Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Ik heb graag mijn eigen centjes in de hand.
Liex schreef:Wat zijn jullie allemaal al snel gaan samenwonen!
Mijn vriend en ik hebben nu 2 jaar een relatie, maar het woord samenwonen valt bij ons nog niet. Denk er stiekem wel over na, maar we zijn allebei bang dat als we gaan samenwonen dat het dan fout gaat. We doen het rustig aan, zien elkaar door de week bijna nooit en eigenlijk alleen maar in het weekend. Bovendien gaan we volgend jaar allebei studeren, en we vinden allebei de studie toch eigenlijk wel belangrijker.
Gelukkig hebben we een hele goede relatieNooit ruzie, wel meningsverschillen
Ik denk juist omdat wij elkaar zo weinig zien dat het zo goed gaat. Want elke keer als je elkaar dan weer ziet is het weer extra fijn
Samenwonen gaan wij pas over een aantal jarenMaar inderdaad, je moet je gevoel volgen
. Waar ik net niet voor bang ben is dat er iets zou scheeflopen tussen ons mochten we gaan samenwonen. Ik zou zelf liever vandaag als morgen gaan samenwonen, want nu is het altijd een heel gedoe met de agenda's enzo om elkaar te kunnen zien.
En nu wonen we bijna een jaar samen en t gaat nog steeds goed
Dus het duurt nog wel even! 

MarcoBorsato schreef:3 jaar geleden toen we 2 weken verkering hadden. En nu hebben we een huis gekocht

Dus vandaar dat ik daar al snel ging wonen. Het kan goed gaan, het kan fout gaan.
(lees:hij is niet meer weggegaan
)
)

MarcoBorsato schreef:Quellian schreef:Na 3 jaar een huis kopen is toch niet zo snel?
Waarom eigenlijk eerst trouwen voor het echte samenwonen?
nee maar na 2 weken samenwonen wel

joyce2 schreef:Wat een cool verhaal!! Super romantisch
Zijn jullie allemaal nog "met kriebels in de buik" verliefd?
Ik had het daar laatst met mn collega over, ik ben namelijk helemaal gek van mijn vriend, maar niet meer zoals in het begin dat ik de hele tijd vlinders in mn buik had en niet van hem af kon blijven. Ik voel me nu gewoon heel veilig en vertrouwd bij hem, maar kriebelen doet het niet meer en de sex is ook een stuk minder sinds dan in het begin.
Hoe zit dat bij jullie?
moet wel lachen als ik nu mijn dagboekjes doorlees,.. ik zal een stukje quoten(ik was toen 12):
Hij heeft me zelfs op een kameel getild!!(ken hem vanuit het circus
)morgen ga ik weer,.tot morgen lief dagboek xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx"
) joyce2 schreef:Zijn jullie allemaal nog "met kriebels in de buik" verliefd?
Ik had het daar laatst met mn collega over, ik ben namelijk helemaal gek van mijn vriend, maar niet meer zoals in het begin dat ik de hele tijd vlinders in mn buik had en niet van hem af kon blijven. Ik voel me nu gewoon heel veilig en vertrouwd bij hem, maar kriebelen doet het niet meer en de sex is ook een stuk minder sinds dan in het begin.
Hoe zit dat bij jullie?
Onder het motto we doen het rustig aan