Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
dorientjuh schreef:breezy302 schreef:Ja dat betekend dat de bliksem bij jou is ingeslagen, had je geen aardlek schakelaar gehad dan had je nu ook geen huis meer dus je hebt heel veel geluk gehad!
Hoezo, geluk? Daar heb je toch een aardlekschakelaar voor?
Flosje446 schreef:Geen schade hier, maar wat een weer zeg! Het bleef hier maar flitsen, iedere zoveel seconde was er een flits, het leek wel op een fotoshoot met al dat geflits. Ik heb een hele tijd uit mijn raam staan kijken, was echt onwijs mooi om te zien al die flitsen, sommige leken wel een soort van flitsballen, echt heel erg apart.
Het heeft hier de hele nacht geonweerd. Het begin met flitsen om half 10 en om 4 uur werd ik wakker van het noodweer, mijn ramen stonden open en mijn gordijnen waaide zowat horizontaal in mijn kamer. Alle stekkers er maar even uitgetrokken.

slapperd..
vinurr schreef:Ik heb de hele nacht me zorgen lopen maken om mn paard.
Ik was er van overtuigd dat de bliksem bij mn paard en bij mn huis. Dus ik heb niet meer geslapen, dat is de enige schade hiero.
LadyLynn schreef:Typisch nederland, een dag mooi weer, en die avond of nacht krijg je het 2 x zo hard in slecht weer terug! Bleghhhh..
MissJeanny schreef:Het was niet best nee! En volgens mij hebben wij maar een stukje meegemaakt. ( omgeving assen) heb ook nauwelijks geslapen vannacht gelukkig was vrienlief bij me want ik vond t doodeng.
Het flitste en donderde aan 1 stuk door, niet ver van ons sloeg t in dat kon je horen. Nou woon ik buitenuit dus het zal wel in een weiland zijn geweest.
Verder hier geen schade gelukkig.