Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Karennnn schreef:Op een bepaald moment sprong haar jonge chiuaua pup op zijn schoot. Hij werd helemaal gek want "zijn nieuwe broek was bijna bevuild door een walgelijk scharminkel" daarna zei hij : Jaak ik háát dieren!
De date is er nooit van gekomen
Karin schreef:Tussen 'hij vindt het prima maar hij heeft er zelf niets mee' en een hoop moeilijkdoenerij over haren op de bank/krassen op het laminaat/oppas tijdens vakantie/dierenartsrekeningen/tijdsbesteding zit IMO nog best een verschil.

(en die hoef ik ook niet) maar inlevingsvermogen in het feit dat dieren voor mij wél heel belangrijk zijn is voor mij toch wel essentieel. BraveSpots schreef:Maar als je partner die niks met dieren heeft, op den duur merkt dat het door die hoge kosten voor een oude kat van 14 jaar de rekeningen moeilijk kunnen worden betaald, zal dat wsl toch tot enige spanningen lijden vrees ik.
Chiqa schreef:BraveSpots schreef:Maar als je partner die niks met dieren heeft, op den duur merkt dat het door die hoge kosten voor een oude kat van 14 jaar de rekeningen moeilijk kunnen worden betaald, zal dat wsl toch tot enige spanningen lijden vrees ik.
Mijn geld, mijn portemonaie, ik mag gelukkig helemaal zelf beslissen wat ik dr mee doe idemdito![]()
Heb dr dus ook geen voorstelling bij dat mensen hierover vallen.
Chiqa schreef:Mijn geld, mijn portemonaie, ik mag gelukkig helemaal zelf beslissen wat ik dr mee doe idemdito
BraveSpots schreef:En dan nog, stel: Jij hebt twee paarden en die oude kat. Behalve die oude kat, ligt ook één van je paarden in de kreukels, kost veel geld om hem er weer bovenop te krijgen. Zoveel zelfs, dat jij x aantal maanden niet in staat bent om jouw deel van de huishuur te betalen. Dan heeft het toch effect op de ander, niet?
.
) Skygirl schreef:Daar ben ik wel benieuwd naar, want denk eigenlijk dat ik dat zelf best lastig zou vinden.
Ik bedoel dus iemand die echt niets met dieren heeft, dieren echt niet moet en ook nooit van een dier gehouden heeft.
Zouden jullie dat kunnen?
Vroeg me dit af omdat voor veel bokkers dieren een grote rol in hun leven spelen.
dus, en zou ik op een vallen nja pech dan word t niks en begin ik dr ook niet aan
ik wil het liefst een grote stalling achterom
(zou ik het geld hebben haha)
) ik vind ratjes leuk, vind geiten leuk en als t ff kan kwa plaats/tijd en geld zal ik dus ook meerdere dieren hebben.
iig liever niet iemand die zelf al jaren rijd (stom he:P) maar iig ze moeten van dieren houden das echt een must anders gaat t totaal niet werken tussen hem en mij