Wie heeft vodafone prepaid en is er storing ofzo?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wakiekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 20:44

ik had er ook last van donderdag!! kreeg saafs ineens
stuk of 10 berichtjes, en ook boze van waarom stuur je niks
terug :P.. voor de rest nooit geen problemen gehad met vodafone..

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 10:24

Gisteravond weer een storing bij vodafone?
Nog meer mensen last van gehad?
Heb heel lang geen bereik gehad, en kreeg rond half 2 's nachts een smsje die waarschijnlijk rond 15.00 uur is gestuurd. :(

DJB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 10:26

mijn moeder en broertje hebben Vodafone, die konden gister ook niet bellen/smsen. Mn moeder kan nu wel smsen maar niet bellen. Er stond ergens op internet dat ze bezig zijn met het vervangen van iets (met de computers ofzo) en dat er daardoor bepaalde delen van Nederland problemen heeft met Vodafone.

kelliiee1993

Re: Wie heeft vodafone prepaid en is er storing ofzo?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 10:28

Ik weet niet of ik kan bellen, dat heb ik nog niet geprobeerd. Ik kan wel weer smsen :)
Gelukkig stap ik binnenkort over naar Hi, vodafone gaat echt lekker de laatste weken, niet dus.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 11:27

Ik heb geen prepaid maar een abbonnement, kan sinds gisteravond gewoon niet meer bellen en niet smsen... telefoon is gewoon dood!

Ik krijg constant de melding netwerk bezet :? Dit is al sinds gistermiddag 16.00 uur ofzo. Echt heel erg irritant en begin er nu best sjacho van te worden :(

Ik had net bezoek en zij kon bij mij thuis ook al niet meer bellen en smsen, ook melding netwerk bezet!

1e keer eigenlijk dat ik problemen heb met Vodafone en heb al zo'n 5 jaar abbo!
Laatst bijgewerkt door AnneOmie op 30-05-09 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Lagency

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 11:31

AnneOmie schreef:
Ik heb geen prepaid maar een abbonnement, kan sinds gisteravond gewoon niet meer bellen en niet smsen... telefoon is gewoon dood!

Ik krijg constant de melding netwerk bezet :? Dit is al sinds gistermiddag 16.00 uur ofzo. Echt heel erg irritant en begin er nu best sjacho van te worden :(

Ik had net bezoek en zij kon bij mij thuis ook al niet meer bellen en smsen, ook melding netwerk bezet!

Ja hier precies hetzelfde.
Met een ander nummer vodafone gebeld en ze hebben geen idee wanneer dit opgelost is. :(

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 11:32

Potverdomme zeg ik baal hier echt vreselijk van. Ik woon alleen en wat nou als er iets gebeurd, ik kan niet eens het alarmnummer bellen!! Ik ben redelijk telefoon verslaaft en dit is echt niet leuk! Zit ook op telefoontje te wachten.

Riss

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 11:33

Ik heb wel steeds dat ik op mn telefoon kijk en heb ik normaal bereik, en dan opeens krijg ik tegelijk 3 smsjes, van een ander tijdstip. Dan had ik dus blijkbaar geen bereik daarvoor, terwijl dat wel op mn mobiel stond aangegeven :?

Renee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 11:33

Ik had er gister ook last van heel erg irritant, ik kon niet ontvangen of verzenden...

Maar ik ben verder wel tevreden over vodafone.

Lagency

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 11:36

AnneOmie schreef:
Potverdomme zeg ik baal hier echt vreselijk van. Ik woon alleen en wat nou als er iets gebeurd, ik kan niet eens het alarmnummer bellen!! Ik ben redelijk telefoon verslaaft en dit is echt niet leuk! Zit ook op telefoontje te wachten.

Vodafone gaf wel een alternatief om te proberen en dat is om je Umts aan te zetten.
Helaas lukte dit bij niet omdat ik geen umts op mijn telefoon heb.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 11:44

Riss schreef:
Ik heb wel steeds dat ik op mn telefoon kijk en heb ik normaal bereik, en dan opeens krijg ik tegelijk 3 smsjes, van een ander tijdstip. Dan had ik dus blijkbaar geen bereik daarvoor, terwijl dat wel op mn mobiel stond aangegeven :?

Als ik naar mijn telefoon kijk heb ik ook normaal bereik! Maar zodra ik ga bellen krijg ik netwerk bezet en smsjes gaan gewoon niet weg! Lees net op nu.nl dat er sinds gisteravond een grote storing is van Vodafone in Noord Holland. Problemen zijn nog steeds niet opgelost en ze weten ook niet wanneer het wel opgelost is :( Nou lekker dan! Heb ze net een klacht via de website gestuurd.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 11:44

Lagency schreef:
AnneOmie schreef:

Vodafone gaf wel een alternatief om te proberen en dat is om je Umts aan te zetten.
Helaas lukte dit bij niet omdat ik geen umts op mijn telefoon heb.

Ik geloof dat ik wel umts heb, maar weet niet hoe dat werkt :=

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 11:46

Welkom in de luxe die we in nederland hebben, niet sjachie ervan worden, er zijn ergere dingen :))

Ik werd gewoon net nog gebeld :)
Kreeg gister wel een smsje een uur later aan dan dat hij verstuurd was maar verder geen problemen..
Mn moeder had wel een week terug dat de smsjes die zij stuurde pas een paar uur later aankwamen bij de ander.

Verder hebben we trouwens nooit problemen met vodafone en ik denk dat zo'n storing bij iedere provider wel eens voorkomt.

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 11:49

Ik krijg smsjes soms 4 dagen later en dan begrijp ik de inhoud ineens niet meer. Krijg je rare misverstanden van. :\ Ook als je eerst de nieuwe krijgt en 5 minuten later een smsje dat al veel eerder door dezelfde persoon was gestuurd.

Mijn inbox zit niet vol en mijn telefoon doet het volgens mij gewoon goed, maar daar begin ik nu wel aan te twijfelen.

Met Vodafone heb ik in veel gevallen wel veel beter bereik dan mensen met een andere provider.

Lagency

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 11:49

Ik geloof dat ik wel umts heb, maar weet niet hoe dat werkt :=[/quote]

Naar menu.
instellingen.
Netwerk
nog een keer netwerk en dan moet daat umts tussen staan.
Klik die aan en druk op oke.

Hoop voor je dat het bij jou wel lukt.

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-09 12:10

Volgens mij heb ik toch geen umts, staat er iig niet tussen bij netwerk. Nou ja kan iig wel weer smsen inmiddels :D

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 11:34

Ik heb geen problemen meer. Wel af en toe datik opeens geen bereik meer heb.
Jullie nog problemen?

AnneOmie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-09 13:45

Nee, gelukkig geen problemen meer gehad sinds zaterdagmiddag rond 14.00 uur!