Dat heb ik nog wel een paar weken moeten horen
En nog een ook van duits maar die weet ik zo niet meer
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Pion schreef:Huh? Den Haag?
Hier staat s'gravehage!![]()

En da's dan 2 Gymnasium..

Rebeccaa schreef:En zei ik dat België Duitsland was.
Maar dat komt omdat iemand het voorfluisterde want ik wist niet bij welke vraag we waren.
Rebeccaa schreef:Pion schreef:Huh? Den Haag?
Hier staat s'gravehage!![]()
Zo vroeg ik me af of Nederland op het Noordelijk of Zuidelijk halfrond lag.
Schreef ik aardreikskunde met de lange IJ op m'n schrift..
Was ik heilig ervan overtuigd dat Friesland níet bij Nederland hoorde.
Lag Milaan in Spanje en Barcelona in Italië.
![]()
En da's dan 2 Gymnasium..
?
Zqw39 schreef:Deze leraar kende zijn grenzen niet echt. Jongens vonden het wel leuk, maar alle meiden van de klas niet.
Natuurlijk heb ik mijn excuses aangeboden, kreeg geen straf omdat ik zo eerlijk was
Wel op de grappige manier dan hoor hahah Runn_love_ schreef:Zqw39 schreef:Deze leraar kende zijn grenzen niet echt. Jongens vonden het wel leuk, maar alle meiden van de klas niet.
Natuurlijk heb ik mijn excuses aangeboden, kreeg geen straf omdat ik zo eerlijk was
hoever ging die dan wel niet..![]()
echt ervarings verhalen?
ik vind dat meer een blunder van hem dan van jou

Dus die kijkt echt zo droog om en gaat vrolijk verder met uitleggen

_Mel schreef:Ik heb er echt heeeel veel. Eentje was echt heel erg vervelend hihi.
Wij hebben op school een best wel leuke geschiedenis leraar. Altijd elkaar opjutten als hij langs liep enzo.
Toen zaten we een gegeven moment bij Duis. Liep hij langs het lokaal. Dus paar meiden uit mijn klas: "Mel, kijk is wie daar loopt", dus ik doe voor de grap zo'n kus handje naar die man ( dat zag hij niet ofzo), wordt er 1 seconde later heel hard door de klas geroepen door mijn docent: "Melanie, maak jou nou kusgebaren naar Meneer H? " . Dus mijn hoofd was nog nooit zo rood geweest, en de kinderen uit mijn klas wisten niet hoe snel ze het tegen hem moesten vertellen.. Enig![]()
Nog eentje, samen met een vriendin over spijbelen praten, over hoe we het gaan doen. En dat een ander meisje vandaag ook aan het skippen is, terwijl de afdelingsleider achter je loopt.
Of inderdaad leraren vervloeken terwijl ze bij je lopen
![]()