Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Hypofocus schreef:@Ronne: Ik geloof dat Yv_ het vooral had over kasten enzo...
En die mening deel ik wel.
Zoooooo vaak missende schroeven, gaatjes die er hadden moeten zijn maar er niet ingeboord zitten, slechte afwerking, instabiliteit, etc.
Banken, stoelen, tafels, vloerkleden, fotolijstjes, etc. zijn top.
Maar de kledingkasten, vitrinekasten en andere kasten zijn vaak echt cheap en niet zo tof in gebruik. En bovendien vrijwel onmogelijkwaterpas te monteren.
Zo hebben ze een prachtige rode lak wandkast (grote) voor een behoorlijk stevige prijs (paar duizend euro, dus niet echt een Ikea prijs)... Heb de kastjes en de lades daarvan even opengetrokken, in meerdere vestigingen... En het hangt gewoon scheef, het sluit niet of slecht, lades lopen heel stroef, etc.
Dat zou bij zo'n dure kast gewoon niet 'mogen'.
En dat is toch wat ik heel vaak zie bij Ikea kasten...
True, de banken, etc. zijn super, maar de kasten en tafeltjes, etc. zijn echt 'n ander verhaal...
), maar dat is pas echt bagger! Heb toen stad en land afgelopen naar een beetje een betaalbare kast met genoeg ruimte (veel kleren
) en vond uiteindelijk deze voor 100,-. Was de beste die ik vond, maar nu is er al een handvat afgebroken en bijna elke dag vliegt de schuifdeur me tegemoet. Dus ik denk dat als je gewoon sowieso niet veel geld kwijt wilt zijn aan kasten (en ze niet 2ehands wil, want daar heb je nog wel degelijk dingen meestal), dan is het volgens mij gewoon vaak bagger. Daar blinkt Ikea niet in uit.
), erg gezellig balkonnetje ook!!
.