stuk of 10 berichtjes, en ook boze van waarom stuur je niks
terug
.. voor de rest nooit geen problemen gehad met vodafone.. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Dit is al sinds gistermiddag 16.00 uur ofzo. Echt heel erg irritant en begin er nu best sjacho van te worden 
AnneOmie schreef:Ik heb geen prepaid maar een abbonnement, kan sinds gisteravond gewoon niet meer bellen en niet smsen... telefoon is gewoon dood!
Ik krijg constant de melding netwerk bezetDit is al sinds gistermiddag 16.00 uur ofzo. Echt heel erg irritant en begin er nu best sjacho van te worden
Ik had net bezoek en zij kon bij mij thuis ook al niet meer bellen en smsen, ook melding netwerk bezet!
AnneOmie schreef:Potverdomme zeg ik baal hier echt vreselijk van. Ik woon alleen en wat nou als er iets gebeurd, ik kan niet eens het alarmnummer bellen!! Ik ben redelijk telefoon verslaaft en dit is echt niet leuk! Zit ook op telefoontje te wachten.
Riss schreef:Ik heb wel steeds dat ik op mn telefoon kijk en heb ik normaal bereik, en dan opeens krijg ik tegelijk 3 smsjes, van een ander tijdstip. Dan had ik dus blijkbaar geen bereik daarvoor, terwijl dat wel op mn mobiel stond aangegeven
Nou lekker dan! Heb ze net een klacht via de website gestuurd. Lagency schreef:AnneOmie schreef:Potverdomme zeg ik baal hier echt vreselijk van. Ik woon alleen en wat nou als er iets gebeurd, ik kan niet eens het alarmnummer bellen!! Ik ben redelijk telefoon verslaaft en dit is echt niet leuk! Zit ook op telefoontje te wachten.
Vodafone gaf wel een alternatief om te proberen en dat is om je Umts aan te zetten.
Helaas lukte dit bij niet omdat ik geen umts op mijn telefoon heb.

Ook als je eerst de nieuwe krijgt en 5 minuten later een smsje dat al veel eerder door dezelfde persoon was gestuurd.