Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Liek_ schreef:Ik vraag me af wat je in godsnaam nog zou kunnen veranderen aan zo'n mooie meid als de ts!!!! Meid je bent een plaatje om te zien, laat je zelfvertrouwen niet kapot maken door zo'n sukkel! Beetje zijn eigen tekortkomingen op jou projecteren zeg! Snel wegwezen!!
) maar jij bent echt superknap! echt waar, je hebt helemaal geen reden om geen zelfvertrouwen te hebben (begrijp het wel e, veel mooie meisjes worden gepest door jaloerse types) en je moet al helemaal niet veranderen!
!..Citaat:Moderatoropmerking:mail verwijderd
laura1987 schreef:Het is trouwens een erg kwalijke zaak dat hij er niks van herkent wat jij typt. Op die manier zal hij dus ook niet veranderen en alles zo blijven.
panache schreef:Bedankt voor de reacties die voorbij komen, zit nu echt te huilen omdat ik 't nu gewoon doorheb hoeveel pijn en verdriet ik er eigenlijk van heb.
Hulp over m'n zelfvertrouwen, dat heb ik al gehad, helaas nooit geholpen, maar ik ben nu minder onzeker naar andere mensen toe, en durf me weer te tonen.
Wat overigens ook nog gebeurd is, vrienden van hem hadden opmerkingen gemaakt over mij, dit had ik tegen hem gezegd, maar hij heeft er nooit wat mee gedaan.. ik heb het zelf op moeten lossen en hij vond het wel prima zo :'( ..
Elle meis dankje, 't is inderdaad die jonge ja;)