bindingsangst????

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

zwieke

Re: bindingsangst????

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 16:11

Ik heb zo'n t-shirt met "dramaqueen" op _O- Weet je, we zijn jong, we mogen profiteren :D

Ja ik ben zo iemand die gewoon naar hem huppelt :+ (ik huppel graag :P). Hij zal me niet kunnen negeren :Y)

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 20:07

nou gelukkig dus nog meer lotgenoten hier!
het is dus niet zo dat ik geen vriend wil(misschien onbewust niet)
maar ik word iedere keer wel afgeschrikt door kleine dingen zoals gelijk dat schat geroep.
mijn moeder zei misschien wil hij aarmee juist laten zien dat hij je echt leuk vind en bedoelt hij daar verder niets mee maar ik word er toch een beetje misselijk van.
ergens heb ik wel het gevoel dat als ik hem een kansje zou geven dat het wel goed komt.
maar ik heb hem gisteren al gsmt dat ik het niet kon en dat ik er verder ook niet over wou praten en nu heeft hij niet meer gesmst.
het was best banketstaaf want hij stuurde me een sms met slaap lekker en ik stuurde dus terug dat ik het er maar bij laat:S
volgens mij is het echt een schat van een gozer maar ik weet niet....

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 20:30

xNursiex schreef:
Ik schrik trouwens ook altijd van schoonfamilie. Dan ben ik helemaal stressed om ook zo te eindigen :P

dan ben je in ieder geval al een stap verder dan mij!
ik leer de vent niet eens goed kennen laat staan de schoonfamilie :+

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 20:32

Macusa schreef:
Als je nu al een benauwend gevoel bekruipt dan zou ik maar naar dat gevoel luisteren. Als je denkt dat het aan jou ligt, dan zou ik dat eerst eens (in mijn eentje) uitzoeken, voordat je je in een nieuwe relatie begeeft. Als iemand mij "schat" zou beginnen te noemen, voordat er sprake is van een relatie zou ik denk ik snel de benen nemen. Ik zou dat ook heel beklemmend vinden, zou geen goede basis zijn voor een nieuwe relatie.

dat schat geroep dat is zow onecht he
het lijkt zow wanhopig alsof ze je al helemaal willen claimen terwijl je ze nog niet eens kent

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:01

He'll survive :) Nu moet jij jezelf op de eerste plaats zetten! :D

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-09 21:12

tja ik zet mezelf en mijn zoontje al 3 jaar op de eerste plaats en nu wil ik toch echt wel eens the one tegen komen maar jah...

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-09 21:38

Was het anders geen optie om hem te zeggen dat je nog niets meer wil, maar wel samen wat wil gaan doen ofzo? Gewoon kwestie van elkaar beter leren kennen en moest het bevallen kan je dan nog zien? Of zie je dat zelf niet zitten?

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 08:35

ja steffi daar zat ik zelf ook al aan te denken.
kan dat nog wel proberen hoewel hij nu misschien wel al denkt wat een raar mokkel }:0 :+

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 10:42

Haha nu ja je kan altijd proberen he :)
Als hij jou echt leuk vindt, lijkt het mij dat hij jou nog wel een kans wil geven, hoop ik :D
Hou ons in ieder geval op de hoogte he!

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 11:07

ja ik zie hem morgen in de winkel.
hij komt altijd bij mijn zijn kaas enz halen(werk in kaaswinkel op zaterdag)
dan zie ik hem iniedergeval eerst even en dan beslis ik wel of ik nou wel of niet het ga proberen:P

Moelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:12

Misschien komt dit omdat hij ineens zo snel gaat?? Hij zegt inderdaad wel erg snel zulke dingen...
Ik zou het hem gewoon uitleggen, dat zal die vast wel begrijpen.
Tjah ik zou zeggen, ga je gevoelens na en je komt er zo achter of je deze jongen leukvind. Als je hem leukvind zou ik er voorgaan..

Succes ermee iig

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 12:28

Uitleggen dat het je te snel gaat en waarom.. houdt hij er rekening mee, dan kun je best een keer afspreken. Eens moet het er toch van komen? Misschien ben je gewoon bang dat hij te dichtbij komt en je er dan rekening mee moet gaan houden..

Ik was net weer single na een moeilijke relatie van 8 jaar en had in mn hoofd om minstens anderhalf jaar alles af te houden, en toen kwam ik na 1,5 maand single zijn een hele lieve kerel tegen. Daar had ik de grootste moeite mee, want hij vond mij heel erg leuk en aanbad me zo ongeveer :P en daar kan ik slecht tegen. Heb wel met hem afgesproken, daarvoor ook een flinke paniekaanval gehad (want het kwam me veel te dichtbij, ik werd er gewoon boos van.) Had grote moeite om hem toe te laten in mijn leven, want ik was net weer tevreden als single. Heb het toch een kans gegeven en nu heb ik 2 maand een relatie met hem, en het gaat perfect, ben zó blij met m en begin steeds meer te wennen aan het hebben van een vriend die wel alles voor me over heeft! Dus zo kan t ook..

