Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
ruth91 schreef:mijne was voor fietsen in een winkelstraat, 30 eurootjes
Veulen84 schreef:150 (vroeger was dat 130) euro voor het hebben van een mobiele telefoon in je hand of aan je oor. En niet 1x. Neeh, 3x. in 2 maanden tijd.
En ik blijf er stug mee door gaan. Omdat ik vind dat het wel kan en omdat er nu eenmaal geen 2 of 3 telefoons op een carkit gaan en die heb ik wel bij me.
LadyLynn schreef:heb ong een half jaar mijn rijbewijs en al 2 boetes, en 2 keer voor te hard rijden.
Een keer reed 100 waar je 70 mocht ; €95,-
en een keer 160 waar je 120 mocht ; €97,-
vind mijn boetes nog wel meevallen eigenlijk.. raar dat het zo kan schelen qua betalingen.
Ik rij eigenlijk altijd overal te hard, vind de snelheden die ze aangeven altijd té langzaam. 120 is na 3 kilometer echt slakkentempo.
Heb trouwens vanuit zuid brabant tot Groningen in 1,5 uur tijd gehaald.. lekker doorkarren, als ik daar één keer geflitst was was ik waarschijnlijk mijn rijbewijsje kwijt
Meetje22 schreef:LadyLynn schreef:heb ong een half jaar mijn rijbewijs en al 2 boetes, en 2 keer voor te hard rijden.
Een keer reed 100 waar je 70 mocht ; €95,-
en een keer 160 waar je 120 mocht ; €97,-
vind mijn boetes nog wel meevallen eigenlijk.. raar dat het zo kan schelen qua betalingen.
Ik rij eigenlijk altijd overal te hard, vind de snelheden die ze aangeven altijd té langzaam. 120 is na 3 kilometer echt slakkentempo.
Heb trouwens vanuit zuid brabant tot Groningen in 1,5 uur tijd gehaald.. lekker doorkarren, als ik daar één keer geflitst was was ik waarschijnlijk mijn rijbewijsje kwijt
Net een half jaar je rijbewijs en dan nu al zo'n instelling?
Dat beloofd wat voor de toekomst en dan heb ik het niet alleen over boetes
Anne_GTI schreef:De grootste die hier ooit op de mat is gevallen was ruim 500 euro en een dag later kwam er nog zo eentje....
Had de trailer uitgeleend aan vrienden om even een paar goedkope stoeltjes op te halen. Alleen gingen ze beide keren met ruim 120 langs wegwerkzaamheden.
Uiteindelijk waren het dure stoeltjes.