haha ik heb al de hele dag dat liedje in me hoofd van Even aan me moeder vragen!
Spirit
Geplaatst: 12-07-01 21:00
Die ken ik nie eens! Even aan mijn moeder vragen hoor
She's got blisters at the sols of her feet She can't walk, but she's tryiiiiiing
Blabla
*tok*tok*tok*
Marsje
Geplaatst: 12-07-01 21:03
Ik ken het liedje wel. Is van een aantal jaren geleden, jaren 80 geloof ik ergens. Van de groep Bloem
Blonde haren, blauwe ogen Uit een sprookjesboek gevlogen Kwam ze voor m'n ruitje staan en zei Graag een kaartje van 5 gulden Voor de film van vanavond Ik vroeg waarom ga je niet met mij En diiiiiiiiiiiit is waaaaaaaaaaaat ze zei
Even aan m'n moeder vragen Ik zweer je dat ze dat zei Ze lachte er niet eens bij Enz enz
sanderijn
Geplaatst: 12-07-01 21:58
ja en danny de munk(hmmm lekker ding)die zong dat liedje!
ja dat vind ik ook een leuke voor ons bokt lied
laui:geen moddies die gaan parlementen,wij hebben allemaal evenveel stemmen en we bepalen samen wat te doen.dusse geen eentje die meer inspraak heeft.owja maleintje heeft GEEN inspraak want die mag niet meedoen
Marsje
Geplaatst: 12-07-01 22:04
Ohw ik ken hem alleen van Bloem. Heeft Danny de Munk hem pas gezongen?
Ik vind het ook wel een leuke voor een boktlied. Wie kan er goed teksten schrijven? Pam? Jij toch?
sanderijn
Geplaatst: 12-07-01 22:04
even aan mijn moeder vragen ze lachte dr niet eens bij
ja daar word ik wel vrolijk van
Marjolein
Geplaatst: 12-07-01 22:06
oeiiii wat zingen jullie VAAAAALS niet normaal meer. en jullie willen publiek. alleen als je geld toegeeft komen er mensen
Marsje
Geplaatst: 12-07-01 22:07
Ja, maar anders kunnen we K-Otic inhuren Dan wordt het nog wat
sanderijn
Geplaatst: 12-07-01 22:09
malein ik wil helemaal geen publiek en al helemaal jij niet!stout malein jij mag niet mee doen weet je nog!!!!!!!
Marsje
Geplaatst: 12-07-01 22:13
Heb ik iets gemist? Waarom mag Malein niet meedoen? Wat heeft ze gedaan?
sanderijn
Geplaatst: 12-07-01 22:21
malein vind ons vals zingen en wilde eronder uit kruipen dus heb ik haar ons koor uitgegooid! en ze mag ook geen publiek zijn.lees maar ff page 1
Marjolein
Geplaatst: 13-07-01 08:21
oeeeeeeeeeei tralalalalalalalalallalalalalallalallalala t is me gelukt. ik ben eronderuit gekoemn pfff jullie treden toch niet te dicht bij apeldoorn op? straks kom ik jullie per ongeluk tegen. en dat wil ik niet. of nouja misschien wil ik dat wel een beetje want dan haal ik onze grootste boktmeeter misschien wel in. misschien dan he?
Spirit
Geplaatst: 13-07-01 09:29
We gaan lekker niet naar A! We gaan hier optreden, en wij zingen lekker niet vaaaaaaaaaaaaals! Je zingt zelluf lekker wel vaaaaaaaals anders deed je wel meeeeeeeeee Maar je ben nog wel een beetje lief hoor
*tok*tok*tok*
Soraya
Geplaatst: 13-07-01 11:15
wij zingen juist praaaaaaachtig!! Zij is degene die zo vals zingt (ik d8 al, wat hoor ik nou telkens hihi)
En ik kan rappen listen:
We come true with the money in the garter bags, let them know we bought that cake straight out the gate We independent women, some mistake us for whores, I'm saving, so why spend mine while I can spend yours Disagree? Whell that's you and I'm sorry I'm gonna play these cat's out like Atari Real ideal shoes get love from the dudes four bad ---chickes from the moulin rouge Heej sister soul sister, better get that dough sister We drink whine with diamonts in the glass Bottle case the meaning of expensive taste If you wanna gitcha gitcha ya ya Mocho Chocalata Real lady Marmalade 'come on one more time now
okeej, klopt niet helemaal ivm spelfouten enzo, tsja, mn engels is niet fantastisch hoor
Soraya
Geplaatst: 13-07-01 11:15
dus ik wil wel graag een rapsolo!!!
Spirit
Geplaatst: 13-07-01 12:00
Lady Marmalade is toch niet echt rappen? Moet je Bow Wow ofzo zingen of Purple Hills!
Bow wow wow yippie yo yippie yee Where my dogs at Bark with me now Bow wow wow yippie yo yippie yee You know my girls are running with their loves I was going down, see (zoiets haha) Bow wow wow yippie yo yippie yee Woof! Motherf*cker that dog came to play!
Soraya
Geplaatst: 13-07-01 12:26
maar wel dat stukkie van Lil'Kim zo ongeveer!! Maar ik kan ook Eminem rappen hoor!!
The way I am:
I sit back with this pack of Zig Zags and this bag Of this weed it gives me the oliebol needed to be The most meanest Mcee on this -- on this Earth And since birth I've been cursed with this curse to just curse And just blurt this berserk and bizarre oliebol that works And it sells and it helps in itself to relieve All this tension dispensin me sentences gettin it Stress that's been eaten me recently offa this chest And I rest again peacefully -- But at least have the decency in you to leave me alone When you freaks see me out in the streets when I'm eatin or feedin my daughter To not come and speak to me -- I don't know you and no, I don't owe you a mo-therfuck-ing thing I'm not Mr. N'Sync I'm not what your friends think I'm not Mr. friendly I can be a prick If you tip me my tank is on empty No patience is in me and if you offend me I'm liftin you 10 feet In the air I don't care who is there and who saw me jus jaw you Go call you a lawyer go file you a lawsuit I'll smile in the courtroom and buy you a wardrobe I'm tired of all you -- I don't mean to be mean but that's all I can be is just me
sorry als er dingen in staan die niet gezegd mogen worden
Marsje
Geplaatst: 13-07-01 14:05
Da's misschien ook een idee. We maken er een boktrap van i.p.v. een boktlied. Of nee, we doen het gewoon allebei. Is nog leuker.
Soraya
Geplaatst: 13-07-01 16:38
neehee, ik wil een rapsolo!!!!!! grrrrrrrrrrrr oow wee degene die hem afpakt!!!
Marsje
Geplaatst: 14-07-01 01:07
Ah, wat jammer nou. Ik wilde net vragen of ik mee mocht doen. Rappen of een zangpartij. Dat maakt me niet uit
Spirit
Geplaatst: 14-07-01 10:09
Nou dan doe jij een zangpartij, ik wil ook rappen! Een andere rap, maar nie alleen dat is niet leuk, nee ik doe iets anders..
Wie doet mee met Lady Marmalade?
Lievemeid
Geplaatst: 14-07-01 10:30
iets van, het met marmelade down in old moulin rouge struttin her stuff in the street she sad hello he joe, jou wanna give it a go oh ooh
Hahhaha dat klinkt helemaal niet leuk, die oliebol van eminem