Geen tv, wie nog meer?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

celticpony

Re: Geen tv, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 06:18

Nu na een jaar tv bijna niet aan te hebben gehad(alleen kids om dvd te kijken) merk ik zelfs dat dat ding ook gewoon in de weg staat. Liefst donder ik dat ding de deur uit.. Zit me nu ook af te vragen waarom ik dat gewoon niet doe. Heb zo'n gruwelijke hekel aan als mensen tv aan laten als je er bent. Ik heb (tijdens mijn werk) bij een huisbezoek 1 keer gehad dat ik ben vertrokken nadat ik paar keer moest vragen of tv uit/ zachter kon. Het word zo makkelijk als afleider, zoethoudertje gebruikt. Ik heb wel mijn iPhone bij me om laatstenieuws te volgen. Maar eerljk is eerlijk, geen nieuws is wel heeerlijk rustig.

Ragebol1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 06:52

Wij hebben dus wel een tv maar geen kabel of schotel. Er is alleen een dvd speler op aangesloten en 1 keer per dag sluiten we de laptop erop aan om het journaal te kijken.
Als het echt rotweer is of zo dan willen we s'avonds via delaptop wel eens uitzending gemist kijken en dan voornamelijk informatieve programma's zoals zembla ed.

Karin_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 06:54

Beneden staat een tv die regelmatig aanstaat... Hier achter mij staat er ook een, maar alleen met een dvd-speler die eens in de zoveel tijd een dvd'tje draait...

Nee, ik kijk heel heel weinig tv... Als ik later uit huis zou zijn, is een tv wel een van mijn laatste aanschaffingen... Misschien dat vriendje er meer voor pleit :Y)

Kikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 08:21

Ik heb er wel een staan, maar de enige die er naar kijken zijn mijn -eveneens tvloze- huisgenoten. Ik kijk wel regelmatig een filmpje :)

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 08:31

Door de week heb ik geen tv en in het weekend wel (thuis) maar die staat amper aan en meestal zit ik dan toch in de kroeg of bij vrienden en bij mooi weer ga ik niet naar binnen tot ik ga slapen. Soms mis ik het wel omdat graag eens een serietje kijk en dat is goed mogelijk op de laptop net zoals een filmpje kijken oid maar het nadeel is dat ik op kamers het internet van de unief gebruik (kotnet) en daar zit heel weinig downloadlimiet op. (downloaden is ook een spelletje spelen, op de ZARA website kijken,...)
Later weet ik niet of er een tv in huis komt, voor mij hoeft dat niet maar het zal een de toekomstige liggen denk ik :D
Mijn ex was ook zo, meteen die tv op als die ergens kwam, ook bij zijn broer of zijn ouders oid, bij mijn ouders durfde hij het niet :P

Lena01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 17:50

HBVisser schreef:
Wij hebben dus wel een tv maar geen kabel of schotel. Er is alleen een dvd speler op aangesloten en 1 keer per dag sluiten we de laptop erop aan om het journaal te kijken.
Als het echt rotweer is of zo dan willen we s'avonds via delaptop wel eens uitzending gemist kijken en dan voornamelijk informatieve programma's zoals zembla ed.

Hier net zo. Hier staat inderdaad wel een tv, maar zonder kabel/schotel, ook geen nederland 1,2,3. Al ruim 10 jaar zo. Mis 'm ook niet. Alles wat je terug wil zien, kan via internet, koop je of download je :o :D

LaVieDivine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 18:03

hier ook geen tv. ik kijk enkel nieuws online via de pc. maar missen doe ik dat ding zeker niet :D

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 18:06

ik heb tv in de huiskamer en in de slaapkamer maar ik vraag mij wel eens af waarom :?

in de huiskamer staat ie of uit,of op een muziekzender.....voor de rest laptop ik of ben ik aan de rommel in huis
heel soms ben ik wel eens op tijd voor house ofzo en dan wil ik nog wel eens kijken

en in de slaapkamer is ie totaal nutteloos,hangt aan een beugel in de muur maar als ik ga "kijken" in bed dan zet ik de laptop op de strijkplank voor mijn bed en dan kijk ik gedownloade serie of film :D

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 18:12

Voor de mensen die geen tv hebben.
Huur als jeblieft een cd-tje voor in de PC waar McLeod's Daughters op staat.

Echt dat is een super mooi programma.
Alleen daarom al zou ik een tv aanschaffen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 18:39

Klinkt gruwelijk saai Daantjuh, zou niet weten waarom ik mijn 15 TV loze jaren voor zoiets op zou moeten geven :D

R0oszs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 18:42

wow dat jij zonder TV kijken (en die mensen die ook zonder tv kunnen)
sinds ong. een jaar een eigen tv en hij gaat pas s avonds laat uit xD

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 18:45

Chiqa schreef:
Klinkt gruwelijk saai Daantjuh, zou niet weten waarom ik mijn 15 TV loze jaren voor zoiets op zou moeten geven :D

Heb je al wel even gegoogled dan.
Ik vind het een top serie.
er worden allemaal paarden in de serie gebruikt die door de dieren bescherming in beslag zijn genomen.

Je hoeft je TV loze jaren er niet voor op te geven.
Je kan toch gewoon een stukje op je PC kijken? ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 18:53

Als ik iets saai vondt en mij wegjoeg waren het serie's Daantjuh :D Ik heb daar gewoon totaal geen tijd voor, en kan me slecht concentreren.
Ik ben een typje die een film met bewondering kan bekijken en mn partner mij verwonderd aantikt; "maar die heb je vorrige week ook gezien hoor ;)) Dus series volgen wordt echt niets!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 18:56

Nee, maar die serie's hebben zeg maar bijvoorbeeld in 8 aflevering 1 lang verhaal.
Maar elke aflevering heeft ook een verhaal apart.
En dan is het niet erg dat je niet alles oppakt en een aflevering mist.
Ik ben normaal ook echt geen serie kijker hoor.
Maar hier zit spanning in en veel paarden plus een mooi australisch landschap!!
En ook nog een beetje humor.

Heb je wel gegoogled dan?? :D

EDIT: En mooie mannen :D :D :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 19:04

Ik google niet gebruik MSN. Nee je kan me niet bekoren met je serie :D
heb al zoveel mensen om me heen gehad die zeiden, dát moet je zien, ik kijken...
Moet ik na 5 minuten al vragen waar het over gaat omdat ik ook nog eens mensen en namen doorelkaar haal :') Ik weet het ben hopeloos, heb het 15 jaar geleden al opgegeven.
Zal je nog sterker vertellen...Mijn zus gaat meedoen aan een datingprogramma, er is bij haar in huis gefilmd drie weken geleden.
Echt nu niet lachen hoor, ik weet niet eens hoe het programma heet en wanneer het uitgezonden wordt.
Mss wordt het al uitgezonden, echt het boeit me niet.
Nog meer overtuiging nodig? :D :D

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 19:10

OOOOHHHHH... Foei toch...

Nee dan ben ik bang dat het mij niet gaat lukken.
TV is dan gewoon echt niks voor jou! ;)

itsmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 19:12

Ik kijk echt zelden tv...Ik heb er gewoon geen tijd voor! Soms doordeweeks (eigenlijk alleen op maandag en woensdag, want dat zijn de enige avonden dat ik thuis ben) kijk ik ONM.. Maar das maar een half uurtje. Voor de rest kijk ik nooit tv. Zeker nu de zomerstop is ingegaan kijk ik helemaal niks. Met mn zus elke zondag een dvd'tje. Hoort dat ook bij tv kijken??