Birkenstock

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 18:36

Zwitsal schreef:
hehe ja ik heb ze al even in de winkel aangehad... t zit maar raar..overal hobbels onder je voeten^^

even offtopic:
als ik de birckenstocks vergelijk met een paar crocs-schoenen die ik een keer in de trein gezien heb zijn birkenstocks net elegante sandaaltjes..
http://www.crocs.nl/images/shop/thumbs/ ... il_977.jpg
(hier op de foto vallen ze nog mee(oerlelijk dat wel, maar in t echt waren ze nog 100x zo erg).. die schoenen waren echt monsterlijk groot...echt maat 50 leek het wel..en LELIJK.. heb er gewoon stiekem een foto van gemaakt met mn mobiel zo lelijk waren ze :P)

Hahaha Bah die zijn echt heeeeeeel lelijk!
Haha _O-

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 18:38

Phylos schreef:
randie schreef:
ik vind het even heel zwart / wit gezegd kampsjaak slippers. Die mensen lopen er al jaaaaaren op. En inderdaad oma's ook.

mm ben ik het niet helemaal mee eens zo denk ik meer over de croqs...en zo goedkoop vond ik de birkenstocks eigenlijk ook niet...

Ik had ze voor 50 euro gekocht, vind het ook wel erg duur maar je hebt dan wel wat vind ik voor in de zomer.

higgins

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 18:42

Ben ik eindelijk ook weer eens hip ;) :D

Ik heb ze dus ook ( al jaren ). Op mijn werk ( in de zorg ) draag ik ze dagenlijks, ik zou niet anders willen!
Ook thuis heb ik een aantal paar staan :D
Ze lopen fantastisch, en heb nooit blaren oid met die dingen !
Je hebt trouwens ook Papillio. Kan je vinden op de Birkenstock site. Die hebben allemaal leuke kleurtjes ( vind die altijd nog leuker :D )

Heb ook nog nette open schoentjes, maar die draag ik dan weer als ik wat netter ga.

__AM

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 18:42

Ik heb ook birckenstocks! witte! :+: Ga binnenkort nog een paar halen denk, vind ze heerlijk!

wythlove

Re: Birkenstock

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 18:46

Ik heb ze 2 weken terug gekocht. Zit echt heerlijk. Ik pas er zelfs in met mijn gipsenvoetje!

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 18:52

Ik heb in het zilver, ben er erg blij mee. :)

Het is alleen érg balen dat mijn grote teen té klein is, waardoor die helemaal verstopt onder dat flapje :=

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 18:54

Ik heb ook de witte teenslippers. Heb ook al sinds for ever de oude versie, gewoon voor binnen en in de tuin, zijn alleen wel oerlelijk, maar goed niemand die ze ziet ;)

Vind ze super lopen, alleen kreeg ik in het begin wel pijn van het voetbed, die bobbel aan de binnenkant.

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 18:58

ik vind het even heel zwart / wit gezegd kampsjaak slippers. Die mensen lopen er al jaaaaaren op. En inderdaad oma's ook.
[/quote]
mm ben ik het niet helemaal mee eens zo denk ik meer over de croqs...en zo goedkoop vond ik de birkenstocks eigenlijk ook niet...[/quote]
Ik had ze voor 50 euro gekocht, vind het ook wel erg duur maar je hebt dan wel wat vind ik voor in de zomer.[/quote]

haha ik had precies dezelfde als jouw, voor tientje gekocht ;)

DeadxStar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 19:01

Ze lopen echt heeeeeeerlijk. Ik heb die teenslippers. Wit lak, zwart, en zilver :D
Vriendin van me heeft knalroze, die zijn ook wel errug gaaf :o

Ik zag hele mooie in de birkenstock store. Zwart leer, met swarovski steentjes. Maar van de prijs werd ik een beetje verdrietig :(:)

Mies

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-05-09 19:01

Stillangel
:oo Dat meen je niet!
Had je de echte?

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 19:05

Voor een tientje neem ik aan dat je neppe hebt.

50 euro vind ik zeker niet duur voor slippers die zo lang mee gaan en ook nog eens lekker lopen.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 19:08

Mijne gaan alweer hun 2e jaar in... Ik heb de zwarte matte, en vind ze goddelijk lopen. Boeiend dat ze er niet zo chique uit zien, dat compenseren ze wel door hun comfort :D

Nikki__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 19:15

Ik aanbid Birkenstock.

Dit omdat ze tenminste niet stoppen bij maatje 41.

Ikzelf heb maar 46/47 en kon altijd alleen die goekope, zo niet lekker zittende, mannenlijke teenslippers komen. Tenen die kapot gingen, voeten de scheef stonden enz.
Nu eindelijk heb ik een modieuse teenslippen die perfect zit!

Nu nog even de kleurtje door zetten ( nu alleen nog in het zwart, wit en zilver). Ik neem aan dat er ook homo's met grote voeten zijn!

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 19:51

_Miesje_ schreef:
Afbeelding Ik heb dees.

Stef_Winston die had ik ook gezien ja maar je kan hem vrij strak maken zodat hij goed blijft zitten dus ik denk dat het wel lekker zit.

Dees heb k ook ! :D

Ze lopen echt super! :)

loop er nu zowat de hele dag op xD

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 20:10

_Miesje_ schreef:
Stillangel
:oo Dat meen je niet!
Had je de echte?

Ik heb geen idee of ik een echte of neppe heb, volgens mij voor het geld inderdaad wel een neppe maar ik geef daar niet zo om :Y)

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-09 20:44