Hoe kijken jullie terug op oude relaties??

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 15:38

verootjoo schreef:
Ik snap niet wat ik in mijn exen heb gezien, en hoe ik er ooit een relatie mee kon hebben _O-. Mis ze ook totaal niet :+

Haha dat heb ik ook zo vaak, aan 2 exen mis ik wel dingen. Bij ex nr 1 de lekkere kaas & gehaktballen die ze daar altijd hadden....... :D
En ex nr 2. heb ik het 3 jaar mee gehad, en ik mis het, hoe goed wij elkaar kenden, wij waren zo'n goed team, dat mis ik. :j Gelukkig zijn we als héle goede vrienden uit elkaar gegaan, en steunen we elkaar nog steeds als het even moeilijk is.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 15:40

Het is pas sinds gister kapot, en aan de ene kant ben ik intens verdrietig, aan de andere kant ook wel opgelucht. Het kostte me zoveel energie om het goed te houden tussen ons. Maar het is een fijne jongen, en dat zal ie altijd zijn. Ik hoop dat hij op den duur gewoon weer mijn platonische vriendje wordt...

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 15:42

MarcoBorsato schreef:
Het is pas sinds gister kapot, en aan de ene kant ben ik intens verdrietig, aan de andere kant ook wel opgelucht. Het kostte me zoveel energie om het goed te houden tussen ons. Maar het is een fijne jongen, en dat zal ie altijd zijn. Ik hoop dat hij op den duur gewoon weer mijn platonische vriendje wordt...

:(:)

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:24

Ik heb een relatie van bijna een jaar gehad met een jongen en eigenlijk kijk ik er heel negatief op die jongen terug. Het was een schat van een jongen, maar hij was onwijs pessimistisch en daar sleepte hij me een beetje in mee (of daar liet ik me in mee slepen...)
Nu 2 jaar later weet ik dat ik in een jongen ook een vriend zoek, waar ik mee kan praten over dingen die me dwars zitten etc. Dat kon ik toen niet. Tsja misschien had dat met leeftijd (16) te maken of het gebrek aan ervaring. Maar dat zorgt er nu ook wel voor dat ik er negatief op terug kijk.

Toen het uitging had ik er veel moeite mee, het was wederzijds overleg, maar het was op kerstavond. Wat een vreselijke kerst was dat zeg. Maar al snel vond ik mezelf terug en was ik erg blij dat het over was. De last was van mijn schouders!
Al met al negatieve gevoelens, ookal had ik best een leuke tijd gehad.

Pink_Horizon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 21:54

Ik kijk op al mijn (oh dat klinkt groots }:0 ) relaties goed terug, zonder haat of verdriet gevoelens en met het idee dat ik er van geleerd heb, vooral wat ik níet wil :+

De eerste relatie (ruim 3 jaar) is door mijn ex verbroken (nouja, 2 keer door hem en 1 keer door mij, je bent jong en je wilt wat :+ ). Daar heb ik het een goede week moeilijk mee gehad maar achteraf was het enkel goed dat het definitief over was. Puppy love ;)

Mijn volgende relatie (bijna 4 jaar) heb ik verbroken na lang twijfelen. Het gevoel was al langer weg maar zo'n veilige situatie (samenwonend) is niet iets wat je de ene op de andere dag weggooit. Daarbij was het een doodgoeie jongen maar zat er niet hét in wat ik wil zocht en nodig heb.

Ondertussen ben ik al weer bijna 2 jaar met mijn huidige vriend en ik hoop dan ook dat 3x scheepsrecht is :D

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 21:58

Om maar antwoord te geven op de topictitel vraag;

met walging :')

Nouja, dat is een groot woord, maar ik snap niet dat ik sommige van mijn ex-en toen leuk gevonden heb -O- . En op sommige relaties kijk ik dus wel met walging terug, gelukkig waren die maar kort :))
Met mijn laatste ex had ik een goed contact, totdat hij raar ging doen, jammer. Maar nu doen we gewoon normaal tegen elkaar :+

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-09 22:12

SplashIsLief schreef:
Ik heb een relatie van bijna een jaar gehad met een jongen en eigenlijk kijk ik er heel negatief op die jongen terug. Het was een schat van een jongen, maar hij was onwijs pessimistisch en daar sleepte hij me een beetje in mee (of daar liet ik me in mee slepen...)
Nu 2 jaar later weet ik dat ik in een jongen ook een vriend zoek, waar ik mee kan praten over dingen die me dwars zitten etc. Dat kon ik toen niet. Tsja misschien had dat met leeftijd (16) te maken of het gebrek aan ervaring. Maar dat zorgt er nu ook wel voor dat ik er negatief op terug kijk.

Toen het uitging had ik er veel moeite mee, het was wederzijds overleg, maar het was op kerstavond. Wat een vreselijke kerst was dat zeg. Maar al snel vond ik mezelf terug en was ik erg blij dat het over was. De last was van mijn schouders!
Al met al negatieve gevoelens, ookal had ik best een leuke tijd gehad.

Oooh kerstavond 2 jaar geleden! :(:) Toen hebben wij het ook uitgemaakt! En ik dacht toen dat ik de enige op de wereld was met een k.utkerst haha

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 08:49

wat leuk om deze verhalen allemaal te lezen..

Bij een heb ik ook last van het fenomeen 'hoe heb ik het zo lang met die jongen vol kunnen houden' haha :P

met mijn andere ex.. zit ik nu beetje op het randje.. wil ik hem nog terug of niet.. we zijn weer aan het daten..;)

blackstar

Re: Hoe kijken jullie terug op oude relaties??

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 08:56

Hoe kijk ik terug op mijn exen.
Met een verschrikking (bij de meeste dan he)

Hoe ik ooit zo stom had kunnen zijn om daarmee een relatie te hebben. En wat heb ik ooit in hun gezien.

Daarintegen met mijn allereerste echte vriendje is alles goed. Niet dat ik hem terug wil, maar ook niet dat we ruzie hebben.

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 09:20

Ik heb 2 serieuze exen. Op de 1 kijk in met walging op terug en die hoef ik ook niet meer te zien/spreken. Vreemdgaan bij de vleet en mij in het ongewisse laten. Later heeft hij nog wel huilend aan de telefoon gehangen. :') To late.

Mijn laatste ex was een schat. Ik ben even boos op hem geweest toen hij het uitmaakte (ik zag het niet aankomen) maar ik kan nu weer prima met hem praten. :)

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-09 09:53

Ik heb nu drie serieuzere vriendjes gehad. De eerste daar heb ik tien maanden mee gehad, maar ik was toen een stuk jonger en moest nog veel op dat gebied leren. Uiteindelijk pasten we totaal niet bij elkaar (stonden echt heel verschillend in het leven) en achteraf gebleken ben ik langer bij hem gebleven dan ik zelf wilde, omdat ik het zielig vond om het uit te maken.

Mijn tweede ex daar was ik achteraf ook niet echt verliefd op, heeft gelukkig ook niet zo lang geduurd.

Maar mijn laatste ex, daar was ik wel helemaal gek op. Helaas was hij achteraf toch meer een 'player' dan ik gedacht had en daar ben ik wel goed 'ziek' van geweest.

Maar goed ik heb er wel veel van geleerd, ik moet gewoon mijn gevoel volgen, want dat zit 9 van de 10 keer goed. En ik weet nu heel goed wat ik wel en niet wil, dus het is niet voor niks geweest.