Ik woon hier inmiddels al een jaar, spreek de taal (had nog nooit een woord deens gesproken daarvoor) en ga na de zomer aan een 4 jarige opleiding beginnen hier in Denemarken. Ik heb ook mijn paarden meegenomen, maar na een jaar mis ik toch af en toe wel mijn vriendinnen die ik al mijn hele leven ken. En mijn ouders, en andere familie. Mijn oma is bijvoorbeeld 92 jaar oud, die woont 15 minuten van mijn ouders huis. iedere keer als ik terug naar Denemarken rijd ben ik zo bang dat ik haar niet weer terug zie. Ik heb echt een fantastische tijd hier en geen moment spijt dat ik deze stap genomen heb, maar soms wil ik wel graag dat mijn familie en vriendinnen wat dichterbij waren.Ik ben dus helemaal alleen verhuist naar denemarken. Alleen ik, mijn spullen en mijn ponies.
@Oslo_girl: Niet aanvallend bedoelt, maar hoe komt het dat je na 1.5 jaar geen noors spreekt? Ik zit ook op een internationale school en blijf voorlopig ook op internationale scholen, maar spreek toch deens. Wil je het niet leren of heb je de mogelijkheid niet? Het lijkt mij persoonlijk erg lastig als je de taal niet kent, bijvoorbeeld als mensen geen engels spreken oid

Maar nee nog geen nieuwe foto's. Naja wel in het topic in mn onderschrift maar dat gaat hoofdzakelijk over de pony.