend het een beetje probeert te snappen wat jij voelt..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:42

Als jij je er niet fijn bij voelt zou jou vriend pas een góede vriend zijn als hij dat respecteerd en daar rekening mee houd. Dan hoef je hem niks te verbieden.

Zelf zou ik hier geen problemen mee hebben, ik kan prima bij andere jongens blijven slapen zonder daar bijbedoelingen bij te hebben hoor..... :) Eventueel vriendje zou ook gewoon bij vrouwelijke kennissen/vriendinnen mogen slapen, als ie maar goed in z'n kop houd dat als ie ze met 1 vinger op een andere manier aanraakt ik 'm persoonlijk een paar schoppen verkoop.... :D Dag vriendje.. ;)

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 14:43

BraveSpots schreef:
Maar als het nu gewoon handig uitkomt: Stel, je vriend moet twee dagen gaan werken aan de andere kant van het land. Moet ie dan speciaal terugrijden naar huis, om vervolgens twee uurtjes bij jouw te slapen, en dan weer op weg terug, terwijl ie anders in de logeerkamer van een college kan slapen.

Van mij mag ie daarblijven, is veel handiger, en ik vertrouw hem toch...

Het is niet dat ie voor de leuk bij je buurmeisje blijft slapen ofzo...

Dan heb je het al over een collega. Bovendien vind ik dit niet met elkaar te vergelijk want A, het is zijn werk en mijn vriend ging ergens uit; B, het was niet aan de andere kant van het land.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:43

Welshcobfan schreef:
1 voordeel van mannen als ze té dronken zijn: dan gebeurt daaronder weinig :=

Bij mijn ex ging het juist heel goed als ie dronken was _O- hahaha :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:45

Verdorie, weer de verkeerde kerel getroffen... die van mij dondert direct in slaap als ie alleen al het bed ziet :+

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 14:45

Ik zie in mijn begin post dat de edit niet klopt :P

Ik ben 17 en mijn vriend is 21!!

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 14:45

Marije112 schreef:
Dan heb je het al over een collega. Bovendien vind ik dit niet met elkaar te vergelijk want A, het is zijn werk en mijn vriend ging ergens uit; B, het was niet aan de andere kant van het land.

Maar dat doet er toch niet toe? Het is een kwestie van vertrouwen imo. Als je hem vertrouwd omdat ie bij een collega blijft slapen voor zijn werk, vertrouw je hem toch ook in andere situaties?

Je kan niet én wel vertrouwen hebben, én toch weer niet ;) .