feest met de treinen door blikseminslag

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Corelli

Re: feest met de treinen door blikseminslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 09:40

He oliebol mijn trein heeft zo te zien geen problemen :+ Nou ja, heb toch al besloten om niet te gaan O:)

Hier in Deventer (bij Zwolle) een uurtje onweer gehad rond een uur of 4, half 5 met een flinke plens regen, maar dat was ook alles..Als ik jullie verhalen zo lees, hebben we daar flink geluk mee gehad! Succes voor iedereen met schade :(:)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 09:51

Bij ons rijden de treinen ook niet op tijd ;(
Dus ik ben blij dat ik niet naar school hoef :=

Meert

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 09:52

Ik ga vandaag maar niet. Ik moet van Gouda naar Ede-Wageningen, maar daartussen zijn nog allemaal problemen. Ach, lekker een dagje vrij.

Corelli

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 09:54

Inderdaad, elk nadeel heb z'n voordeel he ;)

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:21

opstoppingen op 1 plek betekent meestal dat er ergens anders ook vertragingen zijn omdat er geen treinen rijden enz.

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:24

Ik was vandaag al vrij dus ik heb er geen voordeel mee. Ik zou wel graag naar mijn vriend willen, maar dan ben ik denk ik wel stukken langer onderweg dan die 2,5 uur die ik sowieso altijd al moet reizen. Ik moet langs Apeldoorn - Amersfoort en rond Amsterdam zijn er ook nog problemen.

Ik ga maar wat later weg in de hoop dat dan alles weer een beetje loopt.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:28

MissPippin schreef:
fijne baas heb jij. ik ga zo eerst met beide auto's naar het schadebedrijf, zijn helemaal vol met deuken door de hagelstenen van 5cm doorsnee vannacht

Lucky bastard :D Ik wil dat ook! :D Mijn auto is wel toe aan een nieuw laklaagje :P

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:51

ik plaatste gister nog een berichtje hier op bokt: ik hoop dat het gaat onweren vannacht, dat vind ik altijd zo lekker knus en gezellig!
nou..pfoeee...geen oog dicht gedaan..
ik woon hier in amsterdam in zo'n studentencontainer...en alles van buiten is super gehorig..
als er bijv 20 meter verderop een plastic bakje uit de prullenbak waait dan lijkt het alsof dat in mijn eigen kamer gebeurd..
ik heb vannacht echt geen oog dicht gedaan, wat een herrie!!!
en het was ook nog eens snik en snik heet in mn kamertje (had het raam al de hele dag zover mogelijk openstaan, mocht helaas niet baten)..
dus nee, niet zo goed geslapen :=

aan dat kaartje te zien heeft mijn broertje vanmorgen ongeveer 2 uur vertraging gehad naar zn stage..
en mn vader ook naar zn werk..
wat een bende!

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 10:55

dolor schreef:
hier heeft het gespookt vanacht. heeft geonweerd van half 11 's avonds tot half 5 's ochtends. de onweersbui was ook mega groot te horen aan de knallen en flitsen etc. er zaten echt ontzettende harde knallen tussen en sommige zo zwaar dat het hele huis of iig ramen etc mee trilde.
hij is ook op 5 plaatsen ingeslagen oa alkmaar, heerhugowaard en heemskerk.

dubbelpost
Laatst bijgewerkt door Zwitsal op 26-05-09 11:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:00

dolor schreef:
hier heeft het gespookt vanacht. heeft geonweerd van half 11 's avonds tot half 5 's ochtends. de onweersbui was ook mega groot te horen aan de knallen en flitsen etc. er zaten echt ontzettende harde knallen tussen en sommige zo zwaar dat het hele huis of iig ramen etc mee trilde.
hij is ook op 5 plaatsen ingeslagen oa alkmaar, heerhugowaard en heemskerk.

hmm..naar aanleiding van jouw berichtje dacht ik, ik bel even naar huis..(ouders/broertjes enz wonen in hhw, ik ook in t weekend)..
maar bij alle telefoons en mobiels die ik probeer krijg ik of gelijk de voicemail of hij gaat maar 2 keer over(huistelefoon) en dan krijg ik eenof andere miep van een automatisch bandje dat er 'op dit moment niemand is om op te nemen' ..terwijl onze huistelefoon ongeveer 9 keer over moet gaan en dan pas op de voicemail moet springen die wij ingesproken hebben..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:02

Hier regend het nog steeds ( Vlaardingen) op de teletekst staat dat Vlaardingen, Schiedam, Rotterdam Zuid en Alblasserwaard het ergst getroffen is. Hoor ook constant sirenes van de brandweer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:02

Dat is erg eng zeg zwitsal, heb je misschien de mogelijkheid om naar je ouders te gaan?

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:08

Wordt er nog meer verwacht vandaag dan? In dat geval moet ik maken dat ik in Zeeland kom, ik vond het vannacht echt freaky. Geen rolluiken, dus ik kon overal van meegenieten. Keiharde knallen, om de twee seconden enorme lichtflitsen. Nou, toen had ik wel even de behoefte om onder mijn bed te kruipen :')

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:10

ah nou, mams belde me net terug, niets aan de hand, ze gaat even naar de telefoons kijken waarom die zo raar doen..

hier is de lucht inmiddels grijs, maar wel 'rustig' .. af en toe komt er nog een bui naar beneden vallen, maar als t daar bij blijft....*klopt af*

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:11

ik denk serieus de hele tijd dat het weer onweert maar het zijn de flitsen van tv die aan staat :D

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 11:30

hier ging het ook behoorlijk tekeer, geen oog dichtgedaan vannacht.
Shets stonden in de uitloop maar mijn 2-jarige wel op het land, vanmorgen lag ie dan ook languit te ronken.
Verder stond nagenoeg alles blank dus heb alles maar naar stal gehaald..:\

lindatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 12:13

Ik zit hier nu in het ABN gebouw bij de Amsterdam Arena en de treinen rijden hier volgens mij wel (weer) goed :j Hoor er om de paar minuten eentje langs komen :P

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 12:20

nog meerm ensen die van haarlem naar A'dam moesten? of andersom..

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 12:22

Ik heb er zelf geen last van. Maar ik hoorde hier op het station wel dat ze aan het omroepen waren dat sommige treinen niet helemaal tot hun eindbestemming gingen. En de borden stonden ook allemaal vol met wijzigingen.

R0oszs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 12:27

MoonChloe schreef:
ik denk serieus de hele tijd dat het weer onweert maar het zijn de flitsen van tv die aan staat :D

haha dat heb ik ook :P

R0oszs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 12:28

ik denk dat ik me paardje maar weer binnen zet als het zo blijft regenen

Kristie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 13:42

Ik heb over Hoorn - Castricum ongeveer een kwartier langer gedaan dan normaal (bij Castricum zit idd een groen puntje, dus nog last van bliksemaanslag) hoefde gelukkig nergens heen behalve naar de wc dus dat kwartiertje maakte niet zoveel uit.

lonneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 14:01

ik ga elke dag met de trein van nieuwerkerk (vlakbij rotterdam) naar ede-wageningen. Ben vanochtend niet verder gekomen dan Utrecht, daar doe ik normaal een klein uurtje over en nu ruim 2 uur. Toen was ik het zat en ben ik weer terug naar huis gegaan. Nu zit ik lekker te genieten van mijn vrije dag :)

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 14:03

Ja vanochtend 20 min. vertraging naar Sittard :(
Gelukkig gister maar enkele minumten want had een examen waar je niet te laat voor mag komen

d_ruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 14:05

ajoh.. 20 minuten... :P ik was pas ruim anderhalf uur later op mn werk haha