stel..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

AngeliqueB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:31

Gewoon zeggen tegen de vriend: Ik was aan't opruimen en kwam een doos met je ex-vriendins 'troep' tegen en er zat een video bij.. En ik heb gekeken... Tegen die tijd kun je me bijelkaar vegen van het lachen waarschijnlijk....

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:33

Rosie_Posie schreef:
Gwen schreef:
Van mij hoeft mijn vriend niet alles van zijn ex weg te gooien, hoor, zo iemand maakt een substantieel deel van zijn leven uit, dat hoeft van mij niet uitgevlakt te worden.

oh nee zeker niet! Ik heb ook nog spullen van mijn exen.
Maar zoiets zou ik toch zeker wel weggooien!!! Gadver zeg. Ik zou me er zelf ook zeer onprettig bij voelen als ik wist dat mijn ex nog een videoband van mij heeft. bleegh...

Aan de andere kant...ik weet niet of ik zoiets zou weg gooien. Misschien komt het dan in handen van iemand die toevallig erg handig is met filmpjes en die van jou weer even in elkaar plakt :') Hou hem dan liever zelf dan dat jan en alleman hem misschien te zien krijgt |( :P

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 11:34

haha ja zoiets :P
je pleurt het bij het vuilnis neer.. en iemand loopt je vuilnis te doorzoeken of een meeuw scheurt zo'n zak open.. iemand vind die band en een week later sta je met je blote tokus op internet :P

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:34

Zoals ik hierboven al vermeld had, in de video doen.
En dan zeggen jezus schat wat wás jij slecht in bed :(:)

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:35

Zou ik er denk ik voor kiezen om het zelf eerst te vernietigen :j Maar goed ik heb zoiets niet en volgens mij mijn vriend ook niet. Misschien een keer op zolder gaan kijken binnenkort :D

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:35

Nikki_L schreef:

En dan toevoegen: Ik heb je al heel wat bijgeleerd he :j :')

Allejandro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:36

Nikki_L schreef:

Hahahahahah omg deze vind ik wel erg gemeen :))

geniale ideeën hier :P

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:36

de band kapot knippen dan Lin :+

Fury08

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:37

Ik zou zelf al nooit zo'n bandje laten maken, je hoort tegenwoordig zoveel gekke dingen, als de relatie verbroken is ofzo.

hoofdstel2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:37

Als hij thuis zou komen zou ik hem vertellen dat ik die videoband heb gezien...
Of ik zeg er niks van en zorg dat ik die videoband vernietigd heb... Zou het aan de ene kant wel grappig vinden, aan de andere kant ook totaal niet. Want waarom heeft hij die videoband bewaart en niet meteen weggegooid toen het uit ging?

DyMarvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:38

wat maken jullie er een probleem van.

hallo waarom moet zoiets direct vernietigd worden? t is ook een verleden moet dat uitgewist worden? moet daar geheimzinnig over gedaan worden? Bah jaloerse mensen .

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:38

Rosie_Posie schreef:
de band kapot knippen dan Lin :+

In heel veel kleine stukjes, heeeeeeeeeeeele kleine stukjes :')

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:39

Ik zou het hem eerst laten zien, 'toevallig filmpje kijken', daarna m'n volle gewicht op dat ding gooien en recycleren :D

Vind het zowiezo al 'vuil' om dat te filmen... Ik zou echt niet moeten weten wat mijn vriend vroeger met z'n ex heeft uitgevogeld hoor. Al een geluk zijn we elkaars eerste 'serieuze' partner en moet ik me er dus niet druk om maken :+

@Nikki_L die is goed haha :D

Langs de andere kant, hoe zou jouw vriend reageren als hij van JOU een videotape vond? Die van mij zou er ook allesbehalve blij mee zijn...

Ik zou hem er dus staalhard mee confronteren :D

seabiscuitje

Haha, hilarisch!

Al zou ik niet weten hoe ik me er bij zou voelen als ik zelf zo'n band zou vinden. Ik vraag me af of ik die tape direct uit zou zetten of uit nieuwsgierigheid nog verder zou kijken..

Verder zou ik het er wel met hem over hebben, maar ik zou het wel respecteren. Ik zou hem niet samen met hem gaan kijken, maar ik zou wel vertellen dat ik per ongeluk iets gezien heb.

Hij zou het van mij niet weg hoeven gooien..dat niet..maar wel hupsakee die oude doos weer in!

beukiej

Ik zou mijn vriend er zeker naar vragen.
De 'makkelijke' weg is natuurlijk snel wegstoppen en doen of er niks aan de hand is.
Maar dan blijf je toch altijd met die gedachte in je achterhoofd zitten en dat is ook geen pretje.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 11:40

mijn vriend en ik filmen ook wel eens tijdens de sex hoor.. :o
staat ook op een videoband :o vet oldscool haha :P

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:41

oe ik zou echt niet weten wat ik zou doen. De band helemaal af kijken zou ik niet doen denk ik. Ik zou het hem wel laten weten. Maar hoe .... ? Hahaha ow sorry ik moet er best wel om lachen. Maar ik snap wel als je in zo'n situatie zit het wel even poedersuiker is. Athans dat lijkt me.

seabiscuitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:41

Ik zou mezelf echt niet kunnen filmen, zou heel hard in het lachen opgaan ipv fijne sex te hebben.

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:43

DyMarvel schreef:
wat maken jullie er een probleem van.

hallo waarom moet zoiets direct vernietigd worden? t is ook een verleden moet dat uitgewist worden? moet daar geheimzinnig over gedaan worden? Bah jaloerse mensen .

idd het is deel van van je partner waar je van houd en je toch je leven mee wilt delen
je kunt niet verwachten dat je iemand tegen komt die nog maagd is op zijn 30 ste oid
je hebt zelf toch ook je verleden dan kun je van een ander niet verwachten dat ie die niet heeft

in een relatie moet je dingen van elkaar memen en slikken tot op zekere hoogte
jou partner zal het ook zeker voor jou doen ;)

Coot

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:43

Oh dat lijkt me niets.. Mezelf filmen tijdens de sex.

Je collega kan ook gewoon zeggen dat ze een videoband heeft gevonden van hem en zijn ex, wat hij er mee wil doen? En anders.. Kun je hem zelf altijd nog in de fik steken :=

Ik denk wel dat ze er iets mee moet doen, anders blijf je maar denken aan die videoband.. en of dát nou goed is voor je relatie vraag ik me af..

rockwitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:45

Volgens mij zou ik ook vooral keihard lachen en 's avonds met een hapje en een drankje voor de buis de boel analyseren hahaha.

Maarre ik zou mezelf ook niet kunnen filmen, zou veel te veel bezig zin met het feit dat er een camera op me staat terwijl ik aan het sexen ben.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:46

Ik zou gewoon lekker met mijn vriend en wat chips voor de tv gaan zitten. Wie weet leer je nog wat bij :+

piewie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:46

Ik zou gaan kijken wat hij bij haar anders deed als bij jou haha

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-09 11:48

ik zou zelf nooit die film gaan kijken..
heb al een soort exen-fobie.. en dan ook nog naar een film kijken waarin je vriend bezig is met zijn ex.. brrrr nee bedankt :P

Equidea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-09 11:49

:= ik zou de te komen weken even helemaal niks meer tegen vriendlief kunnen zeggen.