... Dus tsja en daar moet je dan ook maar geluk bij hebben..Maar ik rijd vooral op snelwegen vaak wel lekker vlot door behalve bij files dan hehe...Maar mijn mede weggebruikers in gevaar brengen zou ik dus echt niet doen, dus als er iemand met een slakke zelfde gang iemand aan het inhalen is tsja dan vreet ik me wel helemaal op van binnen en denk ik bij me eigen van kom op zeg dat is toch geen inhalen pfoe!! Beetje met een zelfde snelheid als diegene rijd die je aan inhalen bent nou echt en dat soort figuren zie ik wel errug vaak en veel rijden op de A7 pfoe!!! En ja daar kan ik mezelf helemaal van binnen opvreten en als het me te te lang duurt ach dan heb ik het wel eens gedaan dat ik er dan gewoon rechts voorbij gegaan was, maar wel netjes met richting en geen mede weggebruikers afsnijden ect...
Duss ja iedereen heeft nou gewoon zijn eigen rijstijl en als ze daar hun mede weggebruikers niet in gevaar mee willen brengen vind ik dat wel best hoor...Manlief zelf die trapt ook geregeld lekker het gas erop, en ook hij vreet zichzelf helemaal op aan die ontiechelijk langzaamrijdende mobiele die aan het inhalen zijn met zelfde snelheid pfoe!!
Ze moeten eens ff wat nieuws invoeren dat als men op de snelweg links gaat inhalen ff 10km harder moet gaan rijden om er beter en sneller voorbij te komen is bevorderlijk voor de doorstroming en heeft niemand last van je, wij halen gewoon altijd lekker vlot in we gaan echt niet zelfde snelheid rijden als degene die ik aan inhalen ben kom op zeg, dan kan je beter te voet of te fiets gaan pfoe!!!