Lang verhaal maar misschien heb je er nog wat aan :) mss moet je gewoon tegen jezelf zeggen dat je het altijd nog kunt afkappen als het niks blijkt te zijn..

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-09 19:42

ja dwaal ik heb misschien ook wel dat ik het niet meer gewent ben om een lieve man te hebben.
mij vorige relatie was die vent zo een ongelovelijke hufter!
en nu ben ik ook bang dat hij niet meent wat hij zegt omdat hij al zow snel schat roept enz

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 16:34

nou mensen,

ik heb hem gedumpt:P
hij kwam in de winkel en bleef een half uur rond hangen en verwachte dat ik met hem gins staan kletsen ofzow
tewijl ik gewoon aan het werk was.
daarna ging hij me nog de hele tijd smsen terwijl hij dus wist dat ik niet kon terug smsen omdat ik dus aan het werk was en toen ging hij smsen nou je vond het zeker niet leuk om me te zien }:0
nou tot zienss hoor daar kan ik dus niet tegen:)

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 19:37

Mmmm, dat is eeum, licht uitgedrukt: irritant :oo Kop op he meis, dit ligt ook niet aan jou :)

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 00:18

Bindingsangst...mwoah....dan zou ik het ook hebben ;)

De 1 zet zich nou eenmaal sneller over dingen heen dan de ander, ik heb ook echt dingen die een man die ik leuk denk te vinden kan doen om mij weg te krijgen.
En ik zou iook huiveren van iemand die door blijft smsen en bellen en schat zeggen en idd dingen zeggen die niet kloppen, ik heb ook zoiets van als iemand echt bij me past voetl die wel redelijk aan wanneer iets wel en niet kan, en als ik het laat merken dan zal die ook zoiets hebben van ok hier ga ik rekenign mee houden en opletten.

Denk dat dit gewoon niet jouw type is, je bent een leuke onafhankelijke meid en hebt geen behoefte aan dat overdreven klefferige gedoe....niks mis mee toch?
Jouw droomvent komt nog wel, niks mis met een beetje kieskeurigheid, scheeld een hoop scheidingen.

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 00:21

latnahc2 schreef:
nou mensen,

ik heb hem gedumpt:P
hij kwam in de winkel en bleef een half uur rond hangen en verwachte dat ik met hem gins staan kletsen ofzow
tewijl ik gewoon aan het werk was.
daarna ging hij me nog de hele tijd smsen terwijl hij dus wist dat ik niet kon terug smsen omdat ik dus aan het werk was en toen ging hij smsen nou je vond het zeker niet leuk om me te zien }:0
nou tot zienss hoor daar kan ik dus niet tegen:)

Kijk...je bent geen bitch....ik geef je groot gelijk....je staat op je werk!
Heb dit serieus zelf ook weleens gehad en de smsjes stroomden binnen met ja en je zei niet eens wat liefs en je deed niet dit en je deed niet dat.
Jij bent jij!
En dat moeten ze gewoon respecteren, en dan zeker niet gaan staan klagen als jij daarvoor al meerdere keren duidelijk hebt aangegeven niet zo snel te willen en de avond ervoor zelfs een sms hebt gestuurd het er maar bij te laten.

DJZ
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-09 01:10

Ik heb me een tijdje geleden ook afgevraagd of ik bindingsangst zou hebben.

Ik had een vriend vanaf november. Ik kende hem al ruim een half jaar via iemand, daar was het mee uitgegaan en we hadden allebei zo iets van ja die mag er zeker zijn. In november hebben we maar verkering (of hoe je het ook wilt noemen) genomen. Voor hem was de vorige vriendin de eerste. Hij kwam elke zaterdag en bleef dan ook slapen. Gezellig samen op de bank :P. Alleen wilde hij op een gegeven moment intiemere dingen doen, die ik totaal niet wil. We hebben 1 keer gezoend (had ik nog nooit gedaan) en ik had er ook geen gevoel bij. Ik voelde me steeds benauwder bij hem worden op dat gebied, terwijl in de omgang we echt heel erg goed zat. maar hij wilde meer en ik gewoon niet. Toen hebben we in februari de knoop maar doorgehakt en ik heb ook niet het idee dat ik iets mis ofzo.

Soms denk ik dat het bij mannen uiteindelijk alleen maar om sex (om het maar even op het beeldscherm te gooien :o ) gaat. Hierdoor hoef ik echt geen kerel meer. Geef mij maar de vrijheid, dan ben ik tevreden :P .

