Weet je, we zijn jong, we mogen profiteren 
Ja ik ben zo iemand die gewoon naar hem huppelt
(ik huppel graag
). Hij zal me niet kunnen negeren
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Weet je, we zijn jong, we mogen profiteren 
(ik huppel graag
). Hij zal me niet kunnen negeren
Macusa schreef:Als je nu al een benauwend gevoel bekruipt dan zou ik maar naar dat gevoel luisteren. Als je denkt dat het aan jou ligt, dan zou ik dat eerst eens (in mijn eentje) uitzoeken, voordat je je in een nieuwe relatie begeeft. Als iemand mij "schat" zou beginnen te noemen, voordat er sprake is van een relatie zou ik denk ik snel de benen nemen. Ik zou dat ook heel beklemmend vinden, zou geen goede basis zijn voor een nieuwe relatie.
Nu moet jij jezelf op de eerste plaats zetten!

en daar kan ik slecht tegen. Heb wel met hem afgesproken, daarvoor ook een flinke paniekaanval gehad (want het kwam me veel te dichtbij, ik werd er gewoon boos van.) Had grote moeite om hem toe te laten in mijn leven, want ik was net weer tevreden als single. Heb het toch een kans gegeven en nu heb ik 2 maand een relatie met hem, en het gaat perfect, ben zó blij met m en begin steeds meer te wennen aan het hebben van een vriend die wel alles voor me over heeft! Dus zo kan t ook..
mss moet je gewoon tegen jezelf zeggen dat je het altijd nog kunt afkappen als het niks blijkt te zijn..
Kop op he meis, dit ligt ook niet aan jou
latnahc2 schreef:nou mensen,
ik heb hem gedumpt:P
hij kwam in de winkel en bleef een half uur rond hangen en verwachte dat ik met hem gins staan kletsen ofzow
tewijl ik gewoon aan het werk was.
daarna ging hij me nog de hele tijd smsen terwijl hij dus wist dat ik niet kon terug smsen omdat ik dus aan het werk was en toen ging hij smsen nou je vond het zeker niet leuk om me te zien![]()
nou tot zienss hoor daar kan ik dus niet tegen:)
. Alleen wilde hij op een gegeven moment intiemere dingen doen, die ik totaal niet wil. We hebben 1 keer gezoend (had ik nog nooit gedaan) en ik had er ook geen gevoel bij. Ik voelde me steeds benauwder bij hem worden op dat gebied, terwijl in de omgang we echt heel erg goed zat. maar hij wilde meer en ik gewoon niet. Toen hebben we in februari de knoop maar doorgehakt en ik heb ook niet het idee dat ik iets mis ofzo.
) gaat. Hierdoor hoef ik echt geen kerel meer. Geef mij maar de vrijheid, dan ben ik tevreden
.
latnahc2 schreef:nou ik ben blij dat ik niet word gezien als een bitch:P
ik vond hem gewoon vreselijk irritant en ik had zow iets dat word gewoon echt niks.
@liesenlizzy ik heb een hele slecht relatie gehad die heel lang heeft geduurt en ik ben nu gewoon bes wel gestelt op mijn vrijheid.
mijn zusje slaapt hier nu al drie dagen en ik moet zeggen dat als ze morgen naar huis gaat ik lekker kan bij komen:P
ik heb gewoon soms me alleen tijd nodig

liesenlizzy schreef:Ik heb me een tijdje geleden ook afgevraagd of ik bindingsangst zou hebben.
Ik had een vriend vanaf november. Ik kende hem al ruim een half jaar via iemand, daar was het mee uitgegaan en we hadden allebei zo iets van ja die mag er zeker zijn. In november hebben we maar verkering (of hoe je het ook wilt noemen) genomen. Voor hem was de vorige vriendin de eerste. Hij kwam elke zaterdag en bleef dan ook slapen. Gezellig samen op de bank. Alleen wilde hij op een gegeven moment intiemere dingen doen, die ik totaal niet wil. We hebben 1 keer gezoend (had ik nog nooit gedaan) en ik had er ook geen gevoel bij. Ik voelde me steeds benauwder bij hem worden op dat gebied, terwijl in de omgang we echt heel erg goed zat. maar hij wilde meer en ik gewoon niet. Toen hebben we in februari de knoop maar doorgehakt en ik heb ook niet het idee dat ik iets mis ofzo.
Soms denk ik dat het bij mannen uiteindelijk alleen maar om sex (om het maar even op het beeldscherm te gooien) gaat. Hierdoor hoef ik echt geen kerel meer. Geef mij maar de vrijheid, dan ben ik tevreden
.