Wat is het raarste wat je ooit hebt vervoerd?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:26

bromfiets schreef:
Ik moest een aanhanger om achter de fiets te hangen in een stadsbus zien te krijgen... Als de blik van de chauffeur toen kon doden :')

Ik zie je al stuntelen broem :') De chauffeur was vast erg blij met jou :))

Lyonesse

Re: Wat is het raarste wat je ooit hebt vervoerd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:27

Hmm, mijn vreemdste voorwerp was een longeerzweep in de bus :+ En dat was al niet leuk _O-

EsBianc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:27

Ik heb ooit een pak krullen mee willen nemen achter op de fiets, maar mijn stalen ros was het er niet mee eens, hij stijgerde steeds :')

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:28

Babyhaas op de fiets, hij zeek heel mijn jas onder.. :')

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:28

Niet bepaald eigenlijk :=

Ik krijg ook regelmatig het verhaal te horen over een hamburger die zo lang in de jeep had gelegen dat hij spontaan tegen passagiers begon te praten. Is ook wel raar denk ik :+

Olijkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:30

Getver :P

EsBianc

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:31

Ik heb trouwens ook ooit mijn fiets in mijn oude koekblik (auto) gekregen. Passagiersstoel naar voren geklapt. Zelf zo ver mogelijk naar voren. (Pijnlijke knieen zo dicht dat je naar voor zit) bank plat, fiets erin en aanrijden maar.

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:32

bromfiets schreef:
Niet bepaald eigenlijk :=

Ik krijg ook regelmatig het verhaal te horen over een hamburger die zo lang in de jeep had gelegen dat hij spontaan tegen passagiers begon te praten. Is ook wel raar denk ik :+

Waren dat die mac donalds doosjes van zon 6 jaar oud? _O-

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:33

Het wordt steeds langer _O- Ik denk dat ze er maximaal 3 maanden in hebben gelegen :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:34

Ohja, wij zijn ook ooit eens op vakantie geweest met mijn kat in het poezenmandje op het stuur van de fiets... En diezelfde kat ging ook geregeld met me mee naar vrienden, in de bus, gewoon 'los' (wel aan een tuigje).

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:34

ik heb niet zo veel gekke dingen vervoerd maar denk als ik zeg dat wij onze bijen vervoeren in onze auto. dat doet ook niet iedereen. dit gebeurt de laatste tijd niet zo heel vaak meer maar als we een zwerm hebben geschept dan gaat die mee in de auto of als een kast van de ene plek naar de andere plek vervoert moet worden. hebben soms een paar ontsnapte bijeen als gezeldschap rond vliegen maar verder zijn ze vaak wel rustig.
op lange ritten moet ik ze nog wel eens koelen met de planten spuit.

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:39

Hahaha, dit is wel een leuk topic!

Ik heb afgelopen weekend mezelf vervoerd op een mountainbike... Op zich niet zo vreemd, maar ik had hem gekocht zonder zadel en moest toch echt naar de fietsenwinkel. Had geen zin om te lopen, dus dan maar fietsen zonder zadel. De mensen keken me toch wel errug vreemd aan!

Oja, en toen ik nog medische biologie studeerde moest ik mijn witte labjas in de trein mee naar huis nemen. Met die jas aan had ik net een week lang elke dag gewerkt aan het ontleden van een haai! Die jas stonk zo ontzettend naar de formaline (spul waarin die halfontlede haai bewaard werd zodat hij niet ging ontbinden) dat mensen liever niet bij mij in de coupé zaten....

evanescence

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:41

Haha leuk topic! :P

Het raarste wat ik ooit vervoert heb, was op school, er moest een kast van het ene gebouw naar het andere. naja 2 fietsen kast achterop de 2 fietsen en dan goed naast elkaar blijve fietsen.. _O-

Claudienee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:43

bromfiets schreef:
Het wordt steeds langer _O- Ik denk dat ze er maximaal 3 maanden in hebben gelegen :P

Subtiel verschilletje! :Y)

Bijen in mn auto? Nee dankje :n En fietsen zonder zadel, als ik dat zou zien zou ik me toch ook nog wel even een keer omdraaien hoor _O-

martinev

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 17:45

Claudienee schreef:
bromfiets schreef:

Subtiel verschilletje! :Y)

Bijen in mn auto? Nee dankje :n En fietsen zonder zadel, als ik dat zou zien zou ik me toch ook nog wel even een keer omdraaien hoor _O-