Ik kan nog steeds heel erg goed met hem praten, maar een ralatie met iemand aan gaan...nee hoeft van mij echt niet.

Latnahc: ben je voor je stuk gelopen relatie wel eens in de steek gelaten of is er iets anders gebeurd wat je beschaamd heeft???

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-09 07:51

nou ik ben blij dat ik niet word gezien als een bitch:P
ik vond hem gewoon vreselijk irritant en ik had zow iets dat word gewoon echt niks.
@liesenlizzy ik heb een hele slecht relatie gehad die heel lang heeft geduurt en ik ben nu gewoon bes wel gestelt op mijn vrijheid.

mijn zusje slaapt hier nu al drie dagen en ik moet zeggen dat als ze morgen naar huis gaat ik lekker kan bij komen:P
ik heb gewoon soms me alleen tijd nodig :(:)

dwaallicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 08:56

latnahc2 schreef:
nou ik ben blij dat ik niet word gezien als een bitch:P
ik vond hem gewoon vreselijk irritant en ik had zow iets dat word gewoon echt niks.
@liesenlizzy ik heb een hele slecht relatie gehad die heel lang heeft geduurt en ik ben nu gewoon bes wel gestelt op mijn vrijheid.

mijn zusje slaapt hier nu al drie dagen en ik moet zeggen dat als ze morgen naar huis gaat ik lekker kan bij komen:P
ik heb gewoon soms me alleen tijd nodig :(:)

Ik denk dat je het goed hebt gedaan hoor.. die vent klinkt wel erg plakkerig, als ie nu al zo afhankelijk doet.
daar zou ik ook op af knappen ;)

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-09 09:08

ik roep tegen alles en iedereen schat, maar daar claim ik niemand mee hoor scahtjes :D

TS het klinkt alsof je aan geen enkele relatie toe bent om eerlijk te zijn. Accepteer eerst jezelf, je situatie waar je uit komt en waar je nu staat. Kweek zelfvertrouwen. Daarna kan je je weer open stellen voor iemadn in je leven.. Succes!

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-09 15:04

misschien ben ik ook niet aan een relatie toe nog.
tenzei mister right langs komt:)
dit was gewoon een sukkel.
ik ben heel blij in me situatie waarin ik nu zit misschien is dat het nou juist :D
veeeel te zelfstandig *D

Ariebombarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 15:50

dit was geen sukkel als ik het zo lees. alleen niet iets voor jou ;)

Sily

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-09 18:03

liesenlizzy schreef:
Ik heb me een tijdje geleden ook afgevraagd of ik bindingsangst zou hebben.

Ik had een vriend vanaf november. Ik kende hem al ruim een half jaar via iemand, daar was het mee uitgegaan en we hadden allebei zo iets van ja die mag er zeker zijn. In november hebben we maar verkering (of hoe je het ook wilt noemen) genomen. Voor hem was de vorige vriendin de eerste. Hij kwam elke zaterdag en bleef dan ook slapen. Gezellig samen op de bank :P. Alleen wilde hij op een gegeven moment intiemere dingen doen, die ik totaal niet wil. We hebben 1 keer gezoend (had ik nog nooit gedaan) en ik had er ook geen gevoel bij. Ik voelde me steeds benauwder bij hem worden op dat gebied, terwijl in de omgang we echt heel erg goed zat. maar hij wilde meer en ik gewoon niet. Toen hebben we in februari de knoop maar doorgehakt en ik heb ook niet het idee dat ik iets mis ofzo.

Soms denk ik dat het bij mannen uiteindelijk alleen maar om sex (om het maar even op het beeldscherm te gooien :o ) gaat. Hierdoor hoef ik echt geen kerel meer. Geef mij maar de vrijheid, dan ben ik tevreden :P .

Ik dacht echt serieus jij bent en jaar of 15 ofzo....ik bedoel...november tot februari...das 3 en een halve maand toch zo'n beetje?
En dan 1 keer gezoend en verders niets?
Ik zeg niet dat je met elke vent binnen een week in het nest moet liggen hoor...maar 1 keer zoenen...wow....als ik iemand erg leuk vin zoen ik 1 keer....in de 15 minuten :P

Ik denk dat dat je daar allemaal al niets mee had idd al een teken aan de wand was.

latnahc2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-09 08:16

Ariebombarie schreef:
dit was geen sukkel als ik het zo lees. alleen niet iets voor jou ;)

het was zeker wel een sukkel aangezien ik hem meerder keren heb aangegeven dat hij rustig aan moet dan maar hij dat gewoon totaal negeerde.
dan ben je in mijn ogen een grote sukkel :D