Ow oke... maar ben zelf erg nieuwschierig dus ga zo me vriend uit ze schuur trekken wacht nog maximaal een half uur.. Ja veder zijn de nummers het zelfde
Dat had ik dus gister ook, maar dan in het Frans! Raar, ik denk dat het aan die ene internet enquete komt die ik ingevuld heb Normaal die ik dat ook niet, maar die laptop die je kon winnen zag er zo leuk uit.
Net gebeld eerst gelijk opgehangen. Gelijk weer gebeld kregen we een man aan de lijn, daarna opgehangen wisten eigenlijk nog niet wat we wouden zeggen. Daarna weer gebeld weer opgehangen. gelijk weer gebeld kregen we een franse man aan de lijn die geen engels spreekt.. heel gaar..
ander nummer gebeld dat eindigt op 266. werd er weer opgehangen. daarna weer opgenomen weer dezelfde franse man. neemt ook steeds het zelfde op heel raar..
Dan nu gewoon negeren en laten gaan.. rare mensen heb je toch.
priscilla
Geplaatst: 22-05-09 22:25
Dit kost je heel veel geld.. kijk maar uit!!
Chubby
Geplaatst: 22-05-09 22:25
Probeerde je tante niet met collect call te bellen? Dan wordt ze doorverbonden via een telefonist(e) die je idd even in de wacht zet..
Besef je dat zelf naar die nummer bellen jou per verbinding geld kost?
Jespri
Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-09 22:27
Inderdaad lekker laten gaan jammer dat ik geen frans spreek. Ik weet dat het geld kost maar wil maar al te graag weten wie het zijn en waarom ze belde. Nee het is niet me tante en hun spreken ook geen woord frans..
fjordjes
Geplaatst: 22-05-09 22:29
In Marokko spreken ze vaak ook frans... Ik heb geen idee hoor.
hmm vreemd. ik heb een tijdje gehad dat ik gebeld werd door mijn eigen nummer... ookal zoiets raars ze verzinnen het gelijk hoor... ik zou indd niet meer zelf gaan bellen, kost indd geld. maar als jij opneemt zou het je in principe geen geld moeten kosten... ben benieuwd!
Ik heb niet helemaal mee gelezen hoor maar Ik ben zelf half marokkaans en +212 is idd marokko maar je moet gewoon ophangen hoor wnat soms zijn dat van die vrouwtjes en die gaan een vloek op je leggen... (weet niet of het waar is) maar als k in marokko ben en we zijn op de markt dan heb je ook wel eens van dat soort vrouwtjes en die laten je dan thee drinken of je hand lezen ofzo en dan gaan ze een rare spreuk met je uithalen ik heb het zelf nog nooit mee gemaakt maar wel vaak gehoord... Succes
Livito
Geplaatst: 22-05-09 22:43
wat vreemd zeg! ik zou ze gewoon zelf in de wacht zetten als ze weer bellen, of gewoon niet opnemen .
@arabicQueen ; kan dat ook al via de telefoon? t word ook steeds gekker hier
Ja kijk maar uit met je slaapliedje .... denk maar aan sneeuwwitje maar dan met een slaap liedje ... het klinkt heel raar maar heb echt gehoord dat het kan .... en vaak ook gezien op de markt dat mensen ineens bezeten gaan doen