Ongeluk gehad terwijl ouders op vakantie zijn..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 19:51

he bah, wat naar! maar ik herken je gevoel hoor! laatste keer dat ik ziek was was ook meteen de eerste keer in het huis van mijn vriend, 70 km van mijn mammie vandaan. heb echt moeten vechten om haar niet op te bellen om te zeggen dat ze NU hierheen moest komen omdat ik mijn mammie wilde... en ik ben 24 :(:)
denk niet dat dat ooit over gaat.

en nu is t echt nog maar een paar uurtjes! en als je bang bent dat ze boos worden, gewoon beginnen met: ik moet jullie iets vertellen maar ik wil t graag eerst heemaal vertellen voor je me onderbreekt want ik ben heel bang dat jullie boos gaan zijn, maar ik bedoelde het allen goed.
schrikken ze zich lam en dan zijn ze alleen maar blij dat het 'alleen maar' dit is :Y)
nee geintje, dat komt echt wel goed hoor! denk dat ze veel te blij zijn dat ze zo'n lief kind hebben dat ze van hun vakantie laat genieten en laat zien dat ze voor zichzelf kan zorgen

nobillity

Re: Ongeluk gehad terwijl ouders op vakantie zijn..

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 19:54

hee jeetje wat naar wat zal jij blij zijn als je ouders terug zijn :(:)

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 19:59

nog 3 uurtjes,..volhouden meid *\o/* *\o/* *\o/*

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 20:00

ik weet ongeveer wel wat je mee maakt :(:)
Ik kreeg vorig jaar een flink auto ongeluk toen mijn ouders op vakantie waren... 1dagje in het ziekenhuis, kneuzingen whiplash... foto auto: http://94.100.113.197/302850001-3029000 ... _G0uV.jpeg

Ik woon al een tijd op m'n zelf, maar ik heb ze nog nooit zo gemist. Gelukkig kwamen ze na een aantal dagen sowieso al naar Nederland... ik heb er toen voor gekozen ze niets te vertellen omdat ze anders een vlucht eerder terug zouden nemen en zich extra ongerust zouden maken ;) Mijn ouders waren not amused :+

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 20:04

hè wat vervelend dat het nou precies nu moest gebeuren, maar nog eventjes en dan zijn je ouders er weer!
super van je dat je hun gewoon onbezorgd hebt laten genieten van hun vakantie ;)

en dat je je moeder mist....dat kan ik me heel goed voorstellen hoor en heeft verder weinig met je leeftijd te maken, ik ben 29, woon al 12 jaar op mezelf maar in sommige gevallen wil ik ook heeeeeeeeel graag mijn moeder bij me hebben ;)

sterkte nog :D

marrlinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 20:09

naar zeg!

heel veel sterkte!! :(:)

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 10:18

en?en?en?

mams platgeknuffeld? :D :D

joke20

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 10:56

Hoe was het? Wat zeiden ze?

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-09 11:55

Jippie mama is er weer!!

Ze kwamen aanlopen en moest meteen huilen, toen wilde ik haar knuffelen en zij mij en toen was 't "aaauuuuw"
Alles verteld en ze waren niet echt boos maar wilden wel graag dat ik het volgende keer toch zou zeggen. Ze hadden wel al het idee dat er iets was...

Maar ze schrok zich wel dood toen ze alles zag, en ze heeft nog niet eens de foto's gezien van hoe het er in 't begin uitzag!

Maar mammie is er weer :+:

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 12:03

Fijn! Laat je maar lekker even vertroetelen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 14:15

Fijn dat je ouders weer thuis zijn! Scheelt toch een hoop.

Klinkt heel erg bekend ook voor mij. Vorig jaar op concours ook behoorlijk hard van paard gevallen waardoor schouderspier had gescheurd. Eerste wat ik ook deed was om mn moeder vragen, maar die net 1,5 maand daarvoor overleden, had toen echt weer heel erg moeilijk mee. Vader was er gelukkig wel, maar die kon toch niet echt haar plaats innemen.

merel90

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 17:22

Wat ontzettend vervelend zeg! Ik begrijp je wel helemaal!

Mijn ouders zijn nu ook op vakantie, en ik ben vorige week van mijn paard gevallen en heb daarbij mijn rug gebroken, heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen en toen miste ik ze ook ontzettend.

Maikee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 16:53

Fijn dat je ouders er weer zijn :)