Haha, ja, kan me ook wel voorstellen wat voor een beeld mensen er bij kregen... :o Maargoed, had toch echt geen zin om te lopen! :P

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 18:19

Mijn broer in mijn auto, die moet namelijk bij ieder liedje dat hij hoort keihard meezingen met alle mogelijke verbale en lichamelijke ondersteuning wat nog wel een wil resulteren in vreemde blikken van buitenaf en het schaamrood op mijn kaken :P

En een goudvis, toen ik voor langere tijd bij mijn ex bleef ben ik mijn goudvis meegenomen :o

MieLo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 18:21

haha ik ook een goudbvis Kieffer, en mijn vader bij elke hobbel even wat optrekken, zodat ik drijfnat thuiskwam :=

en zelf een strijkplank op de fiets :P

xNursiex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 18:25

Ach ik sleep alles mee op de fiets. Wat er soms wel in resulteert dat ik val ja :o
Hooi Ect. blijft het moeilijkst op de bagagedrager.
Trolley's zijn ook erg instabiel.

boemel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 18:27

Een geit in een personenwagen :o (maar dat is al heel lang geleden)

We konden ergens een geitje ophalen voor niets. Mijn buurvrouw wilde wel rijden met haar auto, zolang als het geitje maar in een krat op de achterbank bleef zitten.

Aangekomen bleek het geen geitje, maar een forse geit. We hebben 'm toch maar meegenomen. Extra plastic zakken op de achterbank, doos onder de kont van de geit en rijden maar. De geit was erg relaxed en leek 't wel leuk te vinden.
Iedereen zat ons wel heel vreemd aan te kijken :D

DeniseM

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 18:31

Negra_Lover schreef:
Ik vervoer regelmatig een giraffe achterop me scooter :D

vriendlief heeft een lange nek :+

Hahaha zal die leuk vinden :D

Ik zelf een prullebak.
Klinkt niet raar maar was wel heel onhandig op de fiets..!

Szan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 18:46

Een bezem op de fiets!
Niet zo heel gek, maar wel als je ook een heksenhoed, een zwarte jurk en zwarte laarzen met naaldhakken aan hebt en zeeer donker opgemaakt bent :')

_Micha_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 18:50

Ouwe schreef:
Mijn vriend heeft een keer een slaapbank op een Puch vervoerd :D

Ik ga vragen of mijn vriend dat ook kan op zijn puch :D

Even serieus hoe doe je dat in hemelsnaam

Rinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 18:55

Daantjuh88 schreef:
Ik had vroeger mijn paarden op pension staan buiten het dorp, dus elke dag op de fiets dwars door het dorp! Maarja, zadel moet wel eens gepoets worden en aangezien ik dat thuis deed, zadel voor over het stuur en een poging tot fietsen! kreeg er altijd hilarische reacties op!

Dat deed ik dagelijks, toen mijn pony nog op onze kleine club stond.

Euhmmm.. enorm groot kerstpakket achterop je fiets door de regen. Ik voelde me best zielig toen. En een goudvis aan mijn stuur.

Kan verder zo snel niets bedenken... Ik heb wel een keer plat op de achterbank van de auto gelegen
omdat er een kerstboom dwars door de auto stak... Kon niet op de voorbank, want daar lagen de dozen
met nieuwe kerstballen en zat mijn moeder nog ergens onder.

Kerst is hectisch bij ons :Y) ...

Kieffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 19:01

MieLo schreef:
haha ik ook een goudbvis Kieffer, en mijn vader bij elke hobbel even wat optrekken, zodat ik drijfnat thuiskwam :=

en zelf een strijkplank op de fiets :P

Whaha, juist, zo ging dat bij mij ook :P En ik maar bang zijn dat goudvis Sambal wagenziek zou worden :+

Mayflower_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-09 20:19

Een supergrote vissenkom op mijn scooter. Heb dat ding tussen mijn benen moeten houden en had de visjes in de buddyseat. :')

En ik reed ook regelmatig met mijn zadel/zadeldekjes op de scooter omdat ik nog geen zadelkast had op mijn vorige stal. :')

En de cavia in de fietstas! Beestje had een tumor en moest naar de dierenarts. Ja niemand op dat moment aanwezig met een auto. Toen de cavia maar in een handdoek gewikkeld en in de fietstas meegenomen.